Bekijk volle/desktop versie : Alle getrouwde meiden opgelet! Gebloed of niet?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15

14-05-2004, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door Akay
De moslims zijn anno 2004 nog steeds extreem met hun religie bezig, en laten hun leven daardoor bepalen..., terwijl de andere religies de verzuiling allang achter zich hebben gelaten en voor het grootste deel nog maar gematigd met hun religie bezig zijn...
De scheiding tussen kerk en staat die in het westen al vele decennia aan de orde is kennen moslims niet...
De islam en de aanhangers ervan die blindelings naar de regels van deze religie leven zijn in tegenstelling tot alle andere religies een gevaar voor de vrijheden en de mensenrechten die voor het westen en de westerlingen het belangrijkste politieke doel zijn...

De discriminatie, de dominantie, de onderdrukking, en de achterlijke zware straffen waar de islam zich aan schuldig maakt, zijn in strijd met onze grondwet, de algemene mensenrechten, en de westerse normen en waarden...

Moslims zetten zich af tegen het verdorven westen, en zijn totaal niet bereid zich enigszinds aan te passen..., zij leven alleen voor hun grote dictator, en hebben verder schijt aan de hele wereld... (dit wordt hen door de grote dictator ook opgedrongen)

Als u niet wilt inzien dat deze religie totaal niet bij de westerse cultuur past bent u niet alleen stekeblind, maar heeft u ook nog eens een gigantische balk voor uw hoofd...

Er wordt hier trouwens hoofdzakelijk over de islam gesproken..., of kunt u mij een link geven waar er in dit forum over andere religies gepraat wordt?

Daar komt bij dat de grootste meerderheid van de Marokkanen moslim is..., zeker degene die in het westen wonen...

Begrijp mij daar in tegen niet verkeerd..., ik heb niets tegen Marokkanen of andere allochtonen..., ik verafschuw puur en alleen de dominante religie die deze mensen (moslims) een levenswijze opdringt die niets met vrijheid of liefde, maar alles met dominantie, angst inboezemen voor het hellevuur, loze beloftes over een zogenaamd paradijs, en het verplicht aanbidden van een zogenaamde god te maken heeft...

Ziet u niet hoeveel ellende uw religie op de wereld veroorzaakt...???
Bedoel je dat ik mijn geloof ga opgeven zoals de Christen en Joden NO WAY had je gedacht

14-05-2004, 20:35

Citaat:
Origineel gepost door RealFaiza
mm ik weet van de meeste meisjes die ik ken dat ze wel gebloed hebben en jah owjah effe vraagje
WAAROM ZIJN ALLEEEE JAH ALLE MAROKAANSE JONGENS ONTMAAGD denken jullie dat het stoer is ofsoow het is HARAM
tazz en ze zoeke wel altijd naar een maagdmeisje terwijl ze ze allemaal prberen te pakke damn man egt hsoema wollah SCHAAAM je digene die het doen

Ik ben het helemaal met je eens.

30-05-2004, 15:29
citaat:
Origineel gepost door Akay
De moslims zijn anno 2004 nog steeds extreem met hun religie bezig, en laten hun leven daardoor bepalen..., terwijl de andere religies de verzuiling allang achter zich hebben gelaten en voor het grootste deel nog maar gematigd met hun religie bezig zijn...
De scheiding tussen kerk en staat die in het westen al vele decennia aan de orde is kennen moslims niet...
De islam en de aanhangers ervan die blindelings naar de regels van deze religie leven zijn in tegenstelling tot alle andere religies een gevaar voor de vrijheden en de mensenrechten die voor het westen en de westerlingen het belangrijkste politieke doel zijn...

De discriminatie, de dominantie, de onderdrukking, en de achterlijke zware straffen waar de islam zich aan schuldig maakt, zijn in strijd met onze grondwet, de algemene mensenrechten, en de westerse normen en waarden...

Moslims zetten zich af tegen het verdorven westen, en zijn totaal niet bereid zich enigszinds aan te passen..., zij leven alleen voor hun grote dictator, en hebben verder schijt aan de hele wereld... (dit wordt hen door de grote dictator ook opgedrongen)

Als u niet wilt inzien dat deze religie totaal niet bij de westerse cultuur past bent u niet alleen stekeblind, maar heeft u ook nog eens een gigantische balk voor uw hoofd...

Er wordt hier trouwens hoofdzakelijk over de islam gesproken..., of kunt u mij een link geven waar er in dit forum over andere religies gepraat wordt?

Daar komt bij dat de grootste meerderheid van de Marokkanen moslim is..., zeker degene die in het westen wonen...

Begrijp mij daar in tegen niet verkeerd..., ik heb niets tegen Marokkanen of andere allochtonen..., ik verafschuw puur en alleen de dominante religie die deze mensen (moslims) een levenswijze opdringt die niets met vrijheid of liefde, maar alles met dominantie, angst inboezemen voor het hellevuur, loze beloftes over een zogenaamd paradijs, en het verplicht aanbidden van een zogenaamde god te maken heeft...

Ziet u niet hoeveel ellende uw religie op de wereld veroorzaakt...???

Hmmm, ieder zijn eigen mening.

