Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Vaarwel

Djamal
18-02-2006, 21:39

Tijd is ons niet gegund ik weet je doet alles wat je maar kunt je hebt een drukke leven daardoor uit mijn zicht verdreven ik mis echt super veel kon k maar met je praten onder 4 ogen dat maakt mijn hart heel en zal je zien dat k nix heb gelogen en dat k werkelijk om je geef en dat k naar een goede band streef ik heb je lief en veel meer als wij samen praten dan gaan we samen tekeer en dat mis k nou zo erg in deze tijd daarom wil ik jou ook niet kwijt jij zit in je moeilijke fase je blijft me maar verbazen k ben er voor je hoe mijn situatie er ook mag uitzien al heb k je nog nooit gezien ik heb je in me hart zitten en daar zal je ook nooit meer uit glippen sorry voor alles maar k mis je gewoon mijn beiden wangen zijn niet meer droog en schoon vol met tranen bewandel ik de dag door met de gedachten dat ik jou verloor k wil je troosten ik wil je aan het lachen zetten dat zal me ook lukken moet jij is ff opletten doe rustig aan en laat zo af en toe wat van je horen dan zal ik je ook niet meer storen.. maar dan weet k dat k jou niet heb verloren

MiSs_ToUaNiA
18-02-2006, 22:25
Mooi geschreven...;):) Ga Zo Door...;):)

Djamal
18-02-2006, 22:27
dank je wel ;)

sweetsunshine
18-02-2006, 22:37
Tijd is ons niet gegund ik weet je doet alles wat je maar kunt je hebt een drukke leven daardoor uit mijn zicht verdreven ik mis echt super veel kon k maar met je praten onder 4 ogen dat maakt mijn hart heel en zal je zien dat k nix heb gelogen en dat k werkelijk om je geef en dat k naar een goede band streef ik heb je lief en veel meer als wij samen praten dan gaan we samen tekeer en dat mis k nou zo erg in deze tijd daarom wil ik jou ook niet kwijt jij zit in je moeilijke fase je blijft me maar verbazen k ben er voor je hoe mijn situatie er ook mag uitzien al heb k je nog nooit gezien ik heb je in me hart zitten en daar zal je ook nooit meer uit glippen sorry voor alles maar k mis je gewoon mijn beiden wangen zijn niet meer droog en schoon vol met tranen bewandel ik de dag door met de gedachten dat ik jou verloor k wil je troosten ik wil je aan het lachen zetten dat zal me ook lukken moet jij is ff opletten doe rustig aan en laat zo af en toe wat van je horen dan zal ik je ook niet meer storen.. maar dan weet k dat k jou niet heb verloren je hebt me echt geraakt :huil: masha allah!! heb je meer gedichten?? zoja geef me dan een paar links :) :huil: :huil:

Djamal
18-02-2006, 22:38

kijk maar in me o.t lieverd

sweetsunshine
18-02-2006, 22:46
owja sorry smehlie ik lette niet op ik was helemaal ik was me helemaal aan het inleven in je gedicht :huil::D :hihi: :hihi: ff checken :)

Djamal
18-02-2006, 22:50
sorry..als k je een onprettig gevoel geef.. moet me gevoelens kwijt

sweetsunshine
18-02-2006, 22:59
sorry..als k je een onprettig gevoel geef.. moet me gevoelens kwijt je hebt het toch niet tegen mij??:confused: :confused: ben je gekkk!! je bent ook maar een mens,iedereen heeft gevoelens,en ik wil graag je verhaal weten achter dit gedicht,ik luister graag,ik heb ook zo een gevoelens gehad,nu nog,en ik heb net je gedichten gecheckt en whullah ik sta met me mond vol tanden,je hebt echt talent,en ja check mijn gedichten als je wil,kunnen we mischien gedachtes verwisselen:) ik hoor wel van je:o gr sweetsunshine P.S. je hebt echt talent masha allah ;)

Djamal
18-02-2006, 23:04
k ben niet zo'n persoon die zijn levensverhaal publiceerd op een openbare internetsite..mijn excuus.. ik zal ze checken..;).. soekran...

sweetsunshine
18-02-2006, 23:10
k ben niet zo'n persoon die zijn levensverhaal publiceerd op een openbare internetsite..mijn excuus.. ik zal ze checken..;).. soekran... is goed jij je zin laat me gauw weten wat je van de mijne vindt:)

Djamal
19-02-2006, 20:16
over iemand..:hihi: