Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van Hirsi Ali.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-02-2006, 22:54
Ik wou even weten hoe jullie over haar denken. Ik walg van haar. En dat zij zo populair is bij die hollanders snap ik niet. En hoe durft ze onze profeet te beledigen. Waarom zijn er zulke mensen in de wereld. verschrikkelijk.

12-02-2006, 22:57


ik vind haar ook niks hoor, ik word een beetje gek van dat veel mensen hier denken te weten wat hollanders goed en niet goed vinden. bij najib amhali ook al, dat alle hollanders hem geweldig vinden omdat hij grappen over marokkanen en de islam maakt.
Ik ken in mijn kennissen- familie- en vriendenkring niemand die ayaan goed vindt.

12-02-2006, 23:01
hmmm wat ik van haar vindt. Nou een zielige somalier die blij is dat ze hier toegelaten is en alles uit de kast haalt om hier te mogen blijven. t is haar gelukt en nu wil ze door nog meer onzin hogerop blijven komen. En jah eerlijk als ik haar tegen zou komen zou ik de schrik van me leven krijgen. Ze is zo lelijk met haar twee bulten op haar voorhoofd en twee deuken in haar wangen.

12-02-2006, 23:04
Ja, heb je gehoord wat ze voor onzin weer uit heeft gebruld.. over onze profeet saw. Hoe durft ze in godsnaam over een profeet.. tfooee zij is echt een sjatan echt woallah..

12-02-2006, 23:06


achja maak je er niet druk om, zij komt zichzelf vanzelf wel tegen.

12-02-2006, 23:06
Ze is meer bezig met het buitenland dan hier. terwijl ze van onze belastinggeld leeft en voor ons kamerlid is. Ze is er alleen als er weer wat met moslims is.

daarbij is ze echt bezig met de islaam kapot te maken. zoals submission die ze maakte voor vrouwen in de blijf van mijn lijf huis. toen ze met netwerk naar ze toe ging bleken ze heel kwaad en gekwetst te zijn en zeiden ook als je het voor ons doet kap er mee.

nee hoor mevrouwtje zegt nee. haar zogenaamde strijd voor vrijheid van meningsuiting heeft te maken met haar traumatische jeugd. het is meer strijd tegen de islam. omdat ze besneden is en haar zusje had ooit zelfmoordgepleegd en ze zegt door de islam. ze is in elkaar gebeukt door de imam die haar les gaf in somalie.

maar ik mag haar zo niet en ze kan me slapeloze nacht bezorgen

12-02-2006, 23:12

Citaat door Rzinia:
Ze is meer bezig met het buitenland dan hier. terwijl ze van onze belastinggeld leeft en voor ons kamerlid is. Ze is er alleen als er weer wat met moslims is.

daarbij is ze echt bezig met de islaam kapot te maken. zoals submission die ze maakte voor vrouwen in de blijf van mijn lijf huis. toen ze met netwerk naar ze toe ging bleken ze heel kwaad en gekwetst te zijn en zeiden ook als je het voor ons doet kap er mee.

nee hoor mevrouwtje zegt nee. haar zogenaamde strijd voor vrijheid van meningsuiting heeft te maken met haar traumatische jeugd. het is meer strijd tegen de islam. omdat ze besneden is en haar zusje had ooit zelfmoordgepleegd en ze zegt door de islam. ze is in elkaar gebeukt door de imam die haar les gaf in somalie.

maar ik mag haar zo niet en ze kan me slapeloze nacht bezorgen
Ja, en de nederlanders vinden haar maar geweldig.. Omdat ze de moslims haat en ze komt zehma op voor discrimininatie terwijl ze zelf al discrimineert.. Haar zus was inderdaad helemaal doorgedraaid hier en niet door de islam. Dit gebeurde toen ze naar nederland was gevlucht en toen is ze terug gegaan naar somalie en wou geen pillen meer slikken en is volgens mij daardoor gestorven..