1. Je zegt dat hier alleen over de islam wordt gepraat: zijn er dan niet andere forums op internet waar alleen over 1 bepaalde andere religie wordt gepraat?

2. Je zegt dat de islam verdorven is en een gevaar vormt voor de westerse samenleving: wat hebben de andere religies dan wat hen niet gevaarlijk maakt??

3. Je hebt zo'n anti-islam houding: wat kom jij dan hier doen, op een moslimse forum??

4. Mag ik jou vragen hoe dat komt waarom jij zo'n anti-islamitisch houding hebt??

30-05-2004, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door bent_alhalaal

goh weinig jongens die zo denken ... het zou helemaal een wonder zijn als je riffie bent ...
n wat wil je daar mee zeggen

30-05-2004, 17:49

meneer 3aloush, vanwaar ben jy, als ik vragen mag..?

30-05-2004, 17:54

Citaat:
Origineel gepost door moumna
Ik denk dat de tweede generatie iets minder moeilijk doet over maagd of geen maagd. Vroeger zatten ze met hun oor aan de deur om te horen hoe het verliep, en nu zeggen ze he jongens we gaan naar huis en dan op huwelijksreis en bemoei je niet met mij leven oke. Dit zijn mijn zaken en gelijk heeft ie.
tezzzzzzzzzzzzzz 3la mannen, als mijn vrouw niet gaat bloeden dan laat ik haar bloeden, me r....t tweede generatie, die zo denken zijn blind en stoned, welke man wil nou met een vrouw trouwen waar heel paramaribo en aruba, en amsterdam is over heen geweest..........

30-05-2004, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door Zaroka
meneer 3aloush, vanwaar ben jy, als ik vragen mag..?
van hier waarom zaroka

30-05-2004, 17:58
oh gewoon
ik d8 dat je uit Belgie kwam want ik ken ook een 3aloush
maakt ni uit

(ik ben eigenlyk mona_daa ipv zaroka-->zaroka is me zusje)

31-05-2004, 14:57
Wie beweert dat een man kan voelen of een vrouw maagd of geen maagd is komt er bedrogen uit. Dat zijn fabeltjes die waarschijnlijk door mannen zijn verzonnen. je kan bij een man toch ook niet voelen of hij maagd is of niet???

En daarbij is het zaak dat ieder vrouw voorzichtig en met respect met haar lichaam om moet gaan.

03-06-2004, 14:42
AKAY GA EEN EINDJE FIETSEN JONGEN

17-06-2004, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door 3aloush
tezzzzzzzzzzzzzz 3la mannen, als mijn vrouw niet gaat bloeden dan laat ik haar bloeden, me r....t tweede generatie, die zo denken zijn blind en stoned, welke man wil nou met een vrouw trouwen waar heel paramaribo en aruba, en amsterdam is over heen geweest..........
Welke vrouw wil een man die heel India, China en Rusland overheen is geweest?? tsssssssss!

28-06-2004, 19:46
Het gaat er eigenlijk om dat jij jezelf bewaard voor je man later...dus geen s.e.x voor het huwelijk geld natuurlijk ook voor de mannen...
Als een vrouw maagd moet blijven waarom een man dan niet..?
Moeilijk is dat zeker niet denk aan al die leuke tijden die later kan hebben met je man als je wacht tot het huwelijk...en denk aan alle ellende die zal ontstaan als je geen maagd blijft... yallah kies..!!
Het gaat er niet om of je bloed of niet..Allah weet het als je maagd bent ofniet en uiteindelijk gaat het toch daarom....
Als een man van je houd dan gelooft hij je wel als je zegt dat je maagd bent ookal heb je niet gebloed..!! Anders ewa jah opdonderen met die handel... vertrouwen is tog belangrijk in een relatie..

29-07-2004, 18:06

Citaat:
Origineel gepost door bent_alhalaal
Assalaam oe ailakoum,

Beste getrouwde vrouwen...

De laatste tijd is er een hoop discussie over maagd /ontmaagd, bloeden of niet bloeden, wel/geen maagdenvlies .... etc

Mijn vraag en vast ook van andere niet getrouwde vrouwen:

Bloedde je tijdens je huwelijksnacht? (en je was maagd!)

Bedankt voor de info .....
Wie antwooord op dit vraaaag = DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31-07-2004, 03:39
Ja leven bazzzz gewoon. Iedereen zal voor z'n slechte daden gestraft worden. Voor jongens en meisjes is het verplicht om maagd het huwelijk in te gaan en is dat niet het geval ja dan is het tussen Allah(sbwt) en jou.
P.S. Men moet zelf wat te bieden hebben voor hij/zij iets gaat eisen van een ander.
Thallllouuuuuuuuuu

22-08-2004, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door Poesycat
Wie antwooord op dit vraaaag = DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het zeker niet dom hoor! Wist je dat er veel meiden doordat ze niet gingen bloeden en een domme man hadden die daar wel op wachtte een helse leven hebben gekregen???
Ik ken namelijk persoonlijk mensen bij wie dat is gebeurt! Nou geloof me op dat moment hoop je bewijzen te vinden om aan je domme man te laten zien dat 80 % niet bloed. Ik vind juist zo'n enqeute of wat het ook is heel erg goed. Het kan mensen helpen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15