Bekijk volle/desktop versie : Jullie hoeven alleen te wachten..wacht maar



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-02-2006, 13:29
hey hey mensen ik heb hier al
2 verhalen maar ik heb pas geleden
paar verhalen gelezen dat ik er
ook zoiets wil schrijven maar wat ja
dan moet je je mijn verhaal maar lezen
okieeeeeeeeeee

koesiessssssss dikra

12-02-2006, 14:22


ik keek in de spiegel waarom al die vet waarom en die huid zo ruw en die wenkbrauwen die van mijn zussen zijn zo dun en hun zelf zijn ook dun zien
er altijd knap uit mooie kleren mooie make-up ik draag ook mode kleding alleen
100keer groter make up ik doe alleen labelo en vandaag ga ik ook naar een andere school moet ik weer aan hun wennen mijn vader die wil steeds weer verhuizen omdat hij steeds ergens anders weer een andere bedrijf heeft wat mensen wel allemaal niet doen voor geld mij zussen die lopen liever niet met mij in de stad die rennen gelijk weg dat weet ik wel zeker ja en broers die heb ik toch niet en daar maken me zussen veel gebruik van niet dat ze naakt buiten lopen maar wel make-up dragen en al die shit soms zegt mijn moeder wel niet waarom lijk je niet op je zussen kijk naar hun lichaams en hun kleren en en gewoon alles maar ik zelf zou nooit op hun willen lijken ze zien in mijn ogen eruit als hoeren ik liep naar de douche nam een douche en liep naar mijn kamer trok een zwart rok met een witte shirt en een zwart tolbero deed me haren in een knot en deed parfum op en labelo op trok mijn zwart puntlaarzen aan en pakde mijn tas en liep naar beneden ik nam mijn plaats en ging zitten de butlers brachten de eten ik zag dat ze mijn boord hadden neergelgd en keek en haalde de dop er af en keek en er zat hellemaal niks op hellemaal niks ik keek op en zag dat iedereen zat te lachen behalve de butlers niet die keken weg en liepen weg dus het was mijn ouders en zussen hun plan tfoeeeee rare mensen ik stond op en liep expres zo hard tegen de stoel van mijn zus (nora) en ze zat te drinken dus haar glas viel over haar heen
nora;vieze bitch
nesrin;eigen schuld moet je maar beter opletten
ze keek naar mam en pap en ze knikten naar hun van doe toch iets ik liep naar mijn vader om de inschrijf formilier te tekenen hij tekende het papier en ik liep weg gaf de kokin een kus want zij was de enige die mij accepteerde ze keek me aan en zei "ga mijn dochter en veel succes op je nieuwe school"jah die heb ik wel nodig nou ik bereide mij voor op de scheld woorden die ik te horen krijg en wat ik zou doen ik parkeerde mijn auto en liep naar de school want de parkeerplaats stond achter de school ik zag dat veel jongens stonden te leunen tegen de autos met van die sletje in hun handen ik zag een jongen leunen tegen een mercedes hetzelfde als die van mijn alleen die van hem was zwart en de mijne was zwart hij keek me aan en knikte naar mij ik keek achter mij en ik zag niemand alleen als die persoon een geest was dus ik keek terug hij glimlachte naar mij zal wel zeker zo een grap zijn dus ik liep maar gewoon door ik liep gelijk naar binnen en klopde mij de directeur aan en leverder mijn blaadje in en keek hij gaf mij een hand en zei "welkom op onze school en ik hoop dat je het leuk gaat vinden"ik knikte alleen maar en liep weg nou hoop die heb ik echt nodig ik liep naar de administratie en zag dat het daar heel druk was deze school bestaat alleen bijna uit marokkanen en je zag een paar nederlanders lopen toen de bel eindelijk ging kwam ik pas aan de beurt
adminstartie;wat kan ik voor je doen
nesrin;mijn lesrooster en mijn boeken
adminstratie;ze keek me aan lieverd die hoorde je te bestellen
nesrin;serieus maar ik heb hellemaal niks te horen gekregen
adminstratie;jammer voor jou dan volgende
ik werd aan de kant geduwd en liep weer naar de directeur en vroeg om mijn lesroosten ik heb hem gekregen met een plattegrond ik keek naar de plattegrond totdat ik schil zag van die vakken en zag eindelijk nr 28 staan eindelijk en liep volgens de plattegrond en kwam goed aan en zag een deur met nr 28 eindelijk en liep naar binnen iedereen keek allemaal naar mij
