Bekijk volle/desktop versie : Zijn Foto...................



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13

01-06-2002, 11:00
hmmmmmm echt mooi verhaal.
ik zie dat je on-line bent dus wil je het please afmaken .

later :blauwkus:

02-06-2002, 21:47


hai iedereen,

echt een mooi verhaal. ga vooral verder zal ik zeggen. en schrijf zo snel mogelijk een vervolg okkie.

beslama

liefs al hamka djel maghreb

03-06-2002, 00:25
nou haloo every boddyyyy......

ik dach heb beloofd om wat te schrijven.. dus doe ik het ook.. beloftess altijd zo goed mogelijk nakomen he!!!

dus heb wat geschrevee.. alleen is het zoo een klein stukkjee.. heb vandaag 0% fantasiee..... morgen mischien beter..


Wat moet ik nu doen wat moeten wij doen…
Ik wist het allemaal niet meeer…. Ik kon hier geen eind aan maken..

En dat ik wakker word en dat ik toch maar heb gedroomd.. maar nee dits echt… dit is geen droom.. en ook hieraan moet een einde komen.. ik praat het wel vanavond goed uit met hem.. neemt maarzo snel mogelijk een nieuwe tel.nummer.. en we pakken onze leventje weer op.. hoe moeilijk ik hem ook kan vertrouwen.. het moet een maal.. wil geen vaderloze kind.. dus ik nem het risico maar…….

Ik wist niet wat ik meer moest doen.. ik vond het zoo gemeen van hem… en zo erg,. Wat ie me heeft aangedaan..maar toch diep diep in mn hart wil ik het hem vergeven…. En weer doen alsof er niks is gebeurt….. een kans moet ie krijgen.. maar de vraag is zou ik hem nog kunnen verrouwen… diep in mn hart hoop ik dat hier zo snel mogelijk een eind komt,.dat alles weer goed is.. dat we elkaar weer helemaal kunne vertrouwen.. met elkaar lachen.. om elkaar geven.. en echt houden houden van… elkaar Ik hoorde de bel deze keeer.. hmmm Adil heeft zijn sleutels mee.. wie kan dit nou weer zijn.. ik liep naar de raam en zag Adil.. huh kan ie dan geen deur openen…

En dacht ik w8 wel ff voorde deur… ik hoorde hem de trap opkomen.. . we keken elkaar aan.. ik kreeg een bos rode rozen.. aangeboden… van hem.. het spijt me.. Yasmin ik zal alles maar dan ook alles proberen om het goed te maken.. alles ik keek hem aan.. nam de bloemen aan en zei niks.. een bosje bloemen maak niet zulke dingen goed dacht ik bij me hoofd…..

03-06-2002, 00:33
aaaaaahg wa lief, een bosje bloemen...... :verliefd:

Maakt nie uit meid, dat het zo kort is........je hebt in ieder geval wel wat geschreven toch?! Thnx........


GreetingZz,

03-06-2002, 00:35


precies miss riff..
enne lief jewell ..... altijd leuk... wil ook wel een bos rode rozen

03-06-2002, 00:53
Hmmm ja he..........kzou ook weleens bosje rode rozen willen krijgen......hihihihih


GreetingZz,

03-06-2002, 07:55

Citaat:
Origineel gepost door MissRif
aaaaaahg wa lief, een bosje bloemen...... :verliefd:

Maakt nie uit meid, dat het zo kort is........je hebt in ieder geval wel wat geschreven toch?! Thnx........


GreetingZz,
en dat dan nog zo laat

laterZ :blauwkus:

04-06-2002, 11:58
waar blijft het vervolg nou????
WE WANT MORE!!!

05-06-2002, 23:48
Sallaam

ffeiza waar blijft het vervolg of is er geen vervolg meer.
Ga door, dit is zoooo spannend.

Beslaama
Nohaila

07-06-2002, 10:26
ffeiza het is al 4 dagen sinds je wat hebt geschreven. je gaat het verhaal toch niet onafgemaakt laten??? dat zou zonde zijn namelijk.
nou ik wacht op een vervolg!!!
xxx moi

07-06-2002, 11:06
smehli smehli girllll

maar had veelleerwerk voor school..

vanavond inchallah schrijf ik een vervolg..
en nee hoor.... als je ergens mee begint moet je het ook afmaken vind ik... dus ik ben nog nie klaar ermee....

beloofd!!

groetjazzzzz

07-06-2002, 11:16
ok dan daar hou ik je aan!!
thx!!
xxx moi

07-06-2002, 12:09


Salaam,

laat ons niet te lang wachten hé meid!!
je hebt echt talent!!!doe zo voorts!!!

kuskes!!!

