Bekijk volle/desktop versie : Gelukkig?!!..Of toch niet..?!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

12-02-2006, 20:24
Ik wil weer beginnen aan een nieuw verhaal..
Ik zal beginnen...
als ik reacties krijg ga ik verder [/FONT][/SIZE]

[SIZE="4"][FONT="Verdana"]Hoofdpersoon: Laila 18 jaar
Adil Broer van Laila: 21 jaar
Soumia Zusje van Laila: 16 jaar
Aziza vriendin van Laila: 18 jaar
Ilias Vriend van Laila: 20 jaar


Lailaaaa wakker worden, ik ga zo weg..
Jaaaa mam nog heel even..Nee laila nu opstaan ik ga zo naar mn werk als je mee wilt rijden moet je nu opstaan..Oefff Ik kom al..
Ik woonde thuis samen met mn moeder, broer en zusje..Een vader had ik niet meer, ik had hem wel maar mijn ouders die waren toen ik 10 was gescheiden..mn vader kwam vaak altijd heel laat thuis rond 06.00 's ochtends en dan had hij de hele nacht lopen zuipen, totdat op een dag hij weer zo laat kwam mn moeder die was aan het huilen toen ze hem hoorde deed ze net of ze sliep een uur later stond ze op om naar haar werk te gaan, mn vader hield haar tegen en hij begon haar te slaan en te trappen, mn moeder riep ons nog mn broer probeerde ze uit elkaar te halen hij was toen 13 jaar maar mn vader begon hem ook te slaan ik en mn zusje konden alleen maar huilen, ik besloot om samen met mn zusje te ontsnappen zo hadden we de buurvrouw wakker gemaakt en zei belde snel de politie hij werd toen opgepakt en zat toen 4 maanden in de gevangenis..nadat hij eruit kwam moesten we tot onze 12e bij mn moeder blijven en op onze 12e mochten we kiezen of we hem wilde zien en of we bij hem wilde wonen..mn broer had al nee gezegd wij ook, ik heb hem daarna nog wel eens gezien maar daarna is hij opnieuw getrouwd...[/FONT][/SIZE]

[SIZE="4"][FONT="Verdana"]Back to the reality...

Ik liep naar de douche maar ik zag dat er al iemand in zat.. SOUMIA BEN JIJ HET..
NEE rot op jah..
Oeps het is adil..huh hij is vandaag vroeg wakker, gelukkig kwam hij er snel uit
Ik nam gauw een douche en liep naar beneden..ik zag dat mn moeder al een klein ontbijtje voor ons gemaakt later kwam mn zusje ook naar beneden..
Mn zusje zat bij mij op school en ze deed 4HAVO en ik deed mn laatste jaar van het havo ik was in groep 6 een jaartje blijven zitten door de problemen die ik had thuis..

Op school aangekomen..

Ik liep naar achter en ik zag dat Aziza er al was..Heey lieverd Alles goed?..en we gaven elkaar een kus..Tringgggggg..De bel.. ieget ik ben er net..hahahaa..Wat hebben we eigenlijk Economie..Oow ok..ik liep snel naar mijn kluisje ....

Nou meiden moet ik verder gaan of kan ik beter stoppen??

12-02-2006, 20:27


verder gaan
lijkt me leuk verhaal

12-02-2006, 20:33
Heey heey lieffie..
Als ik wat meer reacties krijg ga ik verder goed?
Bye bye
Koesies

13-02-2006, 20:56

ik liep snel naar mijn kluisje ....

We liepen snel naar ons lokaal en volgde de les.. De tijd op school ging erg langzaam vooral vandaag, want ik had met Ilias afgesproken..Na het laatste lesuur ging ik naar mn kluis pakte mn boeken en mn jas en Aziza en ik liepen naar buiten, op een bankje zag ik Ilias al zitten Aziza groette hem en ging daarna naar huis.. Heeey Schatje inoe alls goed? Hmdl met jou? ook goed hoor lieffie..
Ewa wat zullen we doen..euhm ik weet niet ik had tegen mn moeder gezegd dat ik ff naar de stad zou gaan..Okee Yallah..en we gingen in zijn auto naar de stad ik liep in de H&m en kocht een truitje en daarna besloten we om naar la Place te gaan..We hadden onze eten afgerekend en gingen zitten..Ilias begon tegen me te praten en zei: Heey Laila ik houd egt heel veel van je ik wil verder gaan dan dit ik wil met je trouwen..ik keek hem aan en ik zag dat hij het meenden.."maar ilias ik houd ook veel van jou alleen ik ben nog jong en ik wil graag mn studie nog afmaken."..Maar dat kan toch en de bruiloft kan pas komen over een jaartje ofso, mn moeder weet al heel veel van je en ze wilt je graag leren kennen..