mr;en jij bent
nesrin;nesrin alrouchi
mr;dus jij bent nesrin nou welkom en neem je plaats
de mr stelde zich voor en vertelde wat we komende jaren gaan doen totdat iemand klopte op de deur
mr;kom maar binnen
....;dat gaat moeilijk he als mijn handen vol zijn
mr;hahaha
hij deed de deur open en me zus kwam binnen oh mu god wat doet zij hier
ze legde de doos op de tafel en wou weg lopen
mr;sorry maar voor wie zijn die
ik stond al op en liep naar voren en pakde de doos naar mijn tafel
nesrin;die zijn van mijn ik pakde wat ik vandaag nodig heb en pakde de doos en liep naar voren
nesrin;mag ik deze in de mijn auto doen
mr;jah maar wie was dat meisje van net
nesrin;dat was mijn zus
hij keek mij aan van top tot teen en keek me aan van jou zus maar jij bent lelijker
ik liep de klas uit en liep naar mijn auto ik zag nou een paar jongens tegen mijn auto leunen ook die jongen die naar mijn knikten ik liep gewoon naar mijn auto zal ik ze laten schrikken jah ik drukde op mijn auto sleutels van open maar ze hadden niks door
nesrin;5 4 3 2 1
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuut en daar ging de alarm ik zag dat ze allemaal schroken en rende weg en rende naar de auto van die jongen en wachten tot er iemand naar die auto loopt
mietjesssss dacht ik in mij zelf en drukde op de knop en deed de koffer open en deed doos erin en deet alles dicht en zette hem op alarm kijken of het wel doet ik raakt het aan met me vinger toppen en het ging gelijk af ik drukde op mijn sleutels en het houde weer op ik liep weg en zag dat al die jongens keken totdat er een roepde heyyyyyyyyyyyyy dikke waar heb je die auto gestolen of is die van jou broer en iedereen begon te lacheeeeen ik liep gewoon door en liep de klas binnen en zag dat die jongens van net ook binnen kwamen 1 van de jongens kwam voor mij staan ik keek omhoog dat was die jongen van net die mij de dikke noemde
......;dat is mij plaats
nesrin;ow jah waar staat jou naam dan
.......;hahaah ik zo maar beter opstaan als ik jou was
nesrin;owjah en wat ga jij doen dan
.......;iets waar je spijt van gaat krijgen
nesrin;en nu moet ik bang zijn zeker
.........;dus je staat niet op
nesrin;dat zei je goed nee ik sta niet op er worden hier geen plaatsen van te voren gereseveerd
mr;yesin wil je gaan zitten
yesin;dat gaat moeilijk als deze vet zak op mijn plaats zat
iedreeen begon te lachen
ik trok daar me eigen niks van aan want ik ben de enige die het beter weet want ik ben niet dik maar dat weten hun niet mijn ouders niet mij zussen niet niemand alleen ik en mijn dokter weten dat maar ik ga hun lekker laten leiden dat ik allemaal later wraak erop kan nemen
yesin;tfoe vieze dikzak
dikzak is dat de enige woord waar ze momenteel op komen niet dat ze zeggen bv airbag matras luchtballon varken nee hoor die zeggen gewoon dikzak mogolen de school was eindelijk uit ik reed naar de dokter want vandaag had ik een afspraak om me te laten cheken of het wel goed gaat
assistenten;goeie middag nesrin
nesrin;goei middag laura
laura kende ik heel goed ze wist ook over mijn probleem en ze hielp me ook vaak
laura;nou je kunt gelijk binnen lopen want de dokter heeft niemand nu
nesrin;oke dankjewel
laura;graag gedaan meid
dokter;goeie middag nesrin hoe gaat het
nesrin;goeie middag dokter en met mij gaat het heel goed
dokter;nou gaan we gelijk terzake
nesrin;oké
dokter;nou meid ik heb goed nieuws heel goed nieuws zelfs en slecht nieuws
nesrin;owjah wat dan
dokter;nou het gaat heel goed met je darmen en maag
nesrin;jah
dokter;maar als we de buizen zouden moeten weg halen moet je op medicijnen
nesrin;weeral
dokter;het spijt mij
nesrin;maar ik wil geen medicijnen meer
dokter;dan kunnen we de buizen niet weg halen
nesrin;maar wat doen die medicijnen dan
dokter;die zijn het zelfde als de buizen alleen je slikt er nou pillen voor
nesrin;oeffffffffffffff

nou moet ik verder gaan ofwa

13-02-2006, 11:26
en moet ik verder gaan of ermee stoppen

koesiesssss dikra

17-02-2006, 12:57
is dit verhaal saai ofso

17-02-2006, 13:06


Nee ga verder! ik ben je eerste fan!

