Bekijk volle/desktop versie : Schande!! Weer schokkende foto's Abu Ghraib



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

15-02-2006, 15:54
Klik op de link en kijk naar de foto`s die zijn uitgelekt..

Het is een schande..

Is dit vrede en democratie brengen naar Irak??

http://www.milliyet.com.tr/2006/02/15/son/sondun33.asp

Klik daarna op de foto..

15-02-2006, 16:11


Als dit een eenzijdige actie zou zijn is het inderdaad een schande.

Op deze foto valt echter niet te zien wat hieraan voorafging. Zelfs is niet te zien of het hier een westerling betreft of een ander persoon in een westers uniform. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet de kracht van propaganda niet onderschatten. Foto's zeggen tegenwoordig erg weinig meer met de huidige techniek.

Maar inderdaad, als het echt zo is dan moet de persoon die het heeft gedaan worden vervolgd.

15-02-2006, 16:14

Citaat door sjanghai:
Als dit een eenzijdige actie zou zijn is het inderdaad een schande.

Op deze foto valt echter niet te zien wat hieraan voorafging. Zelfs is niet te zien of het hier een westerling betreft of een ander persoon in een westers uniform. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet de kracht van propaganda niet onderschatten. Foto's zeggen tegenwoordig erg weinig meer met de huidige techniek.

Maar inderdaad, als het echt zo is dan moet de persoon die het heeft gedaan worden vervolgd.
Het is niet EEN PERSOON die vervolgd moet worden, het is die hele leger macht die misbruik maakt van hun positie..

Kan je niet zien wat voor gruwelijkheden er allemaal plaatsvinden in die gevangenissen..

En die foto`s zijn wel echt geloof me maar..

15-02-2006, 16:15

Citaat door TurK__:
Het is niet EEN PERSOON die vervolgd moet worden, het is die hele leger macht die misbruik maakt van hun positie..

Kan je niet zien wat voor gruwelijkheden er allemaal plaatsvinden in die gevangenissen..

En die foto`s zijn wel echt geloof me maar..
Heb jij ze gemaakt dan?
Foto's die via het internet worden verspreid geloof ik al lang niet meer zomaar.

15-02-2006, 16:43


steek je hoofd maar in het zand.. Net een struisvogel..

15-02-2006, 17:08
Zo! Getver! Lijken wel concentratiekamp beelden.
"Pas op, schokkende beelden, niet kijken waar je kinderen bij zijn" ofzo.

15-02-2006, 17:12
De expansie van de democratie

15-02-2006, 17:16

Citaat door Jihadstrijder:


ze zijn blind voor de waarheid
O ja, dat zijn ze zeker.. Men wil zien wat hij wil zien, en dat is niet altijd de waarheid..
Hoe zouden ze zich voelen als ze erachter komen dat alles waarin ze geloven een grote BS is, men is te bang om dat te beseffen..

Moge de bezetters branden in hel..

15-02-2006, 17:50

Citaat door sjanghai:
Als dit een eenzijdige actie zou zijn is het inderdaad een schande.

Op deze foto valt echter niet te zien wat hieraan voorafging. Zelfs is niet te zien of het hier een westerling betreft of een ander persoon in een westers uniform. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet de kracht van propaganda niet onderschatten. Foto's zeggen tegenwoordig erg weinig meer met de huidige techniek.

Maar inderdaad, als het echt zo is dan moet de persoon die het heeft gedaan worden vervolgd.
Ik weet niet of je het door hebt, maar als je op de foto klikt....zie je meerdere foto's.


En dan nog mensen terroristen durven noemen, die opkomen voor deze mensen (JAWEL MENSEN)....en de schuldigen straffen.

15-02-2006, 18:18

Citaat door boeddha:
Zijn al eerder hier op marokko.nl getoond, dus oud nieuws..........
ik had ze anders nog niet gezien...dus voor mij geldt het als nieuwe nieuws

15-02-2006, 19:57
sommige beelden zijn zo gruwel;ijk dat bbcze niet laat zien..als ze nog gruwelijkr zijn dan deze.....

15-02-2006, 19:59

Citaat door toeschouwer:


De Australische publieke omroep SBS heeft nieuwe video's en foto's getoond van mishandelingen door Amerikaanse bewakers in de Abu Ghraib-gevangenis in Irak. De opnamen zijn uit 2004,toen ook al foto's uitlekten van het misbruik van Iraakse gevangenen in Abu Ghraib.

Op het 'nieuwe' materiaal staan beelden van folteringen en seksuele vernedering maar ook van doodslag. De militairen zouden met scherp hebben geschoten om een gevangenisopstand neer te slaan.

Een Amerikaanse sergeant heeft tegen het Congres gezegd dat Iraakse kinderen in Abu Ghraib mishandeld werden om hun vaders aan het praten te krijgen.

(BRON NOS)
Heb je ze gezien? Werkelijk, werkelijk MONSTERLIJK...
I am shocked..

15-02-2006, 20:04



Citaat door boeddha:
Zijn al eerder hier op marokko.nl getoond, dus oud nieuws..........
Deze zijn nieuwe foto`s die recent zijn uitgelekt..

Hoezo "oud" nieuws??

Oud is je opa van 85jaar, niet foto`s van een dezer dagen

15-02-2006, 20:07
Kijk naar topic "Schande!!" waar je een link hebt naar de foto`s

15-02-2006, 20:13

Citaat door Mass13:
De expansie van de democratie
Van de regen in de drup..

a3oedoe bilah!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12