Bekijk volle/desktop versie : De Mahdi Komt Er Aan!



Pagina's : [1] 2

11-02-2006, 20:50
wie weet wanneer de Mahdi komt?
ondek het maar hier:


NIEUW

http://www.harunyahya.com/presentation/the_endtimes_and_mahdi/index.html


11-02-2006, 23:11


je film klopt niet
hij zegt dat de Mahdi raankomt, maar er word ook erin gezeg dat tie pas komt wanneer niemand meer openlijk voo zijn geloof komt. Hmm. dan mag je lang wachten op de Mahdi vriend. want die tijd zal niet in mijn leven voorkomen.

11-02-2006, 23:17

Citaat door Harunyahya:
wie weet wanneer de Mahdi komt?
ondek het maar hier:


NIEUW

http://www.harunyahya.com/presentation/the_endtimes_and_mahdi/index.html

Als je iets over wetenschap wilt weten dan moet je bij Harun Yahya zijn en niet iets over de Islam omdat zijn Aqiedah niet correct is. voorbeeld: hij zegt muziek mag, volgens Mufti Ibraihim Desai is zijn Aqiedah over streven ook incorrect, hij laat de gezichten van vrouwen (zonder hoofddoek, vol met makeup) in zijn boeken zien, hij gebruikt veel van de zwakke hadiths, en hij zegt we zijn niet echt maar we leven in een soort van matrix wereld, (en ook andere zaken hoor).

11-02-2006, 23:27
salaam alaikom,

Mahdi is toch 1 van de klein klein klein kinderen van de profeet Mohammed saws of niet??

11-02-2006, 23:55



Citaat door fa_si:
salaam alaikom,

Mahdi is toch 1 van de klein klein klein kinderen van de profeet Mohammed saws of niet??
Correct.

Ps: ik sluit me aan bij broeder moslim4ever

11-02-2006, 23:57

Citaat door Islam4you2:
Correct.

Ps: ik sluit me aan bij broeder moslim4ever
Maar dat was toch ook iets waar de shjiiten in geloofde en de soenieten niet??

12-02-2006, 00:01

Citaat door Islam4you2:
Correct.

Ps: ik sluit me aan bij broeder moslim4ever
klein klein klein kinderen?? daliel?

12-02-2006, 00:02

Citaat door fa_si:
Maar dat was toch ook iets waar de shjiiten in geloofde en de soenieten niet??
Ik ben een ''Sunniet'' en ik geloof er toch ook in.

Wat ben jij dan?

12-02-2006, 00:03

Citaat door anash:
klein klein klein kinderen?? daliel?
Klein, Klein, Klein etc... tot dat Mahdi geboren word.

Hij zal van de famillie van de Profeet (vrede zij met hem) zijn en uit de stamboom van Fatimaah.

12-02-2006, 00:08
ja daliel dus(ik geloof je best hoor, wil gewoon daliel )

12-02-2006, 00:17

Citaat door anash:
ja daliel dus(ik geloof je best hoor, wil gewoon daliel )
Yeah right, you belief me





























































joke, hier heb je de Daliel geliefde broeder:

‘Ali heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''De Mahdi is een van ons, Hij zal van mijn famillie zijn, Allah zal hem leiden in een nacht''. [Overgeleverd in Musnad Ahmad, 2/58, hadeeth 645 Ahmad al-Shaakir zei dat het een Saheeh Hadith is Andere overlevering is in Sunan Ibn Maajah, 2/1367, Saheeh verklaard door al-Albaani in Saheeh al-Jaami’ al-Sagheer, 6735] Ibn Katheer zei: ''Het betekent dat Allah hem zal vergeven, hem hulp garanderen en inspireren en hem leiden, ook was hij niet dat voor (de nacht)''. [Zie Al-Nihaayah, al-Fitan wa’l-Malaahim, 1/29]

Abu Sa’eed al-Khudri heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''De Mahdi zal een van mijn afstammeling zijn met een hoge voorhoofd en een lange, dunne hakige neus. Hij zal de wereld vullen met eerlijkheid en rechtvaardigheid toen het vol was van onderdrukking en onrechtvaardigheid. En hij zal regeren voor zeven jaar''. [Overgeleverd in Sunan Abi Dawud, Kitaab al-Mahdi, 11/375, hadeeth 4265; Mustadrak al-Haakim, 4/557, Al-Haakim zei dat het een Saheeh hadith is. Zie ook Saheeh al-Jaami, 6736]

Umm Salamah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''De Mahdi zal van mijn afstammeling zijn, Van de nakomelingen van Faatimah''. [Overgeleverd in Sunan Abu Dawud, 11/373 & Sunan Ibn Maajah. 2/1368. Al-Albaani zei dat het Saheeh isnaad heeft in Saheeh al-Jaami, 6734]

Wasalaam Alaikom

12-02-2006, 00:32
ah mascha'allah bedankt. Bedankt aghi voor deze hadieths. moge Allah je hiervoor belonen.

12-02-2006, 14:24



Citaat door Islam4you2:
Ik ben een ''Sunniet'' en ik geloof er toch ook in.

Wat ben jij dan?
wat ik ben?? Ik ben een moslim.. Ik geloof in beide en ik heb niet echt een stroming ik probeer de sunna te volgen..

12-02-2006, 14:28

Citaat door anash:
ah mascha'allah bedankt. Bedankt aghi voor deze hadieths. moge Allah je hiervoor belonen.
Hehe geen dank bro en Ameen op je dua

12-02-2006, 14:29

Citaat door fa_si:
wat ik ben?? Ik ben een moslim.. Ik geloof in beide en ik heb niet echt een stroming ik probeer de sunna te volgen..
Oké, dat is goed zolang je maar bij de Koran en de Sunnah blijft.

Pagina's : [1] 2