17-02-2006, 22:18
nesrin;wat is dan de goed nieuws
dokter;dat was eigenlijk de goed nieuws
nesrin;oefffffff niks veranderd net dat ik dacht dat ik eindelijk van dit af ben is het allemaal verkeerd
dokter;het spijt me
nesrin;het is al goed ben ik klaar
dokter;jah over 2weken weer een afspraak
ondertussen was ik alang de deur uit nog steeds niks veranderd hellemaal niks nou zit ik heel me leven hier me opgeschept tfoe en bammmmmmmmmmmmmmmm
ik botste tegen iemand op
nesrin;auwwwwwwwwwww ik greep gelijk naar mijn linker kant van mijn buik waar bij blinde darm zit
........;gaat het
ik keek omhoog en zag die jongens van school met die zelfde auto
nesrin;jah
.....;heb ik je pijn gedaan
ik stond al recht op en maakde mij kleren recht
en keek hem aan
nesrin;nee dat doet de rest van de wereld al
en ik liep weg


nabil:
ik stond geleund tegen mij nieuwe bakkie die ik pas heb ik schep daar natuurlijk me op want jah niemand kan zo iets gelijk betalen toch totdat we iemand de parkeerplaast op zagen rijden met het preceis het zelfde auto als die van mijn alleen die is in het grijs en de mijn is in het zwart mij vrienden keken me allemaal aan
nabil;wat
yessin;ik denk dat iemand ander je plaats hier gaat inemen
nabil;en waarom dat die jongen zal vast niet knapper zijn dan mij zojah dan verbouw ik die toch gewoon dan is hij niet meer mooi
omar;ik denk dat je daar geen moeite voor hoeft te doen
nabil&yessin;en waarom dat
omar;omdat het een meisje is kijk maar
we keken allebei naar de meisje die de auto uit kwam ze was nogal vors beter gezegd dik maar je zag iets aan die lichaam dat er niet iets klopde raar maar waar meeste dikke kinderen op deze school die kijken niet zoals zij dat doet zullie kijken naar beneden en zei niet ze voelt zich zeker zelfverzekend dat zie je ook aan de gezicht ik bleef haar maar aan staren ze was wel knap ze had een mooie koppie maar ze was te dik
ze keek me aan ik lachde maar naar haar ze keek om zich heen en keek weer terug en liep weg ze dacht zeker dat die lach niet voor haar was bedoeld.De bel ging dus lopen we liepen naar binnen ik omar en yessin liepen naar de kluisje om de boeken eruit te halen en in ons tassen te doen ik zag dat die meisje de directeur kamer in liep zeker les rooster halen ik liep eerst terug naar mij auto want ik wist niet zekere of ik die op slot heb gedaan jah of nee dus ik ging maar kijken opeens zagen we een zwarte bmw rijden hetzelfde als die van heeft tegen wordig iedreen die ze stapde uit de auto en liep naar de koffer bak ze was wel knap meisje maar ze zag er meer als een sloerie uit yessin moest weer fluiten en haar aandacht krijgen ze keek rond om te kijken waar die geluid vandaan kwam toen ze ons zag toen lachde ze naar yessin en pakde de dus uit de kofferbak even later zagen we haar naar buiten lopen en ze stapde de auto in en reed weg
