Bekijk volle/desktop versie : verliefd



Pagina's : [1] 2

19-02-2006, 15:38

Citaat door nouara82:
Hoi dames,

Ik wou even mijn hart storten. Ik ben stapelverliefd op iemand en het mag niet zo zijn.
Ik heb een vriend en we gaan al 2 jaar met elkaar maar sinds een paar maanden geleden ben ik verliefd op de kapper van kapsalon liberty in amsterdam zuid ik ben hem een keer tegengekomen samen met een paar vrienden die hem kennen en meteen smolt ik van binnen. Ik ben hem daarna een keer tegen gekomen in de stad(hij kent mij niet) en ben een keer met een vriendin die haar haar heeft gedaan naar de kapsalon geweest. Sinds toen denk ik aan hem en ik geen dag door brengen dat ik niet aan hem denk.
Ik ben bang dat mijn relatie door dit in de soep gaat lopen ,MAAR IK BEN ECHT HOTELDEBOTEL VERLIEFD OP HEM.

.

19-02-2006, 15:43


waarom vermeld je dan wie hij precies is..?




ma mohiem...ik zou zeggen verkiefdheid doet je aan de gekste dingen denken
denk echt goed na meiss,mss heeft ie zelf al een vriendin etc...

en hoe serieus ben je wel niet met je vriend eigelijk?

19-02-2006, 15:45
Je valt alleen op zijn uiterlijk zo te lezen.
Zet je daarvoor je relatie op het spel?

21-02-2006, 15:33
goed zo boraSita je haaalt de woorden uit me mond..

21-02-2006, 15:40


waarom ga je niet nog een keer naar die leuke kapper van je en neem je haramvriendje mee... neem koffie en koekjes mee gaat gezellig worden

vermeld wel welke dag aub/.....dan kan ik mee lachen hihihihihi

21-02-2006, 15:41
haahahahhahahahhhahahahhahahhahahahhaha
jij bent verliefd op hem wie zegt dat hij jou ziet zitten

21-02-2006, 15:43
Ik begin verliefd te worden.......Love is in the air...........(wel wederzijds btw)

21-02-2006, 15:46

Citaat door soekran:
waarom ga je niet nog een keer naar die leuke kapper van je en neem je haramvriendje mee... neem koffie en koekjes mee gaat gezellig worden

vermeld wel welke dag aub/.....dan kan ik mee lachen hihihihihi


heb je niet genoeg lol in je miezerige leventje

21-02-2006, 16:04

Citaat door nouara82:
Hoi dames,

Ik wou even mijn hart storten. Ik ben stapelverliefd op iemand en het mag niet zo zijn.
Ik heb een vriend en we gaan al 2 jaar met elkaar maar sinds een paar maanden geleden ben ik verliefd op de kapper van kapsalon liberty in amsterdam zuid ik ben hem een keer tegengekomen samen met een paar vrienden die hem kennen en meteen smolt ik van binnen. Ik ben hem daarna een keer tegen gekomen in de stad(hij kent mij niet) en ben een keer met een vriendin die haar haar heeft gedaan naar de kapsalon geweest. Sinds toen denk ik aan hem en ik geen dag door brengen dat ik niet aan hem denk.
Ik ben bang dat mijn relatie door dit in de soep gaat lopen ,MAAR IK BEN ECHT HOTELDEBOTEL VERLIEFD OP HEM.

sloof je je 2 fuking-jaren uit voor een meid en wordt ze verliefd op iemand anders
als je naar die kappertje gaat he, ik kom je echt persoonlijk de grond in boren met m'n supersize-bokshandschoenen

21-02-2006, 16:08

Citaat door super_marrokaan:
sloof je je 2 fuking-jaren uit voor een meid en wordt ze verliefd op iemand anders
als je naar die kappertje gaat he, ik kom je echt persoonlijk de grond in boren met m'n supersize-bokshandschoenen
DAN MOET JE MAAR GEEN HARAM RELATIE NEMEN IDIOOT!

21-02-2006, 19:31
meid denk goed na voor dat je iets doet waar je spijt van krijgt..
voor hetzelfde is t gewoon een opvliegertje..

21-02-2006, 19:39
De meeste kappers zijn gay oeps sorry

Maar het is wel zo....

21-02-2006, 19:56


Je moet nagaan bij jezelf wat je wil bereiken met de relatie die je nu hebt.

Tis niet eerlijk om je vriend nu aan het lijntje te houden, voor het geval dat het niks wordt met die kapper.


Mijn advies aan jou:
1- Vergeet hem. Er zijn genoeg andere kappers.
2- Richt je op je relatie.


21-02-2006, 20:41
ik vindt het ook gemeen voor diegene met wie jij een relatie hebt, hij denkt dat hij de enige is.

terwijl je voor die andere meer voelt dan de jongen met wie je 2 jaar hebt.

21-02-2006, 20:46
Je bent verliefd geworden op een onbekende ziel,wil je riskeren om iets kwijt te raken wat je lief is..?

Pagina's : [1] 2