Bekijk volle/desktop versie : DJ Availeble in MAROKKO .In de maand juli/augustus



14-02-2006, 18:00
Salaam a3leikum,

Na de grote vraag van mijn klanten , om in marokko te draaien ..
Heb ik besloten om dit dit jaar te doen insah alah ..

Het gaat om de periode vanaf half juli tot de eerste week van augustus.
Daarna ga ik vakantie vieren

Jullie kunnen hier de voorwaardes en hoe het verder in werking zal gaan terug lezen...

Ben je geintereseerd of wil je meer informatie , kijk dan op m n website http://www.djnadia.nl .. En contacteer me eventueel via het contactformulier.

Ook is het zo ,dat je jezelf vrijblijvend kan aanmelden, op een lijst die ik heb opgezet . Zodat tegen eind mei ,ik contact met je opneem . Voor definitieve afspraken .

================================================== =

Aanvullende bepalingen:

Artikel 1
Contractant 2 verklaart bekend te zijn met het repertoire en/of de prestaties van contractant 1.

Artikel 2
Iedere schade aangebracht aan instrumenten, geluidsapparatuur e.d. van contractant 1 , zowel in eigendom als ingehuurd, veroorzaakt door het aanwezige publiek, wordt door de contractant 2 volledig vergoed tegen taxatiewaarde. Betaling vindt plaats binnen een maand nadat de schade is toegebracht. Contractant 1 kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor schade aan gebouw, inboedel etc. aangebracht door derden.

Artikel 3
Contractant 2 staat garant voor de veiligheid van contractant 1, roadcrew en andere begeleiders. Contractant 2 is aansprakelijk voor alle persoonlijk letsel en de daaruit voortvloeiende kosten, daaronder exploitatieverlies, voorzover dat letsel is veroorzaakt door publiek dat zich zonder toestemming van contractant 1 op het podium bevind.

Artikel 4.
Contractant 1 dient de overeengekomen werkzaamheden naar beste vermogen te verrichten.

Artikel 5
Contractant 1 is verplicht ervoor zorg te dragen dat de benodigde apparatuur zich in goede staat bevinden en voldoen aan veiligheidseisen. Contractant 2 draagt zorg voor stroomvoorziening die aan de veiligheidseisen voldoet.

Artikel 6
Indien de opdracht niet kan worden gerealiseerd als gevolg van ziekte van Contractant 1 of enig overheidsoptreden of andere overmacht, wordt de overeenkomst als geschorst beschouwd.

Artikel 7
In geval van ziekte van contractant 1 of andere onvoorziene omstandigheden van welk aard dan ook , waardoor de mogelijkheid bestaat dat het optreden niet of niet op tijd kan plaatsvinden , dient contractant 1 contractant 2 direct te waarschuwen.

Artikel 8
1. Indien contractant 2 de overeenkomst doet eindigen voordat de opdracht is volbracht of de tijd waarvoor zij is verleend is verstreken, dient hij dit bij aangetekend schrijven ter kennis te brengen van contractant 1.
2. Eenmalige opdracht: Onverminderd het recht op schadevergoeding volgens de wet, heeft de opdrachtnemer bij annulering van zijn optreden recht op het volledige loon, althans een redelijk percentage daarvan, afhankelijk van de termijn en opzegging door de opdrachtgever:
· Opzegging 1 maand of korter voorafgaand aan het optreden: 100%
· Opzegging tussen 1 en 3 maanden: 75%
· Opzegging tussen 3 en 5 maanden: 50%
Opzegging langer dan 5 maanden voorafgaand aan het optreden: 25%




Artikel 9
Er word niet voor zonsondergang gedraaid,ten zij de ruimte goed is geventileerd en/of van airconditioning is voorzien ..
Zelfde geld voor gesloten ruimtes na zonsopgang.

Artikel 10
In principe word er niet voor gemengde feesten gedraaid, is dit wel het geval dan hoort dit vooraf duidelijk aangegeven te worden en zou er eventueel een uitzondering gemaakt kunnen worden.

Artikel 11
De desbetreffende dj apparatuur , word door contractant 2/derden
uitgeladen en aan het eind van het feest weer ingeladen . (dit ivm trappen)
Hier zal ook een borgsom in waarborg worden genomen door contractant 1

================================================== ===

Prijzen zijn 650 euro , dit voor een speel duur van 6 uur (dit dus de werkelijke prestatie) aanvang van de speeltijd is geheel aan contractant 2 .
En het gehele bedrag zal in euro uitbetaald word dus niet in andere valuta

Het tarief voor ieder bijkomend uur is 70 euro .
Het bedrag is exclusief eventuele reiskosten , en overnachtingen .

Betalingen zijn als volgt ;

50 % word bij reservering in Nederland aan betaald.
De overige 50 % van het bedrag worden bij aanvang van de opdracht voldaan dus voor aanvang het feest . Eventuele extra uren worden besproken .

Het is afgeraden om het feest in akoestische (ego/holle) ruimte’s te laten bevinden , bijv een garage dit omdat ik men niet het te waarborgen geluid kan leveren en dus zo mede het niet kan garanderen in deze ruimtes .

Er moet ook voldoende gekoeld water aanwezig zijn dit om door mijn aanwezigheid geconsumeerd te kunnen worden ,dit geld ook voor een eventuele lunch/diner, dit zelfde geld ook voor mijn eventuele assistentie ..


Opdrachten worden schriftelijk bevestigd.

overige informatie
W:http://www.djnadia.nl
E:contact@djnadia.nl
M:06-23357664

================================================

= toch redelijk ??

14-02-2006, 18:55


Jij bent altijd wel redelijk...............Naadje.

15-02-2006, 20:29
Zoveel moeite gedaan om het uittypen.

Beindigt die ergens op pagina 7

15-02-2006, 23:03
hahaha gelijk heb je meid.!

iwa ja, ff geduld de zomer klantjes komen snel jouw kant op.