met haar strik in haar haar en haar bekakt en goed nederlands zehma tfoe

12-02-2006, 23:16

Citaat door islamwoman:
Ja, en de nederlanders vinden haar maar geweldig.. Omdat ze de moslims haat en ze komt zehma op voor discrimininatie terwijl ze zelf al discrimineert.. Haar zus was inderdaad helemaal doorgedraaid hier en niet door de islam. Dit gebeurde toen ze naar nederland was gevlucht en toen is ze terug gegaan naar somalie en wou geen pillen meer slikken en is volgens mij daardoor gestorven..

met haar strik in haar haar en haar bekakt en goed nederlands zehma tfoe
meid ik zei net tegen je dat heel veel nederlanders haar juist helemaal niet mogen. Je moet niet iedereen over een kam scheren meid, de nederlanders die ik ken vinden juist dat ze te veel zeurt en niks bereikt en niks aan politiek doet.

Ze haalt twee dingen door elkaar: de islam en mensen die misbruik maken van de islam (zoals de mensen in somalië die meisjes besnijden omdat dat zogenaamd volgens de islam is).

En trouwens ze denkt dat ze goed nederlands praat, nou ik hoor haar veeeel fouten maken als ze praat. "De" in plaats van "het" enz.

12-02-2006, 23:21

Citaat door ellouisa:
meid ik zei net tegen je dat heel veel nederlanders haar juist helemaal niet mogen. Je moet niet iedereen over een kam scheren meid, de nederlanders die ik ken vinden juist dat ze te veel zeurt en niks bereikt en niks aan politiek doet.

Ze haalt twee dingen door elkaar: de islam en mensen die misbruik maken van de islam (zoals de mensen in somalië die meisjes besnijden omdat dat zogenaamd volgens de islam is).

En trouwens ze denkt dat ze goed nederlands praat, nou ik hoor haar veeeel fouten maken als ze praat. "De" in plaats van "het" enz.
Ja, ik weet maar die nederlanders van de media en de politiek die ervoor zorgen dat ze maar weer alle aandacht krijgt. Die bedoel.. Ik kan best wel begrijpen dat er veel nederlanders haar niet mogen.. Ik wil je niet beledigen hoor meid.. Maar ik heb het echt over die mensen in de politiek en de media..

Ja, ik weet dat ze slecht nederlands spreekt.

12-02-2006, 23:25
in ad stond nog dat nl te klein voor haar is met andere woorden hier komt ze niet aan haar trekken. daarom gaat ze naar het buitenland

12-02-2006, 23:31
Hopeloos geval is dat

Trauma's in Somalie opgelopen en komt dat hier op mensen afreageren..

Ik krijg zjnoen van de manier waarop ze kijkt.. Die nare blik in dr ogen..

12-02-2006, 23:32
[QUOTE=Rzinia]in ad stond nog dat nl te klein voor haar is met andere woorden hier komt ze niet aan haar trekken. daarom gaat ze naar het buitenland[/QUOTE



Ja, die lafaard gaat ze dan naar duitsland. Moet ze naar frankrijk gaan, zullen ze haar hard aanpakken.. en dan durft ze niet.

12-02-2006, 23:33



Citaat door islamwoman:
[QUOTE=Rzinia]in ad stond nog dat nl te klein voor haar is met andere woorden hier komt ze niet aan haar trekken. daarom gaat ze naar het buitenland[/QUOTE



Ja, die lafaard gaat ze dan naar duitsland. Moet ze naar frankrijk gaan, zullen ze haar hard aanpakken.. en dan durft ze niet.
Ze vlucht vaak naar Amerika.. Ze is daar vaak..

12-02-2006, 23:33
Ik ben bang dat als ik hier neerzet wat ik van haar vindt, dat ik dan een eeuwige IP ban krijg..

Dat zou genoeg moeten zeggen

12-02-2006, 23:34

Citaat door Sammargirl:
Ik ben bang dat als ik hier neerzet wat ik van haar vindt, dat ik dan een eeuwige IP ban krijg..

Dat zou genoeg moeten zeggen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7