Bekijk volle/desktop versie : pedagogische wetenschappen...



18-02-2006, 22:25
sallaam a3laikoem mensen,

Ik ben opzoek naar een vervolgopleiding na mijn vwo Insha'Allah. Ik wil graag wat met kinderen doen en ik dacht aan pedagogiek. Alleen weet ik er niet zoveel over. Wie hier in deze zaal kan mij wat vertellen over deze opleiding. Of is er hier iemand die het volgt. Gewoon vertellen hoe het is en welke vakken je krijgt en wat je allemaal ongeveer moet doen.

Alvast shokran voor de moeite...

wasallaam a3laikoem..

20-02-2006, 18:42



Citaat door zin inoe:
sallaam a3laikoem mensen,

Ik ben opzoek naar een vervolgopleiding na mijn vwo Insha'Allah. Ik wil graag wat met kinderen doen en ik dacht aan pedagogiek. Alleen weet ik er niet zoveel over. Wie hier in deze zaal kan mij wat vertellen over deze opleiding. Of is er hier iemand die het volgt. Gewoon vertellen hoe het is en welke vakken je krijgt en wat je allemaal ongeveer moet doen.

Alvast shokran voor de moeite...

wasallaam a3laikoem..
Asalaamoe 3alaikoem,

Opleiding is op zich niet moeilijk, maar dat is denk ik afhankelijk van de universiteit. De vakken die je krijgt zijn o.a. Onderwijs en Jeugdbeleid, Pedagogiek, Psychologie, Filosofie en nog een aantal andere vakken. Je moet voor somige vakken papers inleveren die op internationale onderzoeken gebasseerd zijn....Engels is dus een must. Daarnaast moet je ook presentaties houden die voldoende afgesloten moeten worden. Voor meer vragen, kun je me pm-en : )

20-02-2006, 20:58
Hoi meid,
Ik ben eerste jaars pedagogiek studente aan de univ van leiden....
er was hier al eerder een topic over geopend en daar kan je o.a. meer info over mijn bevindingen vinden ---> http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=818028

22-02-2006, 15:04
shokran zusje