Bekijk volle/desktop versie : Is Het Raar ??



12-02-2006, 16:28
Is het Raar...?


Is Het Raar dat ik Nooit een Vriend heb gehad en er Nooit een zou willen?
Dat ik nog ben aangeraakt en nog Nooit een zoen heb gesmaakt?!
Het antwoord is NEE!NEE het is niet Raar!
Het is raar dat je Allah Ta3ala ongehoorzaam bent. En dat Allemaal voor een een Zielige Vent?!
Weten jullie zusters wat de straf daarvan is?Open je ogen, want wat je doet dat is Mis!
Na een paar dagen,weken,maanden of zelfs Jaren gaat het 'uit'!En zeg dan niet:'ik ben misbruikt'!
Je hebt het er zelf naar gemaakt!
Wat ik maar niet kan begrijpen is dat ze zich telkens laten grijpen.Alsof ze het leuk vinden om Allah Ta3ala ongehoorzaam te zijn.Sob7anaAllah, geeft het je soms een kick, is het zo Fijn?
Schaam jij je niet als hij je aanraakt?Wie weet wat er allemaal in zijn gedachten omgaat.
Denk je nou echt dat jij zijn enige bent of andersom, Dat hij jou enige zal blijven? Allah De Verhevene heeft het in Zijn Boek,de Quraan,over jullie,Voordat hij ons heeft doen schapen,Sob7anaAllah.Maar het interesseert je allemaal niet,als jij me maar kan vermaken.
De zondige vrouwen zijn er voor de zondige mannen en de zondige mannen zijn er voor de zondige vrouwen.Sob7anaAllah!!!
Wollahi het doet mij zo'n een pijn om mijn broeders en zusters zo te zien.Zusters Half Naakt en niet te Vergeten ook de zusters die zich bedekken zoals het hoort, Laten zich helemaal gaan!Zonder enige gevoel van schaamte en schuldgevoelens!!!En de Broeders die met ze spelen alsof het knikkers zijn,Denk eens ff na,Doet het je geen Pijn?!Jullie zijn op dat moment gewoon Allah de Almachtige,de Verhevene,de Majesteitelijke, de Grootste, de 1e en de laatste ONGEHOORZAAM!!!Oh mijn dierbare broeders en zusters Denk na en Open je ogen,het is nog niet te laat!!!Open je ogen en toon berouw.
Vermijd al het slechte wat je tegenkomt op je pad,Komop Broeders en Zusters ik wordt het een beetje zat!Zat om te kijken hoe jullie jezelf onnodig gaan laten lijden,Het is niet nodig,je kunt het vermijden!
Mijn Dierbare Broeders en Zusters ik kan nog een hele tijd doorgaan met preken maar dit is al genoeg om er mee te stoppen,Wil je dat InshaAllah niet Vergeten?
Onthoud Altijd vóórdát je een zonde wilt begaan dat Allah Sob7anahoe WaTa3ala je ziet,Vergeet dat nou Niet!
Het is niet mijn bedoeling om jullie zwart te maken,maar ik wil dat jullie je InshaAllah in Aldjennah zullen vermaken.En dat kan alleen door al de Haraam dingen in deze Wereld te Vermijden,En later InshaAllah niet te hoeven lijden.
En maak jezelf niet wijs dat Alla de meest Barmhartige en Vergevendgezinde jou niet zal vergeven omdat je zoveel slechte dingen hebt gedaan.La Beste Broeders en Zusters de poorten van Berouw staan Altijd open zolang je nog in deze Doenya Ronddwaald!
Mijn Broeders en Zusters,Toon berouw nu het nog kan...Want Straks ben je er niet meer...Hoe dan?!...


Gedicht gemaakt door:Oegtkom Nadia Selefia...

Salamoe 3laikom wara7matoelah wabarakatoe

12-02-2006, 16:37


Mascha'allah mooi gedicht..!!

12-02-2006, 16:42

Citaat door alhoceima4ever:
Mascha'allah mooi gedicht..!!
dankje wel alleen heb ik hem niet geschreven
maar ik heb hem gekregen van iemand dus ik dacht ik plaast hem wel hier voor mijn broeders en zuster en hopen dat ze hem mooi vinden