Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe Islamchat



Pagina's : 1 [2]

18-02-2006, 18:25
Koetjes> kalfjes
Bloempjes> bijtjes graag gedaan

Ik zie inderdaad geen verschil tussen forum en chat..alleen vind ik dat er geen prive chat bij moet zitten daar ben ik tegen...het moet allemaal openbaar

18-02-2006, 19:31



Citaat door NLMoSliMa4LiFe:
Mooi Zo
Dat er 'Ok' staat, wil absoluut niet zeggen dat ik het er mee eens ben, integendeel.

18-02-2006, 21:16
Salaam aan degene die met het idee is gekomen om een islamchat te verzinnen. Hoe kun je zo STOM zijn. Zie je jezelf schrijven??!! Islam en Chat, dat gaat niet samen dametje! Denk eerst 3 keer na voordat je wat doet. Echte islamieten gaan niet chatten, want Mohammed s.a.w. deed dit ook niet en we willen tog zijn voorbeeld volgen??!! Of niet? Maar goed moet jezelf weten, maar alsjeblieft beledig de gelovigen niet en zeg dus niet islamchat, want dat is de islam niet waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doeggggggggggggggggg
Moge Allah taa-ala je vergeven!!

18-02-2006, 22:55

Citaat door tanger23:
Salaam aan degene die met het idee is gekomen om een islamchat te verzinnen. Hoe kun je zo STOM zijn. Zie je jezelf schrijven??!! Islam en Chat, dat gaat niet samen dametje! Denk eerst 3 keer na voordat je wat doet. Echte islamieten gaan niet chatten, want Mohammed s.a.w. deed dit ook niet en we willen tog zijn voorbeeld volgen??!! Of niet? Maar goed moet jezelf weten, maar alsjeblieft beledig de gelovigen niet en zeg dus niet islamchat, want dat is de islam niet waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doeggggggggggggggggg
Moge Allah taa-ala je vergeven!!
Er zijn nu zoveel dingen in deze dounya die er in de tijd van rasoel s.a.w. niet waren wil je zeggen dat al die dingen nu haram zijn???

19-02-2006, 17:18



Citaat door mcfatoush:
Er zijn nu zoveel dingen in deze dounya die er in de tijd van rasoel s.a.w. niet waren wil je zeggen dat al die dingen nu haram zijn???
Mcfatoush je haalt de woorden uit me mond

19-02-2006, 17:22

Citaat door tanger23:
Salaam aan degene die met het idee is gekomen om een islamchat te verzinnen. Hoe kun je zo STOM zijn. Zie je jezelf schrijven??!! Islam en Chat, dat gaat niet samen dametje! Denk eerst 3 keer na voordat je wat doet. Echte islamieten gaan niet chatten, want Mohammed s.a.w. deed dit ook niet en we willen tog zijn voorbeeld volgen??!! Of niet? Maar goed moet jezelf weten, maar alsjeblieft beledig de gelovigen niet en zeg dus niet islamchat, want dat is de islam niet waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doeggggggggggggggggg
Moge Allah taa-ala je vergeven!!
salaam alaikoe beste tanger23

je zet je zelf hier goed voorschut vindt ik zelf want je zegt echte islamieten chatten niet want de profeet mohammed (vzmh) deed ik ook niet...daarmee zegt je (tanger23) zit op marokko.nl maar dat deed de profeet mohammed (vzmh) ook niet en maroc dream heeft de islam chat met een goede intentie geopend en naar eigen meing vindt ik maroc dream.nl en islamchat 100000x beter dat marokko.nl kijk hier bv al naar uit het oog verloren alleen maar fitna dat zal je bij maroc dream.nl niet tegen komen alhamdoelilah uit het oog verloren man zoekt vrouw en al die onzin maar ja ik ga hier veder niet in discussie vindt je het niks dan niet en wie het wel wat vindt is welkom inshallah
salaam alaikoem

19-02-2006, 17:45
tanger23, wat zijn Islamieten??/ nooit van gehoord, het is nog altijd moslims

20-02-2006, 14:35
Okee mensjes!!! Allereerst islamieten is hetzelfde als moslims, volgens mij moet jij wat meer literatuur lezen en wat komen jullie nou allemaal lomp praten, 7alek 'Er zijn nu zoveel dingen in deze dounya die er in de tijd van rasoel s.a.w. niet waren wil je zeggen dat al die dingen nu haram zijn???' Okee, volgens mij weten jullie egt weinig van ons geloof af. De Koran die in de tijd van Mohammed s.a.w. goldt geldt nog steeds en zal over honderden jaren ook nog gelden, dus je kunt niet zeggen chat was er vroeger niet dus kun je niet weten of het haram is, maar mensen, gebruik je hersens, jullie weten tog ook wel dat alles wat in de Koran staat is toegestaan of verboden, dus chat is een middel om in contact te komen met andere mensen en dat is verboden. Ik geloof tog wel dat daar wel iets over staat in de heilige Koran, dus denk gewoon eerst na voordat jullie wat zeggen!!!!!!!!!!!!

20-02-2006, 17:03

Citaat door tanger23:
Okee mensjes!!! Allereerst islamieten is hetzelfde als moslims, volgens mij moet jij wat meer literatuur lezen en wat komen jullie nou allemaal lomp praten, 7alek 'Er zijn nu zoveel dingen in deze dounya die er in de tijd van rasoel s.a.w. niet waren wil je zeggen dat al die dingen nu haram zijn???' Okee, volgens mij weten jullie egt weinig van ons geloof af. De Koran die in de tijd van Mohammed s.a.w. goldt geldt nog steeds en zal over honderden jaren ook nog gelden, dus je kunt niet zeggen chat was er vroeger niet dus kun je niet weten of het haram is, maar mensen, gebruik je hersens, jullie weten tog ook wel dat alles wat in de Koran staat is toegestaan of verboden, dus chat is een middel om in contact te komen met andere mensen en dat is verboden. Ik geloof tog wel dat daar wel iets over staat in de heilige Koran, dus denk gewoon eerst na voordat jullie wat zeggen!!!!!!!!!!!!
als het in de heilige koran en staat zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de soura en aya er bij te vermelden...........Daar hebben we meer aan dan aan Geloof ik..ghair inschallah

Ma3asalama

20-02-2006, 17:21
hey ik wou vragen hoe die site heet want bij mij doet het niet

20-02-2006, 17:25
Komen er binnenkort ook Islam discotheken?

20-02-2006, 17:31

Citaat door AbouSayfollah:
Komen er binnenkort ook Islam discotheken?

21-02-2006, 00:09


salaam alaikoem jullie halen er hele andere dingen bij ...:S
ik gaf de melding dat er een chat is waar alleen over de islam gepraat word en een islam kwis is...dan gerijp ik niet wat een islam discotheek daar mee te maken heeft dat is wel heel wat anders aghi maar gair inshallah
en die site heet http://www.maroc dream.nl maar dan maroc dream aan elkaar!!!

21-02-2006, 00:47

Citaat door Aboe_Omar:
wa alaikom salam,

Wel zuster, er zit geen profijt in...

Islaam --> Chat = Fietnah -> Chat = A no no...

Of het is alleen voor vrouwen, maar ja, iedereen kan zich aanmelden he...

Moge Allah ons bijstaan.

wa salam alakom
WoW o W W

19-05-2007, 22:49
Sellamoe Alikoem Wa RahmatOelahi Wa Barakatoe oegty fie dien...De site doet het niet..ik typ http://www.maroc dream ( Aan elkaar ).nl maar soubhana'Allah ik krijg iets et auto's of so..

Pagina's : 1 [2]