Bekijk volle/desktop versie : Het leven!



Pagina's : [1] 2 3 4

19-02-2006, 20:42
Salaam aleikom
Ik heb een vraagje aan alle marokaanse meisjes over hoe hun leven is. Mogen jullie uit en hoe is jullie thuissituatie??
je zou misschien denken dat het mij niets aangaat, maar ik ben heel benieuwd hoe mijn landgenoten hier in Nl leven en ik zou graag met jullie erover willen praten en dingen met elkaar delen.

Ik wacht op jullie reacties...

Beslama XxX Hanae

19-02-2006, 21:14


Wat versta je onder uitgaan?

19-02-2006, 21:50
ik mag absoluut niet uit

en met uit bedoel ik discotheken,cabarets etc...

me broers slopen me wat uit!


en thuissituatie..? gewoon normaal goed,wat wil je daar precies over weten?

19-02-2006, 22:32

Citaat door samya 2:
ik mag absoluut niet uit

en met uit bedoel ik discotheken,cabarets etc...

me broers slopen me wat uit!


en thuissituatie..? gewoon normaal goed,wat wil je daar precies over weten?
wahah dat verstond ik ook onder uit gaan..
Mijn broer maakt me af

Thuissituatie is hamdl goed en normaal...

19-02-2006, 23:32



Citaat door samya 2:
ik mag absoluut niet uit

en met uit bedoel ik discotheken,[B]cabarets etc...
me broers slopen me wat uit!


en thuissituatie..? gewoon normaal goed,wat wil je daar precies over weten?[/B]
Met Cabaret is niks mis mee hoor....
Uitgaan> bios, wat drinken, dagje uit. (geen discotheek of laat in de avond ergens heen)

20-02-2006, 00:24

Citaat door Henae:
Salaam aleikom
Ik heb een vraagje aan alle marokaanse meisjes over hoe hun leven is. Mogen jullie uit en hoe is jullie thuissituatie??
je zou misschien denken dat het mij niets aangaat, maar ik ben heel benieuwd hoe mijn landgenoten hier in Nl leven en ik zou graag met jullie erover willen praten en dingen met elkaar delen.

Ik wacht op jullie reacties...

Beslama XxX Hanae
it smells hier naar een undercover operatie. moest je marokaans zijn wist je wel hoe het typisch mar. thuis situatie is. plse open kaart te spelen en niet de hypocriet uit te hangen

20-02-2006, 01:22

Citaat door atouzine:
it smells hier naar een undercover operatie. moest je marokaans zijn wist je wel hoe het typisch mar. thuis situatie is. plse open kaart te spelen en niet de hypocriet uit te hangen
Waar slaat dat nou weer op? Ze kan toch nieuwsgierig zijn naar de thuissituatie bij anderen, dat is niet bij iedereen t zelfde hoor Bij de een is t wat strenger dan bij de ander, ik begrijp niet waarom je haar hypocriet noemt

20-02-2006, 01:24

Citaat door greeneyezlady:
Waar slaat dat nou weer op? Ze kan toch nieuwsgierig zijn naar de thuissituatie bij anderen, dat is niet bij iedereen t zelfde hoor Bij de een is t wat strenger dan bij de ander, ik begrijp niet waarom je haar hypocriet noemt
mar. thuis situaties zijn over algemeen allemaal gelijkaardig. noem een koe een koe en draai niet rond de pot. vind haar vraagstelling vreemd en dat is mijn mening.

20-02-2006, 01:45
en als ik je het vertel..zou jij me dan kunnen redden van de thuis situatie? nee..dus daarom vertel ik nix,,,!

ik ervaar het leven als spannend.. je weet niet wat er over 1 min kan gebeuren en dat geeft mij steeds adrelaline!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

20-02-2006, 01:47

Citaat door soekran:
en als ik je het vertel..zou jij me dan kunnen redden van de thuis situatie? nee..dus daarom vertel ik nix,,,!

ik ervaar het leven als spannend.. je weet niet wat er over 1 min kan gebeuren en dat geeft mij steeds adrelaline!

assallamoe alaikom je oegtie soekran
je spreekt over spannebd in de ene zin en in de andere over redden. rara wat is er loos met deze reactie

20-02-2006, 01:49
[QUOTE=atouzine]je spreekt over spannebd in de ene zin en in de andere over redden. rara wat is er loos met deze reactie[/QUOTE

is not your busshines,,you understand me.. if you don;t like it.. ignore it!

laat me met rust wil je.. heb vandaag een behoorlijke slecht humeur.. en ik heb geen zin...om mijn slecht humeur op jouw af te richten

20-02-2006, 01:50

Citaat door atouzine:
mar. thuis situaties zijn over algemeen allemaal gelijkaardig. noem een koe een koe en draai niet rond de pot. vind haar vraagstelling vreemd en dat is mijn mening.
Marokkaanse thuissituaties zijn helemaal niet allemaal t zelfde dat weet je best

20-02-2006, 01:51



Citaat door soekran:
[QUOTE=atouzine]je spreekt over spannebd in de ene zin en in de andere over redden. rara wat is er loos met deze reactie[/QUOTE

is not your busshines,,you understand me.. if you don;t like it.. ignore it!

laat me met rust wil je.. heb vandaag een behoorlijke slecht humeur.. en ik heb geen zin...om mijn slecht humeur op jouw af te richten
je kunt ook iets anders op mij richten hoor

20-02-2006, 02:01

Citaat door atouzine:
[QUOTE=soekran]
je kunt ook iets anders op mij richten hoor
jaaa hier... ...adios amigo

20-02-2006, 02:11

Citaat door samya 2:
ik mag absoluut niet uit

en met uit bedoel ik discotheken,cabarets etc...

me broers slopen me wat uit!


en thuissituatie..? gewoon normaal goed,wat wil je daar precies over weten?
doe je het alleen niet zodat je broers je niet slopen?

Pagina's : [1] 2 3 4