Bekijk volle/desktop versie : ))***verborgen schoonheid***((



17-02-2006, 12:15
Een 18 jarige meisje genaamd Laila heeft een vader:Faysal, moeder:Zainab, een zus:Nahil, een broer:Khalid en een oma:Fatma. Ze heeft nog een vriend waar ze al een tijdje een relatie mee heeft Achmed heet hij.
Haar vader : Faysal is gokverslaafd, en ze wonen met de hele familie in een huis aan de kust van het strand en hebben daar ook nog eens een restaurant waar ze zich met z'n allen inzetten........

Okj dit was een klein stukje van het verhaal ik weet niej of ik door moet gaan als ik door moet gaan reageer dn..... kussiez mii

17-02-2006, 12:29


okj hier komt nog een stukje van het verhaal.....

Op een dag zet z'n vader Faysal hun huis en restaurant op het spel en verliest, diezelfde dag komt de nieuwe eigenaar Jamal met z'n zoon, die zoon is Achmed de vriend van Leila, ze komen om te zeggen dat ze drie dagen de tijd hebben om het huis en restaurant te verlaten.
De moeder van Leila : Zainab zegt tegen Leila ga heel ver en word gelukkig.Leila wijgert het even maar gaat tog weg.Leila pakt de auto van de vader van Achmed:Jamal en rijdt weg, maar ze wordt gevolgt door Jamal.
De auto waar Leila in rijdt stopt even en gaat niet meer vooruit ze probeert het nog een keer maar het wil maar niet.Ze stapt uit en gaat rennen, maar Jamal blijft haar maar achtervolgen, tenslotte heeft Jamal Leila te pakken, hij richt z'n pistool op Leila en op dat moment komt de vader van Leila:Faysal, en probeert Leila te beschermen en gaat in gevecht met Jamal.Jamal schiet maar Faysal kan het pistool net op tijd wegduwen, hierdoor komt het schot niet bij Faysal terecht maar bij Jamal.Hij overlijdt ter plekke.Faysal: de vader van Leila zegt tegen Leila vlucht snel, ga heel ver, nu kan niemand je meer tegenhouden.............


Okj zal ik nog verder gaan mofniej??????...........

17-02-2006, 15:23
okj als niemand niej reageerd willen jullie zkr dat ik stop okj ik stop wel kussiez veel leesplezier bij het lezen van andre verhaaltjes hvjullie (K)(K)(K)

17-02-2006, 15:30
is nahil dan geen jongens naam?, :s :s

17-02-2006, 15:39


neeej sgatje is meisjesnaam eej maar z ciloha zal ik verder gaan of niet ik weet niet bedankt voor de reactie nog (K)

17-02-2006, 16:18
eeeej sgat et lijk me egt een leuwk verhaal je hebt talent meid ga snel verder en sgrijf een vervolgje

17-02-2006, 19:43
ja ga verder dan alleen leg het beter uit en zet geen 5 verschillende namen in een zin als je begrijpt wat ik bedoel. achmed:jamel.. dat bedoel ik.. maar lijkt me mooi... dus ga snel verdre

17-02-2006, 19:52
eeey meid ga verder leuk t muh een lueke verhaaal

17-02-2006, 20:38
Leila rent weg maar opeens ziet ze mensen benzine gooien tegen een auto.Ze verstopt zich zodat ze kan zien wat er allemaal gaat gebeuren, in de auto zit een vrouw genaamd Fatima met z'n zoon Yousef.Ze was op vlucht ze had te maken met het handelen in drugs, mensen zaten achter haar aan en wouden haar vermoorden Leila ziet dat het in brand gestoken word ze wacht totdat die mensen die plek verlaten zodra ze weg waren rende Leila naar de auto toe ..Fatima riep tegen Leila Asjebliefd red mij kind en zweer dat u goed voor hem zult zorgen wat er ook gebeurd Leila zweert.Fatima zelf was niet meer te redden.Leila doet de deur open en pakt Yousef uit de auto naast Yousef lag nog een tas die pakte ze ook mee.Er was veel rook, emn op tijd rende Leila een eindje weg met Yousef in haar hand en de tas om haar schouder de auto waar Fatima in zat ontplofte.Leila was erg moe en kon niet meer verder rennen en had ook nog eens veel rook ingeademd, ze viel neer en het Yousef viel op haar Een tijdje later kwam de politie door het brand.Leila werd samen met Yousef gevonden en overgebracht naar het ziekenhuis om bij te komen.........

ZaL iiC vErDeR gAaN????........

17-02-2006, 20:43
jahh ga verder
je hebt er een fan bij
Xxx Mocrogurly

18-02-2006, 21:50
hee meid het is echt een topverhaal
ga snel verder

20-02-2006, 21:03
srry mensen mij pc is kapot en ik ben alles opnieuw aan het installeeren en kan drm geen vervolg inzetten en z_chiloha je hebt er een fan bij lievurt je verhaal van highschool high is top

ik zet bij mij een vervolg bij zodra ik tijd heb en dn zet ik er een grote vervolg bij doei doei hvjullie (K)

20-03-2006, 18:42


Ga door
Mooi verhaal