Bekijk volle/desktop versie : wil graag zekerheid



12-02-2006, 21:01
maar kan die niet krijgen ik ga met iemand van marokko trouwen maar ik kan diep in mijn hart niet die zekerheid krijgen dat het om mij gaat, ik twijfel hierdoor heel erg en weet het gewoon even niet meer terwijl het een hele lieve jongen is
hoe krijg ik deze gedachtes weg?
zijn er zusters die ook een man uit marokko hebben getrouwd en hadden jullie wel is zulke gevoelens of gedachtes

12-02-2006, 21:12



Citaat door Imanes_shop:
maar kan die niet krijgen ik ga met iemand van marokko trouwen maar ik kan diep in mijn hart niet die zekerheid krijgen dat het om mij gaat, ik twijfel hierdoor heel erg en weet het gewoon even niet meer terwijl het een hele lieve jongen is
hoe krijg ik deze gedachtes weg?
zijn er zusters die ook een man uit marokko hebben getrouwd en hadden jullie wel is zulke gevoelens of gedachtes
Heb je salaat el istigarah al gebeden..? Misschien dat het van je twijfels kan afhelpen.

12-02-2006, 21:18
Het zijn influisteringen van de sjaitan

12-02-2006, 21:21

Citaat door KoezKoez:
Het zijn influisteringen van de sjaitan
Kan..hoeft niet.

12-02-2006, 21:27


Ik zou indd salaat el istigarah bidden voor je mischien iets besluit waar je spijt van krijgt.

12-02-2006, 21:48
Zijn er bepaalde zaken waardoor je gaat twijfelen of is het gewoon zomaar een gevoel?

Het is natuurlijk wel belangrijk dat je vertrouwen hebt in je aanstaande man en in je huwelijk, als er geen vertrouwen is dan heb je geen goede basis...

Als er verder geen zaken zijn waardoor je twijfelt dan wil ik zeggen: Vertrouw op het goede en insha'allah zul je een gezegend huwelijk tegemoetgaan...

13-02-2006, 10:06

Citaat door Imanes_shop:
maar kan die niet krijgen ik ga met iemand van marokko trouwen maar ik kan diep in mijn hart niet die zekerheid krijgen dat het om mij gaat, ik twijfel hierdoor heel erg en weet het gewoon even niet meer terwijl het een hele lieve jongen is
hoe krijg ik deze gedachtes weg?
zijn er zusters die ook een man uit marokko hebben getrouwd en hadden jullie wel is zulke gevoelens of gedachtes
Ik ben getrouwd met een man uit Marokko ... en moet eerlijk zeggen dat ik vanaf dag 1 een goed gevoel had.... er zijn altijd wel mensen die je dingen proberen aan te praten ... maar daar moet je gewoon een muur omheen bouwen .... laat je gevoel leiden ...... Praat er met hem over ......

Mocht je wat willen weten stuur gerust een PM

13-02-2006, 11:12
Ik zou gewoon naar je gevoel luisteren en niet naar de mensen om je heen, als je gelukkig met diegene kunt zijn waarom niet???????? en anders ga een gesprek met hem aan over je twijfels. Meid wie zegt dat je gelukkig zult worden met iemand uit NL????????? een man kan je pas goed als je samen onder 1 dak gaat wonen.

13-02-2006, 11:51
Ik ben ook getrouwd met ene man uit marokko en hou superveel van hem. Het is ook een Mashallah jongeman. Ik ben hele blij dat ik de stap genomen heb. Ik zou salaat el istighara bidden en gheir inchalah. Die zekerheid krijg je heus niet als je met een jongen uit hollanda trouwt! succes...

13-02-2006, 11:52
Zekerheid heb je nooit. Of je nou trouwt met iemand van hier of van daar. Je kunt nooit in het hoofd van die persoon kijken. Of in zijn hart.

Het gaat erom hoe jij je voelt bij die persoon. Als jij een goed gevoel hebt en je houdt zielsveel van die man, dan moet je er voor gaan. Maar als je nog twijfeld zou ik daar eerst wat aan doen. Praat met hem. Zowieso zou ik salaat elstigara doen.

Ik wens je veel succes in je leven.

13-02-2006, 12:00
trouwen is voor iedereen een grote gok! en t is aan jou en hem natuurlijk om er wat van te maken of je nu trouwt met iemand vn hier of van marokko ...

13-02-2006, 19:28
Ook ik ben getrouwd met een man uit marokko. Ik had voor mijn huwelijk ook twijfels en dat kwam grotendeels door zogenaamde vriendinen. Ik stond zelfs op het punt om ermee te stoppen omdat ik er overtuigd van was dat het om papieren ging en meer niet. Maar tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt dat ik met hem getrouwd ben en ben ontzettend gelukkig met mijn man. Dus heb geen vooroordelen.

14-02-2006, 07:45



Citaat door ellae:
trouwen is voor iedereen een grote gok! en t is aan jou en hem natuurlijk om er wat van te maken of je nu trouwt met iemand vn hier of van marokko ...
kan hier niks meer aan toevoegen