yessin moest weer aan die auto zitten totdat op eens de alarm af ging we schrokken ons dood we renden gelijk weg naar ons eigen auto we zagen dat die meisje een doos in de auto deed zeker van die meisje van net want die had ook zo een doos en jah hoor yessin moest haar uit schelden maar het deed haar niks hellemaal niks we liepen naar ons klas ik zag dat die meisje al zat en ze zat wel op de plaast van yessin dat is al 2jaar zijn plaats geweest en ik zat daar naast en omar zat naast mij hij liep naar haar toe en vroeg of ze wou op staan maar dat deed ze niet meeste mensen zouden dat gelijk doen maar zij deed dat niet ze voeld zich zeker hoog en hij vroeg het weer maar dit keer niet aardig maar kwaader
yessin;dus je staat niet op
nou dacht ik dat ze wel zou opstaan maar dat ze niet het was zo grappig om die 2 zien ruzzie maken hellemaal toen ze zei dat er geen plaats van te voren worden gereseveerd die was goed die kwam hard aan want je zag dat hij verschrikte want niemand dist hem uit hij dist hun meestal uit meneer vroeg ow hij wou gaan zitten hij schold haar nog uit voor dikzak ik keek naar haar gezicht en zag dat het haar niks deed meeste mensen die normaal zouden zijn die zouden op ze minst kwaad kijken maar je zag bij haar niks hellemaal niks de bel ging dus school is uit eindelijk ik liep de school uit en zag dat die zilver bmw weg rijden ha mmmmmmmm ik ga effe langs me vader dus rijden naar de praktijk ik kwam dar aan zag dat die zilver bmw daar ook stond huh ik begrijp niks van haar ik liep naar binnen secretaris vertelde dat hij bezig was en dat hij zo klaar was naar 2 min te wachten was ik het beu en wou binnen lopen toen ik tegen iemand botste ik zag dat die gene gelijk naar haar zij greep
nabil;gaat het
.........;jah
nabil;heb ik je pijn gedaan
ik zag dat ze omhoog keek ze is dat meisje van school zilver bmw wat had zei toch mooie ogen zo mooi wauw om gewoon in te verdrinken
.......;nee dat doet de rest van wereld al
ik zag dat ze weg liep naar buiten huh wat heeft zij toch heb ik wat verkeerd gezegd laat maat ik liep naar binnen en groeten mijn vader want jah mijn vader is een dokter
nabil;salaam
vader;salaam zoon
nabil;hoestie
vader;niet hoestie het is koershie mlih
nabil;hahahaha zullen ma zal zeker wel wachter
vader;ma waar haal je de woorden toch vandaan kun je geen mama of moeder of jema zeggen of mis jij een paar lettergrepen in die zaagsel daar boven
nabil;ahahhahahahahahaha goed jema zal wel wachten
vader;jonge lui van deze tijd met hun woorden ze korte alles af
mijn vader weer met zijn woorden we liepen de deur uit en we zagen net de zilver bmw weg rijden
nabil;wie is dat toch
vader;ow dat is nesrin een heel lief meid
nabil;ze is vandaag nieuw op onze school
ik zag dat me vader zijn hand voor zijn mond deed
vader;neeeeeeeeeej dat meen je niet so dat hoor ik voor het eerst
en hij liep weg wat heeft hij nou


