Bekijk volle/desktop versie : Mentale, Fysieke en Financiele gezondheid!



14-02-2006, 13:18
Ben je een ondernemend persoon en een teamplayer? Iemand die een doorzettingsvermogen heeft en wil gaan voor financiele gezondheid?

Ik wel namelijk, en ik ben op zoek naar een team van marokkaanse jongeren tussen de 21 en 35 jaar waarmee ik een eigen bedrijf wil gaan opbouwen.

Maakt niet uit wat je achtergrond is, van iedereen kan je leren, voldoe je aan bovenstaande eigenschappen pm me dan.

14-02-2006, 14:49


Pas maar op.

14-02-2006, 15:15

Citaat door Tatakiller:
Pas maar op.
waarom moet ik oppassen?

14-02-2006, 19:40
heey jij was toch van die ene topic die over dat piramidespel of zo ging?

15-02-2006, 09:12



Citaat door Lorenna:
heey jij was toch van die ene topic die over dat piramidespel of zo ging?
Ik doe NIET aan piramidespelen!
Ben je wel goed bij je hoofd?

15-02-2006, 11:23
de gehele topic ging daarover dus dan is het niet zo gek dat 8 van de 10 mensen die op die topic kwamen dat dachten aangezien jij ook niet al te duidelijk was over hetgeen wat je van plan bent..

dit was alleen via pb mogelijk..om mensen naar je pb te lokken is het van zelfsprekend dat je eerst van te voren in je topic een soort van globaal plan weergeeft van wat je van plan bent...je deed nogal geheimzinnig en tjaa de conclusies zijn dan al gauw getrokken, zoals je in je andere topic hebt kunnen lezen..

in plaats van je plan te promoten en mensen te werven was je uiteindelijk alleen nog maar bezig met je zelf verdedigen ten opzichte van de leden die dachten dat het te maken had met een piramidespel...

misschien moet je maar eens een andere tactiek proberen, want blijkbaar helpt het je niet echt



succes meid..


p.s.: dit is niet om je te pesten ofzo, maar gewoon feedback om jezelf te verbeteren en om de leden op een andere maniere te benaderen zodat je het beste uit jezelf kunt halen zonder dat je wordt aangezien als mevrouw pramidespel....

15-02-2006, 12:22

Citaat door Lorenna:
de gehele topic ging daarover dus dan is het niet zo gek dat 8 van de 10 mensen die op die topic kwamen dat dachten aangezien jij ook niet al te duidelijk was over hetgeen wat je van plan bent..

dit was alleen via pb mogelijk..om mensen naar je pb te lokken is het van zelfsprekend dat je eerst van te voren in je topic een soort van globaal plan weergeeft van wat je van plan bent...je deed nogal geheimzinnig en tjaa de conclusies zijn dan al gauw getrokken, zoals je in je andere topic hebt kunnen lezen..

in plaats van je plan te promoten en mensen te werven was je uiteindelijk alleen nog maar bezig met je zelf verdedigen ten opzichte van de leden die dachten dat het te maken had met een piramidespel...

misschien moet je maar eens een andere tactiek proberen, want blijkbaar helpt het je niet echt



succes meid..


p.s.: dit is niet om je te pesten ofzo, maar gewoon feedback om jezelf te verbeteren en om de leden op een andere maniere te benaderen zodat je het beste uit jezelf kunt halen zonder dat je wordt aangezien als mevrouw pramidespel....
Meid ik krijg genoeg reacties, en van de juiste, niet achterdochtige mensen die wat van hun leven willen maken op een geheel legale manier. Dus ik heb helemaal niets te klagen.
Marokkanen zijn nou juist commercieel ingesteld en kunnen goed zaken doen.
Vandaar dat ik mijn oproep via M.nl geplaatst heb. Ik zou graag een team willen opbouwen met een leuke marokkaanse groep mensen.


Maar mensen die hun oordeel klaar hebben terwijl ze niet eens weten waar het om gaat daar heb ik geen boodschap aan.

Jij ook succes verder!

15-02-2006, 22:31

Citaat door Loebia20:
Meid ik krijg genoeg reacties, en van de juiste, niet achterdochtige mensen die wat van hun leven willen maken op een geheel legale manier. Dus ik heb helemaal niets te klagen.
Marokkanen zijn nou juist commercieel ingesteld en kunnen goed zaken doen.
Vandaar dat ik mijn oproep via M.nl geplaatst heb. Ik zou graag een team willen opbouwen met een leuke marokkaanse groep mensen.


Maar mensen die hun oordeel klaar hebben terwijl ze niet eens weten waar het om gaat daar heb ik geen boodschap aan.

Jij ook succes verder!
nogmaals je moet doen wat je niet laten kunt ik heb mijn eigen zaak en ben er geheel tevreden mee...
achterdochtig of niet.. je zegt het zelf al zolang het op een geheel legale manier gaat is er niets aan de hand


good luck to you to..


p.s. ik heb geen oordeel (ik spreek ook alleen namens mijzelf) dat laat ik aan andere mensen over...maar vergeet niet dat er een groot verschil zit tussen een oordeel en het hebben van een mening...

16-02-2006, 15:52
Vertel eens wat meer als je wilt. Dit is wel heel erg algemeen.