Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Graag meiden met heel veel afval ervaring plaese??



Pagina's : [1] 2

12-02-2006, 22:53
hoi,hoi, dammetjes.......


ik vind het heerlijk om te horen en te zien hoe meiden heel veel kilo's zijn kwijt geraakt.... dus kom maar op met jullie verhalen...

13-02-2006, 01:16


waaaar blijven jullie reacties
volgens mij kun je beter vragen hoe de kilos zijn bijgekomen

Nou meiden vertell

13-02-2006, 11:33

Citaat door Bahar_realmocro:
waaaar blijven jullie reacties
volgens mij kun je beter vragen hoe de kilos zijn bijgekomen

Nou meiden vertell
daar hoef ik niks van te weten ik wil AFVAL ERVARING..

13-02-2006, 11:42
hahahahhaah er zijn geen AFVAL ervaringen :P

13-02-2006, 11:56


sowieso is het beginnen met veeeeel water drinken al een hele vooruitgang.

water reinigt je lichaam van binnen,ok in het begin ga je wel echt om de 5 minuten naar de toilet.maaar wie mooi wil zijn moet lijden

en dan tjaaa;; normaal gesproken moet je genoeg bewegen,dus sporten of je doet je wat rondjes rennen in het park.en let op je eten natuurlijk.

dus niet na die rondjes rennen en heel de dag water gedronken EEN ZAK CHIP NAAR BINNEN WERPEN of marmita..

bij de een gaat afvallen sneller dan de ander. maar bewegen en water drinken minimaal1.5 liter moet lukken!!

13-02-2006, 12:09
Ehm ongeveer 3 jaar terug was ik HEEL veel afgevallen...niet eens bewust, ik zat op school en fietste iedere dag een uur in totaal en ik dronk ALLEEN maar water, vond ik gewoon lekker in die tijd...en door al dat water voelde ik de honger niet en at ik dus bijna niks...alleen een broodje af en toe...dat heb ik maanden volgehouden en ik ben toen iets van 15 kilo afgevallen gewoon zonder dat ik echt aan het lijnen was whaha,...ik kan dit wel beter afraden want na een paar maanden begon ik flauw te vallen etc,..ik had ook geen idee waar het door kwam, na naar de huisarts te zijn gegaan enz zei ze dat ik gewoon te weinig at en daardoor te weinig energie had...toen pas kreeg ik het eigenlijk door waardoor het kwam...dus toen ben ik weer gaan eten enz maar wel een stuk gezonder...maar toen ging ik trouwen, raakte ik zwanger en kwamen er weer wat kilo's bij :P,...nu ben ik weer aan het lijnen, gewoon veel water drinken, fietsen, veel groente en fruit eten en NIET snoepen dat is eigenlijk het belangrijkste...bewegen, water drinken, en niet snoepen...alleen eten wat echt nodig is...ik ga vandaag ook dat appelazijn halen, las hier dat het goed werkte dus...dat gaan we maar is proberen!

13-02-2006, 12:12

Citaat door Faridah:
Ehm ongeveer 3 jaar terug was ik HEEL veel afgevallen...niet eens bewust, ik zat op school en fietste iedere dag een uur in totaal en ik dronk ALLEEN maar water, vond ik gewoon lekker in die tijd...en door al dat water voelde ik de honger niet en at ik dus bijna niks...alleen een broodje af en toe...dat heb ik maanden volgehouden en ik ben toen iets van 15 kilo afgevallen gewoon zonder dat ik echt aan het lijnen was whaha,...ik kan dit wel beter afraden want na een paar maanden begon ik flauw te vallen etc,..ik had ook geen idee waar het door kwam, na naar de huisarts te zijn gegaan enz zei ze dat ik gewoon te weinig at en daardoor te weinig energie had...toen pas kreeg ik het eigenlijk door waardoor het kwam...dus toen ben ik weer gaan eten enz maar wel een stuk gezonder...maar toen ging ik trouwen, raakte ik zwanger en kwamen er weer wat kilo's bij :P,...nu ben ik weer aan het lijnen, gewoon veel water drinken, fietsen, veel groente en fruit eten en NIET snoepen dat is eigenlijk het belangrijkste...bewegen, water drinken, en niet snoepen...alleen eten wat echt nodig is...ik ga vandaag ook dat appelazijn halen, las hier dat het goed werkte dus...dat gaan we maar is proberen!
waar kan je dat halen die appelazijn?

13-02-2006, 12:13
Bij de tuinen...kost 2 euro ongeveer...2.19 dacht ik

13-02-2006, 12:14

Citaat door Faridah:
Bij de tuinen...kost 2 euro ongeveer...2.19 dacht ik
oh ok. en is dat gewoon om te drinken? of zijn het pilletjes

13-02-2006, 12:18

Citaat door Arabische_Meid:
oh ok. en is dat gewoon om te drinken? of zijn het pilletjes
Nee het is echt een fles, je moet het drinken...maar het is ontzettend zuur..maar een aantal meiden hier vertelde dat je het ook mag mengen met water zodat het was minder zuur is...Maar het is dus inderdaad om te drinken en het is een 1.5 liter fles geloof ik

13-02-2006, 12:19

Citaat door Faridah:
Nee het is echt een fles, je moet het drinken...maar het is ontzettend zuur..maar een aantal meiden hier vertelde dat je het ook mag mengen met water zodat het was minder zuur is...Maar het is dus inderdaad om te drinken en het is een 1.5 liter fles geloof ik
Ok! Thx

13-02-2006, 12:22

Citaat door Arabische_Meid:
Ok! Thx
Geen dank, Succes meid!

13-02-2006, 12:30


hoeveel kost zo een fles

13-02-2006, 12:31
2.19,..echt niet duur

16-02-2006, 23:44
oooh ga het ook proberen

Pagina's : [1] 2