Bekijk volle/desktop versie : Als jij uitgaat en je ziet je zusje , wat doe je dan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-02-2006, 04:33
Heel veel broers,ooms en neven van onze marokkaanse dames behoeden hun voor het geval zij hun zien in het uitgaansgelegenheid. "Als ik je daar zie , geloof me dat ik al je botten breek"
Is dit niet achterlijke hypocretie vanwege het feit dat de mannen zelf uit aan het gaan zijn.

Ik vraag me af welke beredenering er wordt gegeven als de mannen zelf uitgaan, wanneer zij dwingen hun zusje thuis te laten

21-02-2006, 04:34



Citaat door justice3:
Heel veel broers,ooms en neven van onze marokkaanse dames behoeden hun voor het geval zij hun zien in het uitgaansgelegenheid. "Als ik je daar zie , geloof me dat ik al je botten breek"
Is dit niet achterlijke hypocretie vanwege het feit dat de mannen zelf uit aan het gaan zijn.

Ik vraag me af welke beredenering er wordt gegeven als de mannen zelf uitgaan, wanneer zij dwingen hun zusje thuis te laten
dus je wil mee ?

21-02-2006, 07:57

Citaat door ik_oke_is:
dus je wil mee ?
Is dat antwoord op mijn vraag? Al zou ik willen ,dan zou ik gewoon gaanl. Het is een vrij land en ik ben een vrij mens.

21-02-2006, 08:55
ik biedt haar i.p.v een biertje een enkeltje Nador aan

21-02-2006, 09:06


Eyeemaa le7bieba... Wejoowa als mijn broer mij zou zien... Hij zou mij aan me haar meesleuren naar de auto en naar huis. En zoals Flasher zei: 'Enkeltje Nador'+ a3moed...

Dus voor mij geen uitgaan

21-02-2006, 09:07

Citaat door Flasher:
ik biedt haar i.p.v een biertje een enkeltje Nador aan
hahahhahhahahhahahhahahah

jij weer

21-02-2006, 09:08
Dan gaan we toch gewoon gezellig samen dansen

21-02-2006, 09:52
# Ja toch.

Lekker samen onze kont schudden yeaaaah.

21-02-2006, 09:55
die gevallen kennen wij niet thuis!

ik denk toch dat je als meisje zijnde zelf slim moet zijn en weg moet blijven in de buurt waar alleen jakhalzen komen

assallamoe alaikom je oegtie soekran

21-02-2006, 10:03

Citaat door justice3:
Heel veel broers,ooms en neven van onze marokkaanse dames behoeden hun voor het geval zij hun zien in het uitgaansgelegenheid. "Als ik je daar zie , geloof me dat ik al je botten breek"
Is dit niet achterlijke hypocretie vanwege het feit dat de mannen zelf uit aan het gaan zijn.

Ik vraag me af welke beredenering er wordt gegeven als de mannen zelf uitgaan, wanneer zij dwingen hun zusje thuis te laten
Die broers, ooms en neven horen daar al niet en die dames alé of zogezegde 'dames' horen daar al ZEKER niet dus

21-02-2006, 10:12

Citaat door justice3:
Heel veel broers,ooms en neven van onze marokkaanse dames behoeden hun voor het geval zij hun zien in het uitgaansgelegenheid. "Als ik je daar zie , geloof me dat ik al je botten breek"
Is dit niet achterlijke hypocretie vanwege het feit dat de mannen zelf uit aan het gaan zijn.

Ik vraag me af welke beredenering er wordt gegeven als de mannen zelf uitgaan, wanneer zij dwingen hun zusje thuis te laten
Hypocrisie ten top, natuurlijk.

Het erge is dat wij hier allen individueel schuldig aan zijn. Wij staan dit verschil(ongelijkheid!) toe, dit maakt zekere broeders arroganter dan goed voor ze is.

Het zit in onze cultuur vervlochten. Deze kromme verhoudingen zijn even hardnekkig als corruptie. Dit moeten we dit doorbreken door bij onszelf te beginnen.

21-02-2006, 10:13

Citaat door tanzaouiaatje:
JUISTEM
En hijzelf dan? Wat moet hij doen? Zichzelf op een enkeltje Nador tracteren of zichzelf ophangen?

Dat laatste is haram, maar ach, er is wel meer haram... Is het niet?

21-02-2006, 10:18



Citaat door Flasher:
ik biedt haar i.p.v een biertje een enkeltje Nador aan
Als ik jouw zus was,.. dan had jij het daglicht nooit gezien...

hou jij je mond.. als er iemand een Zwijgplicht moet krijgen dan ben jij dat

en waag het je niet om een grote mond te hebben..want anders kun je nu alvast een kunstgebit gaan bestellen!

Assallamoe alaikom je oegtie Soekran

21-02-2006, 10:25

Citaat door tanzaouiaatje:
Jah sorry hoor...maar soommige meiden hebben dat gewoon nodig..En het geldt ook voor de jongens...
Hoe komt het dan dat jij laat weten dat je het terecht vindt dat een jongen die haram begaat zijn zusje die exact hetzelfde haram begaat mag bestraffen en hij er fluitend mee wegkomt?

En dat als vrouw zijnde, onbegrijpelijk vind ik dat.

Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen/jij jezelf onvolledig uitgedrukt.

21-02-2006, 11:46

Citaat door Lady_Zina:
Hypocrisie ten top, natuurlijk.

Het erge is dat wij hier allen individueel schuldig aan zijn. Wij staan dit verschil(ongelijkheid!) toe, dit maakt zekere broeders arroganter dan goed voor ze is.

Het zit in onze cultuur vervlochten. Deze kromme verhoudingen zijn even hardnekkig als corruptie. Dit moeten we dit doorbreken door bij onszelf te beginnen.
lelijke lippen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8