Bekijk volle/desktop versie : Waar gaat het toch ggen met deze wereld!! waar zijn de ware moslims gebleven??????



15-02-2006, 22:39
Waar zijn de ware moslims gebleven?? Het is toch zo hoe onze ""moslims"" op de ongelovigen lijken. Tegenwoordig zie je geen verschil; korte rokken, bloot, relaties zehma, geen gebed, sex voor het huwelijk, enz enz......... Er word helemaal niet nagedacht wat halaal of haraam is.
Ik heb ook een boodschap voor de meisjes die zehma hoofddoek dragen: Begin maar eerst te bidden en jezelf te onderwijzen voordat je hoofddoek draagt. Bloot past niet bij hoofddoek of minirokken.
Het is een plicht voor alle moslims; man of vrouw om de islam te onderzoeken!!! Alles wat je doet word berecht; slecht of goed of je nou man of vrouw bent; het telt even zwaar!!!!!!!!!!
Dus ook een boodschap voor de jongens; die denken dat alles mag (zehma intieme relaties met ongelovigen) omdat ze als jongen zehma meer mogen dan meisjes. Je ouders zullen je niet kunnen helpen als de DAG DES OORDEELS voorbij komt. ALLAH is de enige die alles ziet en hoort en straft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

15-02-2006, 22:43


inderdaad

bedankt, wie weet, raakt je tekst iemands hart en gaat zich veranderen, mits het geen hart is van steen!

15-02-2006, 22:43
Cursus nasi7a zou je ook goed doen dame

Ik kan goed begrijpen dat je je eraan"stoort" maar dit is ook nie de wijze mensen naar het goeie pad te brengen.

15-02-2006, 22:46

Citaat door Bachelorette:
Cursus nasi7a zou je ook goed doen dame

Ik kan goed begrijpen dat je je eraan"stoort" maar dit is ook nie de wijze mensen naar het goeie pad te brengen.
nou je hebt absuluut geen kaas van gegeten, vermanen en bang maken is ook een soort nasi7a.

15-02-2006, 22:46


gelijk heb je meid!!!!




hadi bay bay

15-02-2006, 22:49


Ben het 100% met je eens

15-02-2006, 22:52

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
nou je hebt absuluut geen kaas van gegeten, vermanen en bang maken is ook een soort nasi7a.
had ze er over moeten nadenken en niet halve dingen komen zeggen.
Bovendien was dit ook niet de gang van zaken in de tijd van de Profeet sas.
Er is geen dwang in de Islam en ze oordeelt ook nog eens door onbewust moslims tussen aanhalingstekens te zetten.

Ik zou me eerder door haar stuk aangesproken voelen als er geen "dwang" in zat en ze het op een kalme manier naar voren bracht.

maar goed....wie weet opent het wel iemands ogen

15-02-2006, 22:57

Citaat door Bachelorette:
had ze er over moeten nadenken en niet halve dingen komen zeggen.
Bovendien was dit ook niet de gang van zaken in de tijd van de Profeet sas.
Er is geen dwang in de Islam en ze oordeelt ook nog eens door onbewust moslims tussen aanhalingstekens te zetten.

Ik zou me eerder door haar stuk aangesproken voelen als er geen "dwang" in zat en ze het op een kalme manier naar voren bracht.

maar goed....wie weet opent het wel iemands ogen
dat is jouw kijk op haar tekst, ik lees nergens dwang, plus moslims tussen aanhalingstekens betekent niet ongelovigen, maar meer moslims die weinig tot niks aan hun geloof doen.

inshallah

15-02-2006, 22:58

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
dat is jouw kijk op haar tekst, ik lees nergens dwang, plus moslims tussen aanhalingstekens betekent niet ongelovigen, maar meer moslims die weinig tot niks aan hun geloof doen.

inshallah
je bent een moslim bij naam
en je bent een moe'min bij daden

gayr inshallah

15-02-2006, 23:00

Citaat door Bachelorette:
je bent een moslim bij naam
en je bent een moe'min bij daden

gayr inshallah
nou ze bedoelt moslims bij naam

inshallah a ghti

18-02-2006, 21:54
Ik heb nooit gezegd dat er sprake was van DWANG in de islam. Moslim zijn ben je met je hart en ziel. De ware mocro weet precies wat ik bedoel met het citeren van de zinnen.
Ik hou van jullie allemaal!!

19-02-2006, 19:34

Citaat door nadia6782:
Waar zijn de ware moslims gebleven?? Het is toch zo hoe onze ""moslims"" op de ongelovigen lijken. Tegenwoordig zie je geen verschil; korte rokken, bloot, relaties zehma, geen gebed, sex voor het huwelijk, enz enz......... Er word helemaal niet nagedacht wat halaal of haraam is.
Ik heb ook een boodschap voor de meisjes die zehma hoofddoek dragen: Begin maar eerst te bidden en jezelf te onderwijzen voordat je hoofddoek draagt. Bloot past niet bij hoofddoek of minirokken.
Het is een plicht voor alle moslims; man of vrouw om de islam te onderzoeken!!! Alles wat je doet word berecht; slecht of goed of je nou man of vrouw bent; het telt even zwaar!!!!!!!!!!
Dus ook een boodschap voor de jongens; die denken dat alles mag (zehma intieme relaties met ongelovigen) omdat ze als jongen zehma meer mogen dan meisjes. Je ouders zullen je niet kunnen helpen als de DAG DES OORDEELS voorbij komt. ALLAH is de enige die alles ziet en hoort en straft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Goed gezegd dame,

Je krijgt zo reactie's van sommige dat je een cursus moet nemen of je bent scheinheilig of leven en laat leven en zovoort. Dat zijn vaak zinnen die dwalende en zogenaamde (moslims) gebruiken.


Meer weten ze niet.

19-02-2006, 22:46


Je doet alsof ze er niet zijn....

19-02-2006, 22:50
Helemaaaaaaaaaaaaaaal mee eens!