moet ik verder gaan of niet

17-02-2006, 22:23
Dank je wel lieverd! Ga snel verder!

17-02-2006, 22:30
ik begin er nu aan

koesiessssssssss dikra

17-02-2006, 22:41
Wayouw, Dikra ga, verder zieddd....hihi...mooi verhaal!

xxx
xx
x

Ikram!

17-02-2006, 23:24
lina:


ik liep de huis binnen en roepde heel hard is er iemand maar niemand reageert ik liep naar de keuken de woonkamer niemand thuis he ik liep naar de eet kamer en zag daar een brief
voor lina
we zij weg naar je tante in frankrijk ze is ziek en ze heeft medicijnen nodig dus we zijn allemaal gegaan ik heb je zussen mee genomen nou dat was het
en toen keek hellemaal onder in en zag daar staan
NIET ALLES OPETEN WE ZIJN ER OOK
rare mensen zijn er
ik liep naar mij kamer en zag me tas daar liggen ik liep naar mij tas en maakde het open en pakde de pillen eruit moet ik ze nemen of niet jah ik slikde de drie pillen in in liep naar mij inloop kast want daar hellemaal achterin had ik veel ruimde dus maakde ik daar een kleine kamer en ik daar een stuk muur en die heb ik als een spiegel muur gemaakt ik haalde rubber af en de dubbelkin rubber af en ook die van mij benen en die van mijn armen ik zag er weer normaal uit geen vet
shit hoe moest ik die dingen nou doen tfoe ik was net zo bezig dat ik niet luisterde naar de instrucies hoe ik die moet er uit halen ik belde hem op(de dokter dus)
dokter;hallo met ali
nesrin;ow hallo stoor ik
dokter;nee ik was alleen aan het eten
nesrin;ow sorry dan bel ik later terug
dokter;het was maar een grap zeg het maar wat kan ik voor je doen
nesrin;die pillen he die heb ik in genomen maar ik zou me god niet weten hoe ik die buizen er uit moet halen
dokter;euhhhhhhh dat gaat moeilijk aan de tel kun je naar mij huis komen
nesrin;jah
dokter;oke dan
nesrin;doei
dokter;doei
ik pakde en spijker broek want ik heb wel kleren van mijn normaale maat en shirt en deed me haren in een staart trok me laarzen aan pakde mij tas en de pillen en die rubber in een tas deed me slaap kamer deur dicht sluite alles af effe kieken voor de zeker heid stapde me auto in en redd naar zijn huis is zag dat hij ook rijk woonde zal wel meer verdienen ik klopde aan de dokter deed zelf open
nesrin;goeie avond
dokter;goeie avond kom verder
hij liep de woon kamer in maar ik durfde niet daar was ik te verlegen voor
dokter;je mag wel binnen komen hoor
ik zette een lagje op ik zag daar ze vrouw zitten op de bank met een kop koffie in haar armen ik liep naar haar toen en gaf haar de vier gebruikelijk kussen ze keek me aan ze ging met haar handen over mij wangen ik zag dat haar ogen glinterde
dokte;kom dan haal die buizen eruit dan ben je daar vanaf
nesrin;hah
ik liep zijn kantoor in ik moest gaan liggen op zo'n bed hij haald de buis eruit ik maak de het wondje dicht en zo had ik mij platte buik eer terug
dokter;zo en wat heeft jou hersen laten draaien
lina;;hahhaha
de dokter liep de kamer uit en ik keek rond ik zag er een foto staan van hem en dat is die jongen van de zwart bmw bevalt het
ik draaide me om


koesiessssssss dikra

ga later verder

17-02-2006, 23:41
ga door meiddddd

17-02-2006, 23:43
WeyOoww Meiid, Ga Snel Verder
whOllah je dOet Het tOppie

18-02-2006, 14:20


nesrin;euhhhhhhm...... i....k w...as
..........;hahahahahha ik ben nabil aangenaam
ik keek naar zijn hand en ik keek weer naar hem en dan weer naar zijn hand
nabil;ik bijt niet hoor
nesrin;en ik ben nesrin aangenaam
nabil;mooie naam en een mooie stem heb je
ik keek verlegen naar beneden
nesrin;je weet goed een meisje verlegen te maken he
nabil;hhahahaha ja so hoestie
nesrin;hmdl en met jou
nabil;goed goed
nesrin;euh... ik moet gaan want het begint al laat te worden
nabil;is goed dan zie ik jou morgen op school
hij herkent mij zonder de vet huh
nesrin;doei
ik liep met een verward hoofd naar buiten hoe deed hij dat

nabil;


wat is zij toch knap nog knapper dan ze al was ik zag dat ze schok omdat ik zei ik zie je morgen op school ze denkte zeker dat ik haar niet zo herkenen zulke mooie die herken je op een afstand ik wist wel er is iets met haar lichaam dat zag je gewoon daarom dat het haar niks toen yessin haar dikzak noemde omdat ze dat niet is hahaha wat is zij toch knap ik ga en moet haar leren kennen ze heeft gewoon mij hart mee genomen bij onze eerste ontmoeting

volgende dag:

nesrin:

