Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Afvallen



15-02-2006, 15:48
Wat kan ik doen om aftevallen

15-02-2006, 15:49


ik weet het ook ni maar wil het dol graag weten

15-02-2006, 16:09
N paar rondje jogge doet wondere.

En gezond ete en veel water drinke.

15-02-2006, 16:57
gewoon gezonder eten vooral minder suiker enzo, en sporten

15-02-2006, 17:04



Citaat door khalidthamocro:
gewoon gezonder eten vooral minder suiker enzo, en sporten
En dat komt uit een mond van een jongen
of moet ik zeggen uit de vingers

15-02-2006, 17:41
Een aantal tips, die mij wel goed lijken om te kunnen afvallen:

-Je moet zorgen dat je sochtends altijd goed en gezond ontbijt
-Je moet zorgen voor 3 maaltijden per dag met af en toe een Tussendoortje (niet te veel ervan)
-Vooral veel WATER drinken!
-Dagelijkste beweging (20 minuten per dag is al genoeg)
-3 uur voordat je naar bed gaat NIET meer eten!

Het is natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel je moet/wil afvallen. Dit is goed voor iemand die een paar kilootjes eraf wil hebben.
Mensen met (extreme) overgewicht moeten natuurlijk een gezonde eetpatroon langzaam opbouwen....

Inshallah heb je wat aan de tips

ma3a Salama

15-02-2006, 21:21

Citaat door Ladysarita:
Wat kan ik doen om aftevallen
Stoppen met eten

15-02-2006, 21:31
Sowieso niet als een gek beginnen met lijnen en extreem bewegen!
Bij het afvallen is het erg van belang dat je je hele leefpatroon moet veranderen. Tenzij je maar voor een paar weken wil afvallen... Dus gewoon alles rustig opbouwen en er een gewoonte van maken dat je bijvoorbeeld gezonder eet, meer water drinkt en meer beweegt. Zo houdt je het langer vol.
Anders wordt je al gauw een levende JOJO... Heb je ook niks aan.

15-02-2006, 21:48

Citaat door KaoutarZina:
En dat komt uit een mond van een jongen
of moet ik zeggen uit de vingers
whahahaha

16-02-2006, 14:43
Hey mensen bedankt voor jullie reactie wil ongeveer 5 kilo afvallen

16-02-2006, 14:52

Citaat door Ladysarita:
Hey mensen bedankt voor jullie reactie wil ongeveer 5 kilo afvallen
een week lang de griep hebben dan ben je meteen 4 kilo lichter!! neeee het is belangrijk dat je gewoon goed blijft eten en daarnaast lekker veel aan sport doet!! ik zelf eet gewoon wat ik lekker vindt en daar naast sport ik 3 keer per week!! en jah ik kom niks aan!!

insha allah val je dan ook af maar denk er aan gewoon blijven eten!!! geen fastfood natuurlijk!! gewoon lekker mee eten wat je mams klaar maakt

16-02-2006, 14:57
oja trouwens hier over raak je nooit over uitgepraat!! ik bedoel zoveel mensen willen graag afvallen. afvallen kan moeilijk gaan daarom gaan mensen veel dingen uit proberen en soms kan dat dus slecht uitpakken!! afvallen kan zo makkelijk!! mijn manier is "eet gewoon alles maar dan wel met mate" en daarbij ga je gewoon wat meer sporten!! veel succes en insha allah lukt het jou om op een gezonden manier 5 kilo af te vallen!!

17-02-2006, 21:57


Ja idd Lelalaila, je moet je eetgewoontes stukje bij stukje aanpassen en niet op 1 of andere dag meteen de knop omdraaien. Dit helpt toch nooit. Dus gewoon wel blijven eten wat je eet, maar misschien de volgende dag 1 klontje suiker. i.p.v. 2 en de dag of week... daarop 1 koekje eten, i.p.v. 2.....etc...Geloof me, dit is de beste manier. Zo maak je er een gewoonte van en heb je resultaat op langer termijn..

17-02-2006, 22:03
Meer verbranden dan je verbruikt op een dag, zo simpel ligt het dan val je vanzelf wel af..SPORTEN SPORTEN SPORTEN en minder eten,..

18-02-2006, 14:41
gezond eten veel water drinken en lichaamsoefeningen doen