Bekijk volle/desktop versie : Bollywood films



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

20-02-2006, 16:17
hey ladies......

Wie van jullie kijkt wel eens bollywood films?

Ik ben een tijdje zwaar verslaafd geweest, maar sinds de zomer niet meer en toen had ik er zoveel gekocht en allemaaal onbekeken

toevallig had ik vandaag een dagje vrij en dacht laat ik eens kijken, ik heb er 2 opgezet al 2 die ik al 20 000 keer heb gezien Hum Tum en Kuch Kuch Hota Hai......

wie kijkt er nog meer??

( en dit is een wmv onderwerp)

20-02-2006, 16:25


Hier nog een ik heb toevallig een nieuwe film gekregen van mijn broer zaterdag maar heb hem nog niet gezien..

Trouwens Nysha heb jij dat ook met die bollywood films als het een film is waar ze westerse kleding aan hebben kijk ik al niet meer na die film ik kijk er alleen na als ze echt die traditionele kleding aan hebben zoo mooiiii..

Nadia heeft trouwens ook 4 hindoe kleedjes zoo mooiii

20-02-2006, 16:31
vorig jaar met moederdag werd ik door mijn kinderen op de bank gezet met bollywood films en een dood tissues, en maar bléren .

20-02-2006, 16:35

Citaat door Sibel_flower:
Hier nog een ik heb toevallig een nieuwe film gekregen van mijn broer zaterdag maar heb hem nog niet gezien..

Trouwens Nysha heb jij dat ook met die bollywood films als het een film is waar ze westerse kleding aan hebben kijk ik al niet meer na die film ik kijk er alleen na als ze echt die traditionele kleding aan hebben zoo mooiiii..

Nadia heeft trouwens ook 4 hindoe kleedjes zoo mooiii
jaaaa dat heb ik ook.
zodra die film te westers word vind ik het niet leuk meer.
ik vind die echte tradiotionele films van hun prachtig

20-02-2006, 16:35


hahhahha misberkane....ik moet ook vaak huilen!

klopt sibel.....tegenwoordig zoenen ze en hebben ze westerse kleding enzo aan....ik vind dat nix aan...daarom kijk ik ook niet...de mooiste oude films heb ik namelijk gezien ......

20-02-2006, 16:38

Citaat door Nysha:
hey ladies......

Wie van jullie kijkt wel eens bollywood films?

Ik ben een tijdje zwaar verslaafd geweest, maar sinds de zomer niet meer en toen had ik er zoveel gekocht en allemaaal onbekeken

toevallig had ik vandaag een dagje vrij en dacht laat ik eens kijken, ik heb er 2 opgezet al 2 die ik al 20 000 keer heb gezien Hum Tum en Kuch Kuch Hota Hai......

wie kijkt er nog meer??

( en dit is een wmv onderwerp)
kuck kuch tota he is de eerste film van hindoe die ik gezien heb en was echt prachtig, gewoon om te janken af en toe

de film Devdas met sjaron khan is een topper en een echte aanrader.

de laatste tijd kan ik weinig goede vinden.
ik zeg altijd tegen mij man om een paar mee te nemen, maar dan komt hijt huis met die stomme moderne hindoe films en die vind ik echt niets aan.

heb je nog goede namen??

20-02-2006, 16:47
ooohhww meid.......

ik heb een paar die MOET je zien....
mijn favo

Kahbi khushie khabi gham
mijn huil films: Kal ho na hoo zooooooo moooi en bachbaan ook heeeeeel mooi!
dilwane dilhane le jayenga ( zoiets) heeeeel sweet
devdas had je al

uuhmm

effe denken hoor

20-02-2006, 16:49

Citaat door _GoudSterretje_:
kuck kuch tota he is de eerste film van hindoe die ik gezien heb en was echt prachtig, gewoon om te janken af en toe

de film Devdas met sjaron khan is een topper en een echte aanrader.

de laatste tijd kan ik weinig goede vinden.
ik zeg altijd tegen mij man om een paar mee te nemen, maar dan komt hijt huis met die stomme moderne hindoe films en die vind ik echt niets aan.

heb je nog goede namen??

Van deze film heb ik de heleweek nog met pijn in mijn hart mee rong gelopen als of ik echt iets heb meegemaakt... Ik was zo kwaad waarom hij op het einde dood moest.. Oefffffff ik was er zoo verdrietig van en dan meen ik ook echt verdrietig

20-02-2006, 16:49
thnx voor de namen.
hier om de hoek zit straat vol waar ik dvd'tjes kan huren.
als je meer namen hebt thank youu

maare liefste alleen romantische en met die tradionele kleding

20-02-2006, 16:51

Citaat door Sibel_flower:
Van deze film heb ik de heleweek nog met pijn in mijn hart mee rong gelopen als of ik echt iets heb meegemaakt... Ik was zo kwaad waarom hij op het einde dood moest.. Oefffffff ik was er zoo verdrietig van en dan meen ik ook echt verdrietig
hahahah
grappig.
die films doen je inderdaad echt iets.
lijkt wel dat het in je eigen leven gebeurt is met een dierbare.
maar inderdaad ik heb dat gevoel ook altijd, zoo verdrieitig en al helemaal als ik zelf ook al verdrieitg ben.

20-02-2006, 16:54

Citaat door _GoudSterretje_:
thnx voor de namen.
hier om de hoek zit straat vol waar ik dvd'tjes kan huren.
als je meer namen hebt thank youu

maare liefste alleen romantische en met die tradionele kleding

Heb je Kahbi khushie khabi gham gezien zo niet die moet je gezien hebben echt als je die gezien hebt dan praten we verder meidddd wallah hij is zooo mooiiiiiiiiiiii

20-02-2006, 16:57
thnx
ik schrijf de namen op incha allah zal ik mijn man spoesig op pad sturen.
als hij maar de goede haalt

20-02-2006, 16:57


wel de goede namen doorgeven he damess

20-02-2006, 16:57
Jaaaa ik vind sommige ook prachtig!! Al mag er wat mij betreft wat minder gezongen en gedanst worden

20-02-2006, 16:59
dames hou op..................................ik moet zo erg janken bij die films van ze... ben ook tijd zwaaaaaar verslaafd geweest
khabi kuchi khabi kham
hum tum
parineeta( zo zielig verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal)
neal and nikki(grappig maar romantisch)
kal ho naa ho(zo zielig:huil
chalte chalte(zo.....ja)
zo kan ik er wel 100000 op noemen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10