ik stond op en liep naar de bak kamer in mij kamer want ik heb een eigen badkamer in mij kamer dus hoef ik niet buiten en ook geen ruzie tussen die bitches
nesrin;nou vandaag de eerste dag dat je als je zelf gaat hé
ik nam een lekker warme douche liep naar de andere kant van de kamer
ik deed de kast open waar me kleren lagen die wel naar mijn zijn want ik draag eigenlijk s broeken en truitje verschillend nou ik pakde een spijker broek met wat roze motievs in gemaakt en ook zo een truitje van replay die er bijna het zelfde uit zag als de broek ik pakde me sokken trok ze aan trok mij roze laarzen aan en liep naar mij make-up tafel deet wat mascara op lipclose die je niet goed ziet ik fönde mij haren ik van me zelf want niemand lijk hier op mij ik ben anders dan iedereen in mijn familie ik heb een hele grote familie maar geen een lijkt op mij geen van hun heel mij familie is aan de lichte kant bleekscheten en ze hebben bijna allemaal donker blond haar behalve ik ik heb namelijk pikzwart haar het ook donkere ogen en ben licht getint iedereen in mijn familie noemt een lelijke eendje gemeen van hun maar toch ik vind hun zelf de lelijkste hun zien er uit als nederlanders en ik zie er uit als een echte marokaan maar nu terug naar de realitie mijn haren waren eindelijk droog ik heb steil haar dus stylen hoef niet ik steekde me haren op liet een paar plukken los
nesrin;en ma steeds zeggen ga lijken als je zussen terwijl ik veel knapper ben dan hun hahah
ik neemde me pillen in ging naar benden naar een botterham en dacht weer aan die brief
nesrin;ze zeiden niet alles opeten hé nou dat gaan we wel eens zien ik liep naar de koelkast van het huis want er waren 3 eentje in gebouwd daar gaat de kok's eten in en er was een die voor ons was als je zelf wou koken mmmmmmm ik liep naar de garage pakde een doos en liep terug ik pakde alles eruit en legde in de doos ik zag dat daar een zak radijsje in zaten ik maakde het open pakde eentje er uit en legde het midden in de koelkast de koelkast was nou hellemaal leeg behalve een radijsje hhaaha dat zal ze leren om dat te zeggen ik pakde de brief scheurde het in 20 stukjes en legde het in de koelkast nou tegen de tijd dat ik thuis ben zijn hun al thuis ahahah dat wordt leuk ik pakde de 3 dozen en liep naar de woonkamer ik liep naar buiten en zocht een paar bewakers ik zag er 2staan niks doen
nesrin;hey jullie kom eens hier
bewaker 1&2;wij
nesrin;ja jullie en opschieten
ik liep alvast naar binnen
b 1 en2;wat is er mevrouw
nesrin;ten eerste ik ben geen mvr ik ben nesrin oke geen mevrouw voor mij nesrin
b1 en 2 ;goed nesrin wat moeten we doen
nesrin;zie je die werknemers aan de overkant breng deze drie dozen naar hun oké
b1en2 ;ja mevrouw
ik keek hun weer aan
b1en2 ;sorry we zijn daar gewend aan
nesrin;het is al goed owjah en als me ouders terug zijn en ze vragen waar al het eten is zeg gewoon mevrouw nesrin had een aanval oke doen he
b1en2;jah mevrouw
nesrin;oke dan ga
ik ze liepen weg ik sluite alles af en liep naar de garage en haalde me auto eruit deed de garage uit en reed naar school

bij school:

yessin;als die vetzak weer op school aan komt rijden dan ga ik haar uitschelden dat wil je niet weten
nabil;waarom had je geen scheld woorden gister dan heb je ze vandaag geleerd ofso
omar;hahahaahah die was goed en ik denk dat je al je eigen kan voor bereiden want ze is er al
yessin;ow


nesrin;

ik kwam bij school aan ik parkeerde mij auto ik keek effe in de spiegel of nog alles goed zat ik zag dat die yessin en nog een jongen en nabil
nesrin;wat hebben die nou weer te zeggen
ik stapde de auto uit en zag een eens die jonges stoppen ik zag dat ze met een open mond keken behalve nabil ik trokde me daar niks van aan en pakde mij tas en sluite de auto af en liep langs hun voor bij de bel ging net dus kon ik gelijk naar binnen lopen


nabil;

we zagen alledrie de auto aan komen rijden yessin omar en ik dus liepen naar die auto
yessin;ik ga haar uit dissen dat willen jullie niet weten
nabil;ahahah die vind ik nou goed jij en dissen in jou reet
we zagen dat nesrin uitstapde we schrokken ons alle drie



ik ga eten ga straks verder

koesiessssssss dikra

18-02-2006, 16:13
Dank je wel!! ga snel verder!!

18-02-2006, 17:59
Ela Verotte Verhaal Eey 1 Tip: Stop Meteeeeeen Niet Meer Doorgaan
Nooit Meer Een Verhaal Schrijven Je Hebt Geen Talent Waar Slaat Dit
Eigenlijk Op

Pagina's : [1] 2 3 4 5