Ik had nu al meer dan jaar met ilias, ik had hem leren kennen in de bioscoop..die dag gingen Aziza, soumia en ik naar de film, zoals gewoonlijk deden we heel gek..kennelijk vond hij me een leuk meisje en zo wisselden we nummers met elkaar af en het klikte..en nu wilt hij met mn trouwen..

Wat is er Laila..Euhmmm nee niks hoor..nou wat is je antwoord..JA..Ja wat?..Ik wil met je trouwen alleen ik wil wel mn studie afronden want je weet dat als k mijn diploma heb HBO wil gaan doen..tuurlijk lieffie..We aten onze eten op en ilias die maakte al plannen voor onze bruiloft..

Toen ik thuis aankwam vertelde ik het aan mn zusje en die sprong een gat in de lucht..Shhht Soumia mama weet het nog niet hoor..Wanneer ga je het zeggen? Zometeen als we gaan eten denk ik..
Soumia, Laila Eten..Ja we komen..Heey soum mond houden ik begin er zelf over..jaaahaaaa..
Heey mam ik heb een truitje gekocht..(ik liet hem zien)...Ooh leuk..
Vieze bitch kon je ook niet een voor mij kopen..Nee ga lekker zelf halen
Waar is adil..Die komt wat later zei mn moeder...



Verder of niet?

13-02-2006, 21:02


jaa je moet zekers verder gaan
leuk verhaal
groetjes hind

13-02-2006, 21:49
Ga verder zinaa

13-02-2006, 21:57

Die komt wat later zei mn moeder...

Ik zag dat mn moeder Lasagne had gemaakt..Ik zat eigenlijk al vol, maar het was te lekker om het te laten staan..
Euhmm mam ik wil ff zeggen dat.... Dat wat?... Nou ik heb een vriend hij heet ilias ... Jaa mam ik ken hem ook zei mn zusje..Houd je bek soum ik ben aan het praten.. Ja ska ganeg Soumia..Ooh sorry hoor!..
Nou in ieder geval hij vroeg me vandaag ten huwelijk..WAT? ... Je weet tog hoe ik denk over trouwen, eerst je studie..Ja mam maar ik ken hem nu wel al meer dan een jaar..
Wie ken je al meer dan een jaar? ..Shit adil is thuis gekomen..
Je zusje wilt trouwen..Zei me moeder..
Welke sukkel wilt er nou met haar trouwen ...Hoet heet hij? ..Hoe oud is hij?
Waar woont hij? Wat is zn werk?... Hele intervieuw!
Houd je mond adil..zei mn moeder
Ik mag toch wel weten wat voor jongen hij is..Ik begon zn vragen te beantwoorden..hij heet ilias, is 20 jaar en hij woont ook hier in Rotterdam..
Laila je moet er wel nog goed over nadenken..Jaa mam, maar ik weet het cker..
Heey mag ik nu wat zeggen? Nee nog niet soumia zei adil..JAWEL..Waarom nodig je hem niet een keer uit Laila, dan kan mama hem leren kennen en adil..Ja goed idee zei adil, Dat was een goede reactie zusje..
iedereen stemde toe..
Na het eten ruimde ik de tafel af en stopte de vaat in de vaatwasser...Ik hoorde dat mn telefoon afging en rende naar boven


Ilias:
Ik kwam thuis..Ik vertelde mn moeder dat ik Laila ten huwelijk had gevraagd..En ze vroeg me of ik zeker was van mn zaak..ze vond me te jong om nu al te verbinden aan een huwelijk..maar ze was toch blij voor me..Ik keek een beetje tv en besloot om Laila te bellen en te vragen of zij het al had gezegd..Toet..toet..toet.toet.toet..Ze neemt niet op..Een halfuur later probeerde ik het opnieuw..Toet..Toet..Toet..