07-06-2002, 23:15
nou ikkom mn belofte na....

maare volgende dagen.. weer ff rustt..moet leren!!!!!!!!!!!!!

maar hier is ie............


Adil wats dit nou kom jij met bloemen alles goed maken…….

Hij pakte mn hand vast en trok me naar zich toe… kom Yasmin ik wil praten met je… we liepen naar de zitkamer… kijk laat mij deze keer praten wagaa….. alsjeblieft…. Ik zag zijn blik in zijn ogen.. hoewel ik boos op hem was… was er altijd iets waar ik nog om hem gaf.. iets dat ik nog van hem hou….

Ik was stil en keek hem aan……

Yasmin het spijt me zoo erg… als jij eens wist hoe ik me nu voelde… ik zweer het je net toen ik buiten was.. alles draaide om mij heen… alles ging verkeerd… waarom doe ik jou al deze pijn aan .. waarom zo dom geweest…. Ik wou nog doen alsof nog gewoon vrijgezel was.. en doen als andere jongeren.. maar nee Yasmin ik was vergeten dat ik een man was.. dat ik een gezin had.. dat ik iemand had die ontzettend veel om mij gaf… dat allemaal was ik vergeten…..
Ik dacht toen alleen aan een dagje lol maar.. dats niet zo erg…

Maar zo kun je zien.. Allah straft …. Ik heb gelogen tegen jouw.. en he je ziet zelf wat er nu gebeurt… en het spijt me echt…
Ik heb goed nagedacht om hoe dom ik was…. Hoe gemeen ik kon zijn.. en hoe hersenloos ik was.. op dat moment dacht ik niet aan de gevolgen… ik heb nooit geweten dat het zo een drama zou worden.. leugens…. Vertrouwen… als ik dat wist had ik het nooit gedaan.. of er niet eens aangedacht…..

Ik weet dat ik je echt maar dan ook echt heb gekwetst ik weet dat het heel moeilijk voor je is.. en ik weet dat je dit nooit maar dan ook nooit zult vergeten… maaarr Yasmin.. iedereen maakt fouten in zijn leven ook ik ook jij.. alleen die van mij was dom geweest….

Ik weet dat dit altijd een litteken achter zal houden…. Maar vergeef het mee… ik zal je litteken.. laten vervagen.. en na een tijd zal ie weg zijn.. en zal onze liefde en vertrouwen… inchallah weer helemaal goed zijn…

Het spijt me echt Yasmin.. ik weet dat een goedkope bosje rozen..niks maar dan ook niks goed maakt.. maar het is het gebaar.. walah Yasmin..
Alsjeblieft vergeef het me….

Ik was er stil van geworden…. Ik moest er zelfs van huilen.. ik stond automatish op… ging naast em zitten.. en omhelsde hem…. Lang bleven we zo zitten……

Ik kon hem niet zijn hele leven… niet vergeven….. ik moest het hem ooit vergeven… ik heb genoeg pijn gevoeld.. en ik heb hem genoeg laten zweren.. als hij wilt dat ik ga vertrouwen dan doe ik dat ook……. Uren hebben we nog zitten praten….wat allemaal fout is gegaan.. waarom.. en natuurlijk heb ik de hele avond zijn excuses aan zitten horen……

Aan de ene kant vond ik het niet zo sterk van me.. om meteen op te geven.. maar ik was zijn vrouw.. en wij hielden van elkaar dus waarom niet… het was een mooie avond geworden.. al onze pijn en al onze gedachtes hebben we met elkaar gewisseld…… uiteindelijk rond 5 in de ochtend gingen we maar slapen…
Elhamdoulilah ik was blij dat het goed was gekomen.. ik dacht weer aan onze kindje… daar zou ik geen aparte moeder voor willen zijn.. ik zou ook een vader erbij willen hebben… en zo bleef ik maar denken en denken… en uiteindelijk viel ik weer in slaap…….

10-06-2002, 17:13
halooo.. nee ik ga niks schrijvee... want moet leren en nog eens leren.. dus morgen inchallah want dan ben ik er lekker vanaf..... dit was voor onze liefe liefe moderator?!!!!


hoort deze niet in de storyyboard?????
(heb het al eerder gevraagd....

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13