Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden wie kan me helpen.....



21-02-2006, 21:50
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk

21-02-2006, 22:32


Misschien heb je een blindedarmontsteking? Dat zou ook goed kunnen!! Wens je verder erg veel beterschap en hoop dat je snel ontdekt wat het zou kunnen zijn!

Gr!
Nisrin.

21-02-2006, 22:34

Citaat door NisriN:
Misschien heb je een blindedarmontsteking? Dat zou ook goed kunnen!! Wens je verder erg veel beterschap en hoop dat je snel ontdekt wat het zou kunnen zijn!

Gr!
Nisrin.
Maar dat zit toch niet bij je baarmoeder? anyway shokran hbiba

21-02-2006, 23:12
Ik herken zelf de klachten niet én hoop dat je er snel vanaf bent.
Heb je trouwens al geprobeerd L'ouiza te drinken?
Het is écht goed voor alles wat er in die buik van je gebeurd.

21-02-2006, 23:29



Citaat door Sabrina_MocrO:
Ik herken zelf de klachten niet én hoop dat je er snel vanaf bent.
Heb je trouwens al geprobeerd L'ouiza te drinken?
Het is écht goed voor alles wat er in die buik van je gebeurd.
Ja meid louiza heb ik gedronken en me moeder heeft gisteravond Gzemma gekookt (lavendel) toen moest ik met m'n doos erop gaan zitten dus dat die rook naarbinnen ging stomen En een doekje met gzemma in m'n onderbroek gedaan want dat is heel goed tegen ontstekingen dat doe je dan in een klein doekje en legt het als een maandverband in je onderbroek het trekt al het vuil naar buiten Maar helaas voor mij het hielp niet

22-02-2006, 08:11
Ik heb ook 1x in de maand veel last en niet tijdens ongesteldheid maar ik voel mn eisprong heel erg echt pijnlijk het zijn steken.

22-02-2006, 13:08

Citaat door Chouaffa...:
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk
Misschien heb je een cyste daar .

Allah y shafiek

22-02-2006, 15:52

Citaat door Saloua1978:
Ik heb ook 1x in de maand veel last en niet tijdens ongesteldheid maar ik voel mn eisprong heel erg echt pijnlijk het zijn steken.
Ben je ervoor naar de dokter geweest en hoe weet je cker dat het je eisprong is dan

22-02-2006, 15:52

Citaat door Leila 18:
Misschien heb je een cyste daar .

Allah y shafiek
Ewilieee wat is een cyste???

23-02-2006, 11:45
Ja ben ervoor bij de huisrats geweeste n heb er veel over gelezen op internet. Het is ook een pijn die elke maand (precies 2 weken na mn menstruatie) terugkeert.

23-02-2006, 22:09

Citaat door Saloua1978:
Ja ben ervoor bij de huisrats geweeste n heb er veel over gelezen op internet. Het is ook een pijn die elke maand (precies 2 weken na mn menstruatie) terugkeert.
Hhmm oke dat is dan niet mijn eisprong die ik voel want ik was afgelopen zondag voor het laatst ongesteld en de pijn begon maandag dus dat zou wel erg snel zijn toch