Bekijk volle/desktop versie : ~pijn die ik niet verdien~



Pagina's : [1] 2 3

17-02-2006, 16:36
heey allemaal ik ga een verhaal beginnen
ik wil eerst een paar reacties dan begin ik
ciau

17-02-2006, 17:00


[COLOR="Blue"][B]Het was zaterdag ochtend ik stond op en liep naar beneden en ging douchen ik had nog slaap maar jah ik moest naar de moskee we hadden vakantie van school ik was klaar met douchen trok me badjas aan en ging naar beneden niemand was thuis alleen me kleine zusje van 11 jaar
Ik zette thee op en liep naar boven deed de kast op en keek in de kast van wat ik aan zou trekken ik pakte een zwarte truitje zwarte broek en een roze jurkje erover en deed een zwarte heefdoek op ik liep me kamer uit maakte me zusje wakker en liep naar beneden smeerde brood voor mij en me zusje ik schonk de thee in en riep nog is van de trap senna nu naar beneden toen me zusje eindelijk klaar was zei ze: soraya zullen we na moskee even naar de film gaan ik zei oke is goed omdat we lang niks samen hebben gedaan ze was blij en begon met ontbijten ik deed nog snel de afwas en ruimde een beetje het huis op deed me laarzen aan en jas en riep me zusje die al aangekleed voor de tv zat. We liepen naar buiten opeens hoorde ik iemand roepen ik keek om en zag dat het mij vrindin wafa was zei wat ga je doen ik vertelde haar eerst naar de moskee en dan naar de film ik vroeg haar of ze mee wilde ze stemde in maar ze zei eerst effe naar huis andere kleren aan doen ze vertrok naar huis en ik riep nog maak het niet telang!! Ik liep naar me auto me zusje zat er ondertussen al in ze zei waar was je ik zei was met wafa ze gaat mee naar moskee ik deed ondertussen wat muziek op van mimoun rafrou3 rayaji ik vond dat zo een mooie lied en na een lange tijd kwam ze me zusje zei hadja is gekomen ik moest lachen wafa stapte snel in ik starte de auto en reed met een vaart weg aangekomen bij de moskee gingen we naar binnen we bidde de 2 raka3at en gingen zitten na 45 minuten naar de imaam te hebben geluisterd gingen we uiteidelijk bidden toen we klaar waren stapte we weer in auto en reden richting de stad want heb mijn zusje tenslotte beloofd naar de film te gaan in de stad aangekomen liepen we met zijn drieen door de stad naar de bios aangekomen in de bios begonnen we te kijken welke films er draaiden en na 15 minuten zoeken hoorde ik een stem zeggen die film moet ik zien ik draaide me om en zag een pracht van een jongen

Moet ik verder gaan
Zo ja vertel het me dan[/B][/COLOR]

17-02-2006, 18:20
[B][B][COLOR="Blue"][B]Jullie denken zeker een gelovig meisje die naar jongens kijkt maar nee ik heb nog nooit zo een mooie jongen gezien vanaf die dagveranderde me leven ik liep er naar toe en begon te kijken of het een geschikte film was want had namelijk me zusje mee genomen ik vroeg het aan die jongen en zei ik ga er zelf ook heen met me kleine broertje het is een leuke film
Ik zei oke en bedankte hem en ging de zaal binnen ik zat helemaal achterin na een tijdje zag ik dat de jongen naast mij kwam zitten die jongen zei: hey ik ben khalid ik zei hoi ik ben soraya hij zei wat eeen mooie naam en je ziet er beeldig uit wat wil je nog meer zei hij
Ik zei dankje hij praate een beetje door ik antwoorde en toen begon de film het was een romantische film mijn zusje standaard als ze zag dat iemand zoenden naar de grond kijken ik voelde zijn hand op mij gezicht hij wou me zoenen maar ik wees hem af hij zei wat is er ik zei niks terug en keek aandachtig naar de film toen de film was afgelopen zei hij mag ik je telefoonnummer ik zei ja en gaf hem mij nummer wafa die ondertussen met mij zusje aan het wachten was schreeuwde soraya kom a bitch!!! We gingen nog naar de mac daar kwam ik khalid weer tegen met ze broertje chekir ihij zei mag ik bij jullie komen zitte ik zei ja hoor tuurlijk waarom niet we bestelde eten en ondertussen zagen we een paar jongens vechten
Khalid wou roken ik zei wil je mischien daar gaan roken hij ging vlakbij de jongens die aan het vechten waren roken de politie kwam de mac binnen waaaaaaaaaaat zag ik nou ze namen khalid mee ikrende naar hem toe hij zei pak me telefoon uit me jas en bel me ouders op
Ik zei ok ik deed wat hij zei en belde zijn ouders op tuut, tuut, tuut
Moeder khalid: salam
Soraya:salam khalid die is opgepakt door de politie ze begreep me niet en gaf me door aan haar zoon(oualid)hij zei hallo en ik vertelde hemhet hele verhaal hij zei w8 daar op me hij vroeg nog waar vhekir was ik zei hij is met mij hij zei jah uhmmm ik werd stil ik keek naar hoe khalid werd mee genomen hij zij telkens tegen de politie ik heb nog nooit wat in me leven gedaan ik trilde zowat helemaal ik had oualid nog steeds aan de lijn hij zei wat is er ik zei je moet nu komen en een paar minuten later zag ik hem in zijn type 4 buiten staan hij zag me niet omdat we elkaar nog nooit hebben ontmoet wafa zei ik zie daar iemand rondkijken mischien is hij het wel me zusje had schijt en riep hard oualid hij keek om en zag zijn broertje hij kwam renend naar hem toe en omhelsde hem hij gaf mij een hand en wafa een kus op haar hand ik keek schijnheilig naar wafa ij vroeg naar welke bureau ze waren gegaan ik zei naar paarden velde hij zei stap in en we stapten in me mobiel ging ik zag dat het vader was ik nam op en vroeg of alles goed ging hij zij dat ze wat langer in marokko zouden blijven omdat mij neef ismael gaat trouwen ik zei hoelang blijven jullie daar nog hij zij andere halve week of 2 weken ik zei beslama en hangde op aangekomen bij paardenveld we stapten uit en gingen naar binnen we werden onderzocht met een blauwe lamp wafa zei dat ze naar huis wou omdat ze een babyfeest hebben ik vroeg hoe ze ging en ze zei ik heb eeb ov-kaart ik vroeg haar of ze mij zusje mee wou nemen ze antwoorden met ja en ging weg met me zusje oualid vroeg of ik naar binnen wou ik zei tuurlijk en de politie agent zij volg me maar we moesten iets van 10 minuten lopen en toen zag ik khalid in de verte zitten met een kop kofie in zijn hand hij keek me treurig aan ik zag dat hij een traan liet vallen toen hij mij zag
[B][COLOR="Blue"][/COLOR][/B][/B][/B][/B][/COLOR]

