Bekijk volle/desktop versie : **....Pleas TeLL mY WhY....!!!**



Pagina's : [1] 2

21-02-2006, 14:11
hey allemaal nadat ik hier allemaal mooie, leuke en droevige verhalen gelzen had. Dacht ik: nu is T mijn beurt!!

En zo ben ik dus een verhaal begonnen ik schrijf eerst een klein stukje en als minstens 3 reacties heb begin ik laat T ook weten als je T niks vind..Ik zou zeggen kom maar op met die reacties..

XX- Me

De hoOfdpersonen zijn:

Fadoua
Sanea>>de bestevriendin van Fadoua
Khalid>> VRiendje van Fadoua
Anouar(die komt wat later)
JamaL>> De broer van Fadoua(Hij miShandeLd haaR heeL erg )

Okeh ik hOop dat jUllie T leuk vinden..veel Suc7>>>

>>>>>


Sanea, sanea fluisterde ik.Jah wat is er?Wat is vraag 4?Jah hallo ben je gek straks ziet de meester ons.Jah maar k wil geen onvoldoende zeg nou!Fadoua!!Hoe vaak moet ik het nog zeggen:kijk op je eigen blaadje!!Wil je soms een een?Nog een keer en je hebt een een te pakken hoor ik waarschuw je.Jah meester.Sanea Sanea.Fadoua houd je kop je hebt de meester net gehoord.Nou en ik..EN NU ERUIT!! Maar maar ik.Nee niks te maren je gaat er nu onmiddellijk uit en je hebt een een!!jah maar ik wou alleen maar..Eruit heb je me gehoord eruit, en wel nu!! Tss..met tegenzin loop ik het lokaal uit.Boem ik sla de deur achter me dicht.Fxcking meester! Hoe kan dit toch?Ik was vroeger altijd de beste in Economie en nou moet ik zelfs Sanea om antwoorden vragen die er zelf helemaal niks van snapt...Ding Dong Ding Dong de bel gaat.Alle kinderen lopen de lokalen uit: het is pauze.Na een paar andere leerlingen loopt Sanea er ook uit.Jah bedankt zeg ik tegen haar nu heb ik alweer onvoldoende!Eerst een 5 toen een 3 en nu een 1!!Jah maar dat is toch niet mijn schuld je moet het gewoon leren, ik kan je niet iedere keer antwoorden geven.Hoe kan dat je was er eerst zo goed in en nu...Wil je nu ff stil zijn Sanea ik heb geen zin in jouw gezeur!Jah sorry hoor k ben al stil.Fijn! We lopen door naar naar de kantine.Daar zie ik Khalid staan k heb nu echt geen zin in hem.Ik zie dat ie naar me glimlacht maar k negeer hem gewoon.Ejh Fadoua Khalid roept je.Jah zeg maar dat ik nu ff niet wil komen.Fadoua wat is er toch met je de laatste tijd?Je haalt alleen nog maar slechte cijfers je loopt constant te snauwen tegen iedereen en nou laat je je vriend ook nog gewoon lekker staan...Ik heb alles gehoord maar dat wil ik niet laten zien.Als ik tegen haar praat dan wordt alles alleen nog maar erger.Weet je ik voel me niet zo lekker zeg maar tegen Mevrouw Harderwijk dat ik naar huis ben, doei Sanea.Nee wacht..ik trek haar aan haar arm maar ze begint te rennen en rennen totdat ze buiten is.Ik zie dat iedereen ons staat aan te kijken, maar dat boeit me nu niet.Als ik buiten ben zie ik dat ze tegen de muur aan staat te huilen.Wat is er met je Fadoua waarom huil je?Niks wil je me met rust laten!!Nee dat doe ik niet Fadoua ik wil dat je me de waarheid gewoon vertelt zeg me wat is er met je? Ik weet het ook niet ik..ze barst nog meer in tranen.Ze slaat haar handen voor haar gezicht en glijdt tegen de muur naar benden.Ik..ik..me leven.Ik haat mezelf IK HAAT MEZELF herhaalt ze nog harder.Ik sta even stil van verbaasdheid.Maar eh..Ik kan gewoon niks meer zeggen waar is die oude Fadoua die me altijd liet lachen en met wie ik altijd zo goed kon opschieten?Waar is ze?Sttt rustig nou maar stil is het enige wat ik nog maar kan zeggen..ik zeg wel dat je je niet lekker voelt ga jij nou maar naar huis en dan kom ik na school wel naar je toe.Ik moet toch maar 1 uur.Jah okeh en zonder maar ook iets te zeggen loopt ze weg.Ik kijk haar nog na en ineens voel ik een hand op mijn schouder.Ik verstijf en draai me om.Khalid!! Woow dat was ff schrikken man!!Sorry het was niet mijn bedoeling maar waar is Fadoua.Oh ze voelde zich niet lekker en ze is toen naar huis gegaan maar maak je maar geen zorgen alles is oke, lieg ik tegen hem..Oh weet je dat zeker?jah helemaal.Oh..oke maar ik ga toch nog ff bij haar langs na school.nee nee zeg ik net iets te hard..Hu hoezo dan?Nou gewoon ehm omdat ehm omdat ik al naar haar toe ga daarom.Nee maak niet uit ik ga wel.Neeh!!Waarom doe je zo is er iets ofzo?Neeh neeh er is helemaal niks.Nou dan! Dan moet je ook niet zo histerisch doen en voor ik nog wat kan zeggen is hij de school al in.


