Bekijk volle/desktop versie : Rijkaard: "We moeten Valdes helpen"



14-02-2006, 17:15
Barcelona verloor bij Valencia en ziet zo weer wat van z'n voorsprong slinken. Barça verloor met 1-0 na een blunder van doelman Valdes. Coach Frank Rijkaard steunt echter zijn doelman.

"Zijn werk is goed en hij heeft altijd de juiste mentaliteit", is Rijkaard vol lof over Valdes. "We moeten hem nu helpen om zich hierover te zetten."

Ook over de ploeg was hij best tevreden. "Het team heeft gevochten, heeft er alles aan gedaan om een goed resultaat te behalen, maar ook Valencia heeft hard gewerkt. Het is pech dat we verloren. Valencia wachtte op de counter. Het is een systeem dat goed werkt bij hen."

14-02-2006, 17:17


Inderdaad het was zijn schuld maar wij moeten het samen doen en niet alleen hem de schuld geven

gewoon hem sterker maken of een andere keeper halen die met hem kan concurren

14-02-2006, 17:27
hem helpen om met zijn scheve poot zijn medespelers aan te spelen en niet David Villa hij heeft verder de hele wedstrijd goed gekeept

14-02-2006, 18:33

Citaat door Don_Zakaria:
hem helpen om met zijn scheve poot zijn medespelers aan te spelen en niet David Villa hij heeft verder de hele wedstrijd goed gekeept
hahahah

inderdaad

toen ik dat live zag (ik had bijna hartaanval van hem gekregen)

voor de rest was hij fouteloos

14-02-2006, 18:43



Citaat door LaasteGeruchten:
hahahah

inderdaad

toen ik dat live zag (ik had bijna hartaanval van hem gekregen)

voor de rest was hij fouteloos
ja idd ik zat echt zo eindelijk heb ik canal + aan de praat gekregen om barca te kijken krijg je zoiets eto'o zat ook niet helemaal in het spel

14-02-2006, 18:47
gomes naar barca halen.