17-02-2006, 20:48
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
pleaseeeeeeeeee ge verder
egt een leuke verhaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

17-02-2006, 20:50


ik wil nog meer reacties

17-02-2006, 21:16
Hij kwam naar me toe en zij soraya ik hou van je hij zei ik heb nog nooit zo een meisje als jou gezien
Oualid vroeg wanneer mag je weg khalid zei tot dat ze bewijs hebben dat ik niks heb gedaan
Khalid zei wollah ik heb niks gedaan vraag maar aan soraya ik ging alleen maar roken en toen werd ik meegenomen ik knikte met me hoofd de politie vroeg of we koffie wouden we zeiden allebei ja chekir die wou een glas limonade hij wou bijna huilen omdat khalid zijn lievelings broer was en khalid had niks slecht gedaan khalid kwam dicht mij staan en gaf me een zoen het intreseerde mij niet wat oualid zou zeggen ik hou van je zei ik tegen khalid hij knipoogde naar mij en riep chekir hij zei kom bij me zitten hij kwam en omhelsde khalid hij ging huilen en toen kwam de politieagente aan met 2 koffie en limonade we namen het aan en bedankte haar we praten een beetje verder en we namen afscheid de volgende dag werd ik om 8 uur wakker ik keek of ik nog wat oproepen had gemist ja wel 4 en allemaal van khalid ikbesloot hem terug te bellen zijn telefoon ging over tuuut, tuut, tuut, en toen nam hij op
Khalid: hallo
Soraya: heey alles goed
Khalid:jah en met jou
Soraya: gaat wel
Khalid: ik heb goed nieuws ik mag eruit
Soraya: jah..
Khalid: jah maar kan je me komen ophalen
Soraya: jah ben er om 11 uur oke
Khalid: is goed beslama
Soraya: beslama
Ik liep naar beneden en zette thee op liep terug naar boven en deed mij kleren aan ik had een zwarte broek vel groen truitje en deed me haar in een staart deed nog wat mascara en lipclose op lipe terug naar beneden dronk me thee op en schreef een brief op voor senna dat ik even weg was voor het geval ze wakker werd intussen pakte ik mijn auto sleutels en liep naar buiten stapte in en reed naar het politie bureau aangekomen bij het politie bureau werd ik gecontroleerd voor het geval dat ik gaf zijn naam op (khalid) en ja ik mocht hem zien khalid omhelsde me en zij dat hij me had gemist ik zei ik jjou ook echt raar dat ik een jongen pas giteren heb ontmoet en nu al goeie vrienden met hem was
We liepen samen naar buien naar me auto hand in hand aangekomen bij mij auto vroeg hij of hij mocht rijden ik zei ja natuurlijk we stapte in en hij zei soraya wollah ik heb nog nooit zo een meisje als jou ontmoet hij gafme een kus op me voor hoofd en starte de auto ik voelde de hele weg vlinders in me buik hij had prachtige ogen en een kleine baardje van 2 dagen toen hij in de cel zat ik zij waar gaan we naar toe hij zij effe naar mij huis ik wil douchen mij best zij ik we reden richting zijn huis.

18-02-2006, 18:19
moet ik nog verder

18-02-2006, 18:22
hey ga verder wollah is leuke verhaaal man please ga verder hxxxxxa

18-02-2006, 18:23
hey mensen geef tog meer reacties man het word leuk verhaal hoor

18-02-2006, 18:26
nog meer reacties graag

18-02-2006, 18:29
dan niet mensen zijn doodd tegenwoordig

18-02-2006, 20:14
ewa hakima
eerst draagt se hoofdoek en dan draagt se geen hoofdoek
ik begrijp het niet?
draagt se nou hoofdoek of niet want de begin sij je ik deed me hoogdoek op en
in de midden sij je deed me haren in een straatje


ps.zit op mij broer de account

18-02-2006, 22:06



Citaat door ain_zohra:
ewa hakima
eerst draagt se hoofdoek en dan draagt se geen hoofdoek
ik begrijp het niet?
draagt se nou hoofdoek of niet want de begin sij je ik deed me hoogdoek op en
in de midden sij je deed me haren in een straatje


ps.zit op mij broer de account
heey chickie
als je goed hd gelezen ging ze naar de moskee met hoofdoek
volgende dag ging ze naar de gevangenis zonder hoofdoek
haha
maar thalla abdarst inoe

18-02-2006, 22:11
hier nog 1

ga verder

19-02-2006, 00:26
Waargebeurd?

Pagina's : [1] 2 3