Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Buitenaards Leven

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7

alyhia
19-02-2006, 14:41

Djinn kan je wel zien Maar niet in hun oorspronkelijke vorm als je ze zal zien dan komen ze in andere gedaantes zoals mens dier of misschien wel een ufo

obl3
19-02-2006, 14:47
Djinn kan je wel zien Maar niet in hun oorspronkelijke vorm als je zal zien dan komen ze in andere gedaantes zoals mens dier of misschien wel een ufo Ja dat bedoel ik. In andere gedaante ja, ook in de gedaante van een mens voor zover ik weet. Maar niet hoe jij het bedoelt als ufo, dus een heel andere schepsel. Ze kunnen als hond/slang en mens volgens mij te zien zijn. Zoals de plaatjes in je ondertekening, dat is dus ronduit belachelijk. Waterhoofd, grote ogen. Standaard verhaaltje verzonnen door Hollywood. Plz zeg.

IVAN
19-02-2006, 14:51
Over Roswell: http://www.skepsis.nl/roswell.html Zie ook deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Roswell_UFO_incident

alyhia
19-02-2006, 14:54
Ja dat bedoel ik. In andere gedaante ja, ook in de gedaante van een mens voor zover ik weet. Maar niet hoe jij het bedoelt als ufo, dus een heel andere schepsel. Ze kunnen als hond/slang en mens volgens mij te zien zijn. Zoals de plaatjes in je ondertekening, dat is dus ronduit belachelijk. Waterhoofd, grote ogen. Standaard verhaaltje verzonnen door Hollywood. Plz zeg. Jawel dat kunnen ze ook ik heb het boek de wereld van de djinn en de duivels gelezen van Dr Omar Soelaiman Al-Ashqar uitgeverij NOER en daar staat in dat de djinns zich kunnen veranderen in alles wat ze maar willen behalve natuurlijk in Allah SWT en profeten maar voor de rest alles heel eng trouwens want ze gebruiken magie

alyhia
19-02-2006, 14:57

Over Roswell: http://www.skepsis.nl/roswell.html Zie ook deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Roswell_UFO_incident Thanks ivan de eerste die zocht ik al een tijdje:hadj:

IVAN
19-02-2006, 15:00
Thanks ivan de eerste die zocht ik al een tijdje:hadj: OK. Graag gedaan. Ik heb me er ook een tijdje in verdiept.

alyhia
19-02-2006, 15:03
OK. Graag gedaan. Ik heb me er ook een tijdje in verdiept. En Ivan wat zijn jou conclussies? is het één al Bull-shit of schuilt er een beetje waarheid in?

obl3
19-02-2006, 15:24
Jawel dat kunnen ze ook ik heb het boek de wereld van de djinn en de duivels gelezen van Dr Omar Soelaiman Al-Ashqar uitgeverij NOER en daar staat in dat de djinns zich kunnen veranderen in alles wat ze maar willen behalve natuurlijk in Allah SWT en profeten maar voor de rest alles heel eng trouwens want ze gebruiken magie Als jij je erin verdiept hebt dan weet je net zo goed als ik dat je dinns met rust moet laten.