..... nOu??? Wat vInduu JullIE????!?!?!?!?

21-02-2006, 14:14


nOu???!?!??!

MisymOcro anna ken stanna( IK WACHT!!!!

xxx

21-02-2006, 14:15
Maar naTuurlijk ISs iedereeN WelcOme...

jalla Kom Op

xxx

21-02-2006, 14:18
EEEy zina Ga snel door Tanxx voor je beginstukje

21-02-2006, 14:20


K wil eR nOg 2!!!

21-02-2006, 14:22
eey meid mooi verhaal ZIed begin maar zou ik zeggen

21-02-2006, 14:22
Hier heb je nog een fan ga verder

21-02-2006, 14:23
thnxX schAT K HVJ!!!

Aan jOu heb K wat!! Kom op FansS!!!

xx

21-02-2006, 14:24
I wanT mOre.........!!!!!

Nu NU nU!!

21-02-2006, 14:24
Je hebt nu 4 fans ZIed Verder

21-02-2006, 14:28
Eey schatje heir heb je een 5de Fan Ga DOor Zou ik ZEggen






xxx

21-02-2006, 14:30
SPecIaaL vOor MijNn MoPiej MirYam Un vRvOlgjUH:



Fadoua:
Als een gekke loop ik over straat met me handen tegen me gezicht. Ik zie bijna niet meer waar ik loop. Maar dat kan me niks schelen. Helemaal niks kan me meer schelen.Ik ben gewoon een ongelukje die op de wereld is gebracht.Niemand mag me, iedereen die zijn kans ziet mishandeld me en mijn beste vriendin gaat nog liever met iemand anders om! Ik ben gewoon een grote mislukkeling. Iedereen haat me.Wat moet ik nog met me zelf.Ik kan net als goed dood! Even dreig ik mezelf te wurgen maar dan bedenk ik dat dat niet de enige oplossing hoeft te zijn..

Sanea:
Eindelijk, de bel is gegaan.Ik pak me spullen in schrijf me huiswerk nog ff in me agenda doe me tas dicht en ga als een gek naar buiten. Maar zo te zien is Khalid me allangal voor.So so waarom zo snel?Oh gewoon anders mis ik me bus.Oh oke en over Sanea gesproken maak je daar maar geen zorgen om ik ga wel naar haar toe.Hij kniptoog naar me en loopt weg..Maar maar wacht ff..jah wat is er?Nou ik wilde ff zeggen dat we best met ze tweeen kunnen gaan ik bedoel..het kan toch geen kwaad?Jah waarom niet?Okeh dan zie ik je om half 4 bij lijn 7 okeh? Jah is goed.Okeh doei.Doei

jalla Kom Op wat VinduH jUllie erVan?????

xxx

21-02-2006, 14:31


jalla Kom op zied... Anders Verwijder K hem gewoOn hOor!!

Jalla ziedd!!!!!

Hahha Kom Op FansS slaPen Jullie oF waT???!?!??!?!

Kom oP!!! Laat me wetEn wat Je ervAn Vind!!

xxxx

21-02-2006, 14:32
Ik ga FF eten en STraksS wil K niksS andersS dan Fanss!!!

21-02-2006, 14:33
Wooow meid Maschallah wat kan jij mooi schrijven zied ga verder Hier nog een Fans

Pagina's : [1] 2