L: Hallo?
I: Hehehe..Hallo..
L: Ja sorry ik was beneden
I: Oke dan..en heb je het gezegd?
L: Ja en ze willen je beter leren kennen door een keer bij mij thuis te komen..
I: Lailaaa..Nee tog..
L: Jawel het was niet mijn idee..Zo erg is het nou ook weer niet hoor
I: Okee..Wanneer?
L: Wanneer kan je?
I: Vrijdag?
L: Okeej is goed ik geef het door, safi beslama ik bel je strax wel weer
I: Okee doei doei HVJ
L: ik ook van jou..Toet toet toet



VerdeR?

13-02-2006, 21:59
jaaaaaa verder
als je wil

13-02-2006, 22:17
ga Verder Ik W0rd Helemaal Para Hier Ik Ben Verliefd Op Deze Verhaal

Lees Ook Mijn Verhaal Ik Kan Hem Niet Haten En Niet Verlaten & Still Ik Weet Genoeg Kxt Player.....................

14-02-2006, 21:24

Laila:
Ik hing op en ik besloot Aziza te bellen en haar het nieuw ook te vertellen..Toet, toet.

A: heeey zina
L: heeey lieverd..alls goed?
A: Ja hoor hmdl..met jou?
L: Hmdl..
A: heey maar hoe was het vandaag met ilias?
L: je raad nooit wat hij me vandaag heeft gevraagd?
A: TROUWEN...!!..Laila je gaat trouwen!!!
L: AZIZA stil strax hoort je moeder het...
A: dus het is waar?
L: Ja..
A: hahahahahah yoehoeee...Gefeliciteerd lieverd
L: Dank je wel..maar ik ga ophangen zie je morgen!!
A: ik zie je morgen en dan wil ik alle details horen..
L: Jaaaa..doei
A: doeggg

Hahaha die Aziza tog..
Lailaaaaaaaa..JAAAA wat is er mama..Kom is ff naar beneden.
Jaa, wat is er?..Ik neem aan dat je net in gesprek was met Ilias, en je hebt het hem toch gezegd over onze afspraak?..Jaaa en hij kan vrijdag komen..Okee is goed?..Hahahaha komt die sukkel vrijdag, zei adil..
Mn moeder en zusje begonnen te lachen ik keek hem aan en stak mn tong uit..Heey adil heb jij vrijdag niet wat te doen je hoeft er heus niet bij te zijn hoor als hij er is..nee en houd je bek als hij me niet bevalt trouw je niet met hem..Ooh dus jij bepaalt mijn man..Mn moeder onderbrak ons gesprek..Adil ga naar boven..Tsss en hij ging het huis uit..
Heey maar laila wat moet ik dan voor eten maken..Euhmm nou ik kook zelf wel..dan kan die mn kookkunsten beoordelen ok is goed..Bleghhh die wilt hij niet beoordelen hoor zei mn zusje..! Het enige wat jij kan maken is patat friet..
Okeej wedden soumia als mijn eten vrijdag niet lekkeren mama en adil vinden dat ook dan gaan jij en ik zondag naar de stad en dan mag je alls kopen en ik betaal! en als het wel lekker is dan moet jij mijn kamer SCHOONMAKEN..Afgesproken en we schudde onze handen..
Ik liep naar boven en zocht op het internet een lekker recept..Ik besloot om eerst stokbrood in stukjes te snijden met gehakt en paprika en uien en daarna pastilla en als toetje ijs erbij..oehh ik hoop dat me gaat lukken..

Inmiddels was het al donderdag:

Ik ging na schooltijd samen met Aziza naar de stad om wat kleertjes te halen voor de volgende avond..Ik vroeg of Aziza ook wilde komen maar ze vond dat het een avond moest zijn met familie..ik probeerde haar nog over te halen, maar ze weigerde..Die dag had ik een heel leuk rokje gekocht en een heel leuk truitje erbij..Toen ik thuis aankwam besloot ik om alvast alles een beetje te voorbereiden ik en stiekem mn moeder ook maakte de inhoud voor de pastilla..De hele nacht zat ik te bellen met ilias we konden beiden niet slapen..Mn moeder nam een dagje vrij om het huis een beetje netter te maken..Ik had afgesproken dan hij om 17:00 zou komen..
Het was inmiddels al 16:00 al het eten was al klaar en moest alleen nog in de oven..ik ging douchen en deed mn nieuwe kleren aan, beetje make-up aan gebracht...