5150
19-02-2006, 15:27
We horen vaak over waarnemingen van vliegende schotels (UFO's) Er kan wellicht geen week voorbij gaan zonder dat een persoon of groep mensen over een waarneming vertelt. Zij worden ofwel al vliegend door de lucht waargenomen of ergens gestationeerd op aarde voor een bepaalde tijd. Sommige mensen vertellen over andere schepsels dan mensen die uit deze voertuigen te voorschijn komen. sommige mensen vertellen over buitenaardse wezens die uit voertuigen komen. Somige mensen beweren zelfs dat die schepsels hen gevraagd hebben zich bij hen te voegen in hun voertuig enzovoorts Deze bewering is niet alleen gedaan door onbekende en duistere personen, maar zelfs door bekende en beroemde mensen zijn zulke beweringen gedaan, zoals de ex-presiden van de Verenigde staten, Jimmy Carter, die beweerd heeft in 1973 een UFO in Georgia gezien te hebben Hij begon een speciale studie naar het bestaan van andere schepsels die de aarde zijn binnengevallen. Hij had zelfs een discussie met een wetenschapper die in andere schepsels gelooft. Naast president Carter was er Frank Price, zijn wetenschappelijk adviseur. Vervolgens zag Carter een film die de meest recente onderzoeken naar buitenaardse wezens onder de loep nam. Degene die deze film presenteerde, was het hoofd van de vakgroep Astronomie van de Cornell Universiteit, Carl Sagan. Sagan is de expert naar wie de ruimte-vakgroep toestapt als ze een bepaalde vraag hebben die betrekking heeft op schepsels die in de ruimte leven. Er word ook in een Koeweitse krant gemeld dat Mao Zedong gelooft dat er buitenaardse wezens op andere planeten leefden. De schrijver van dat bericht ze dat 61% van de Amerikaanse jeugd overtuigd is van het bestaan van UFO's, volgens Amerikaanse kranten hebben ongeveer een half miljoen Amerikanen daadwerkelijk zulke UFO's waargenomen. Sommige van hen hadden zelfs direkt contact met de UFO's Onlangs heeft producent Steven Spielberg een film gemaakt met de titel Close Encounters of the Third Kind, waarvan de productie 22 miljoen dollar heeft gekost. De film werd voor het eerst vertoond in het Witte Huis en de eerste persoon die de film had gezien was de president. Nadat die film was uitgekomen, was de ruimte-vakgroep ervan overtuigd dat het deze zaak verder moest onderzoeken. In 1979 besteedden zij één miljoen dallar aan zulk soort onderzoek. Zij begonnen een geheim project SITY genaamd en zij zetten speciale instrumenten op om vast te stelln of er shepsels waren die vanuit de ruimte de aarde binnenvielen. Na het bovenstaande kunnen we het volgende concludere 1. Er is geen mogelijkheid om het bestaan van vreemde schepsels die niet menselijk zijn, te ontkennen. Waarnemingen van zulke schepsels komen voort uit talloze meldingen en in de afgelopen twintig eeuwen, in feite de laaste honderd eeuwen. Ik heb dit onderwerp een bepaalde tijd onderzocht en ik vond een artikel dat deze meldingen op wekelijkse basis of zelfs vaker deed. 2. Mensen weten niet precies wat de verklaring voor deze wezens en vliegende objecten is, met name door de snelheid van hun voertuigen die veel groter is dan van voertuigen die de mensen tot nu te hebben kunnen fabriceren 3. Ik ben er zeker van dat die wezens afkomstig zijn van het soort djin dat op aarde woont en dat gaan we bespreken in deze topic ik wil jullie bekend maken met het fenomeen UFO's en Buitenaards Leven Bronhet boek de wereld van de djinn en de duivels Dr:Omar Soelaiman Al-Ashgar uitgeverij Noer De Profeet vzmh zei: ''Er zijn drie soorten djinn: een soort die door de lucht vliegt, een soort die slangen of honden kan zijn en een soort die op plekken blijft en rondreist'' bekijk deze video http://video.google.com/videoplay?docid=-9080369676973948865&q=ufo 1. Er is geen mogelijkheid om het bestaan van vreemde schepsels die niet menselijk zijn, te ontkennen. Waarnemingen van zulke schepsels komen voort uit talloze meldingen en in de afgelopen twintig eeuwen, in feite de laaste honderd eeuwen. Wat bij moslims bekend is, is dat dat swt de mensen en de djins heeft geschapen. Allah ou a3lam maar er zullen vast wel andere schepselen in onze ongelofelijk, onvoorstelbare heelal bestaan, die Allah swt heeft geschapen. De verhouding van ons planteet in opzicht van het heelal kun je vergelijken met de verhouding van een zandkorreltje met de wereld. Maar wat betreft al die beringen hier op aarde, ik denk dingen die mensen claimen te zien, als het niet iets van hun eigen verbeelding is, dat het djins zijn, die vele gedaantes kunnen inmemen en die veel sterker en sneller dan mensen zijn.

obl3
19-02-2006, 15:29
En daarom is het dus ook zo gevaarlijk als het djinns zijn, we worden geacht ze met rust te laten.

Kippekontje
19-02-2006, 15:39
Ik geloof echt niet in ufo's etc.. Allah (swt) heeft , de dieren, Mens en djinn geschapen.. meer niet.

alyhia
19-02-2006, 15:40
Zij hebben geen macht over de vrome aanbidders van Allah swt Allah swt heeft sjaitaan niet de mogelijkheid gegeven om de mensheid te onderwerpen of te dwingen tot misleiding en ongeloof te dwingen Allah zegt in de Qoer-aan: Waarlijk jij hebt geen gezag over Mijn vrome dienaren. En voldoende is jullie Heer als Behoeder

obl3
19-02-2006, 15:48

Geen macht over vrome dienaren? Ten eerste gaat die ayaa over shaytaan en niet djinns. Bovendien hebben idd échte vrome dienaren niks te vrezen, maar dat zijn velen toch echt niet, onder andere ik. En daar maken djinns wel degelijk gebruik van, ik hoef jou toch niet verhalen te vertellen over wat er allemaal is gebeurd met mensen met djinns in Marokko.

alyhia
19-02-2006, 15:52
Geen macht over vrome dienaren? Ten eerste gaat die ayaa over shaytaan en niet djinns. Bovendien hebben idd échte vrome dienaren niks te vrezen, maar dat zijn velen toch echt niet, onder andere ik. En daar maken djinns wel degelijk gebruik van, ik hoef jou toch niet verhalen te vertellen over wat er allemaal is gebeurd met mensen met djinns in Marokko. Syataan is ook een djinn het geld dus voor beiden

obl3
19-02-2006, 15:54
shaytaan een djinn? :maf: Hoe kom je daar bij, voor zover ik weet was shaytaan een engel totdat ie niet voor Adam wou neerknielen. En djinns zijn apart geschapen

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7