14-02-2006, 21:30
dank je zina
ga snel verder

14-02-2006, 22:16
Ik krijg weinig reacties..!!
Volgens mij is het maar een saai verhaal en ga ik stoppen..
Bye bye

14-02-2006, 22:19


neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
niet stoppen! je krijgt vanzelf fans.. had k ook
plss niet stoppen :'(

14-02-2006, 22:20
EN HET IS NIET SAAIII!!!

15-02-2006, 21:36

Voor Samira..!!

ik ging douchen en deed mn nieuwe kleren aan, beetje make-up aan gebracht...

Ik hoorde dat de bel ging en ik rende naar beneden, keek nog heel snel naar de spiegel en deed open..Haaay!..WAAROM BEL JE JE HEBT TOCH SLEUTELS..het was adil..hahahah deed ik expres om jou te irriteren neht neht..!
Ik maakte ruzie met hem en voor ik het wist stond Ilias mee te genieten..ik hoorde hem lachen ik keek en zag dat hij er ook al was..adil liep naar binnen en ik groette ilias..ik neem aan dat dat je broer was..jaa let maar niet op hem hoor..ik zag dat hij een mooie bos bloemen bij zich had hij liep naar binnen en gaf ze aan mn moeder..adil groette hem en ging gelukkig naar boven.
Dus daar zat ik dan samen met mn zusje, moeder en mn toekomstige!
We dronken wat thee en aten wat koekjes..het was heel gezellig mn moeder vroeg van alles hoe we elkaar hebben leren kennen etc.
Toen was het etenstijd..mn moeder moest zonodig adil er ook bij roepen en toen we net begonnen te eten begon adil weer eens heel irritant te doen..

A: Ewaa jij wordt dus mijn zwager
I: Insahallah..

Poehh gelukkig kan ilias altijd leuk antwoorden..

A: weet je zeker dat je met deze ezel wilt trouwen?
Ma: Adil doe normaal.
I: hahaaha
A: eey maar mag ik je wat vragen stellen?
I: ga je gang?
L: als het maar geen domme vragen zijn
A: houd je mond jij..ik praat toch niet tegen jou
L: nou en..ga door eten ga
Ma: doe normaal jullie 2
S: hahahaha..hey ilias ik hoor niet bij hun hoor
I: hahahah..maakt niet uit..vraag maar

Ik wist dat adil dom ging doen dus ging ik zogenaamd drinken inschenken

A: oke...Waar werk je?, Waar woon je?, Ga je vaak uit?, Hoe oud ben je?

Die vragen had ik toch al geantwoord :@..ik gaf hem een schop...Waarom sla je me..Gelukkig was mn moeder mn redder..adil doe normaal, eet en houd je mond..mn zusje en ik moesten lachen..
Na het eten..ging mn zusje aan iedereen vragen wat ze van het eten vonden.

I: Lekker..mevrouw u kunt goed koken
Ma: hahahah Laila had gekookt..de volgende keer zal ik koken
A: ja zusje het was lekker
S: en jij mama?
Ma: ja lekker
S: hahahah jammer ik moet je kamer opruimen..maar het was idd lekker

Ik ruimde de tafel af en zette koffie..het was inmiddels al 8 uur..Adil ging gelukkig weg..Ilias zou ook bijna naar huis gaan..ik liep ff naar boven en ik hoorde dat mn moeder zei dat ik boven was..hij kwam naar boven naar mijn kamer..hij begon uit het niets te lachen..want ben jij grappig met je broer..vind je?..hij is egt irritant!..hahahha heey maar denk je dat k kans maak?..Tuurlijk!
We zaten nog even te praten en mn zusje riep ons dat er nog ijs was..we gingen naar beneden we aten onze ijsje op..
een half uur lateer besloot hij om naar huis te gaan..hij nam van iedereen afscheid..mn moeder zei nog laat je moeder maar contact opnemen en dan kunnen we gauw wat afspreken met zn allen..zal ik doen!..beslamma
Ik besloot om nog even dag te zeggen..ik liep naar buiten naar zn auto en vroeg wat hij ervn vond..gezellig..zoals je moeder al zei er komt een volgende X..jaa hij gaf me een kus en stapte in zn auto..
Ik liep weer naar binnen..


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15