Bekijk volle/desktop versie : [b]Dames ajb adviess!![/b]



Pagina's : [1] 2

11-02-2006, 19:18
Lang verhaal maar hoop dat jullie de moeite nemen.

Het is nu alweer 2 jaar geleden dat ik mijn Marokkaanse vriend ontmoette.. Zelf ben in Nederlandse en wist verder niks van de marokkaanse cultuur.. Het begon met een mooie vriendschap die uitliep op een relatie.In me verleden heb ik veel dingen gedaan waar ik echt SPIJT van heb.. relaties,foute vrienden en ga zo maar door. Ik heb me vriend zelfs me maagdelijkheid gegeven.(ik wist toendertijd nog niet dat dat in de islaam stond beschreven als haram)... we hadden een hele leuke relatie altijd lachen leuke dingen doen..Tenminste dat waren de 1e 3 maanden daarna sloeg het om.. hij bleef maar zeggen dat ik bij hem weg moest gaan.. Maar ik wist dat hij de ware voor me was dus heb altijd gezegd dat ik niet weg wou gaan.. maar hij bleef maar zeggen dat hij geen goeie jongen voor me was. IK vertrouwde hem met heel me hart.. totdat ik op een dag een emailtje las ik keek nooit in de hotmail maar ik voelde gewoon dat hij tegen me loog over iets. En ja hoor daar stond een mailtje van een meisje.. inhoud: Hey schatje hou je nog een beetje van me xxxx. Ik schrok me dood ik dacht dit KAN niet... misschien is het ze zus ofzo.. maar het was nietzo.. ik belde hem op en hij beweerde dat dat email adres van ee nvriend was..maaar ik geloofde het niet dus mailde haar met de vraag wie zei was..om een lang verhaal kort te maken.. hij had al 4 jaar een relatie met haar. Ik heb hem verteld dat ik hem nooit meer hoefde te zien..
Uiteindelijk na een maand niks van me te laten horen en zijn smsjes en telefoontjes te negeren heb ik toch opgenomen. Hij vertelde mij hoeveel spijt hij had hij had het me gelijk willen vertellen Hij zei ddat hij nooit verliefd op mij had willen worden hij probeerde het al die tijd tegen te houden en zei me dat ik echt het meisje van me dromen was. Ik geloofde hem.. dus ik ging weer met hem verder.

We zijn nu dus 2 jaar verder.. ik weet heel zeker dat hij serieus met me is nu hij heeft me sins die dag alles eerlijk vertelt.. Hij heeft me gelijk voorgesteld aan zijn moeder/zussen en broers.. alleen zijn vader niet omdat hij echt tegen een relatie voor het huwelijk is. wat we allebei begrijpen.. alles ging goed tussen ons totdat er enorme ruzies kwamen.. hij vertelde namenlijk alles wel eerlijk maar toch KON ik hem niet meer vertrouwen.. ik belde hem 100x op een dag om te vragen waar hij was.En hij werd er gek van.. en later gezien begrijp ik hem. Het is natuurlijk ook vervelend als je met vrienden bent en je vriendin belt 100x op. Maar op 1 of andere manier geloofde ik niks wat hij zei. Ik kon niet geloven dat hij echt voor mij ging. Nou ben ik aan de pil we hebben eigenlijk al die tijd gewoon seks gehad ookal is het tegen de regels in.. De grootste fout die we konden maken.. want je raad het al..ik ben zwanger en ik laat het echt niet weghalen. Ik kan geen kind doden. Hij heeft mij gezegd met me te willen trouwen en samen te willen wone.. hij wil voor me zorgen.. Op zich heb ik een hele goeie aan hem.

Alleen..nu belde hij me vanacht op..en ik was nog half aan het slapen hij was boos en vroeg waar ik was.. ik zei hem dat ikthuis was.. en toen zei ik met mijn slaperige hoofd...en jij schatje ben je aan het werk?? Terwijl hij niet eens WERKT.. Nu denkt hij dus dat ik een ander heb.. en wil NIKS meer van me weten terwijl er gewoon niks aan de hand is..hij denkt waarschijnlijk dat ik hem nog terug wou pakken.. Maar die jongen heeft een andere persoon van mij gemaakt. Ik wil leven volgens de regels van de islaam ik zou bekeren wanneer ik met hem zou gaan trouwen... We hadden alles uitgestippeld maar door zoiets kleins ben ik hem misschien wel kwijt

Ik weet dat bijna alles uit me verhaal haram is.. ik weet het en dat ik dom ben geweest weet ik ook maar ik wil heel graag van jullie weten wat jullie zouden doen of advies...serieuze reactie graag.

11-02-2006, 19:42


Tis een ingewikkeld verhaal...een ding weet ik zeker als ie echt van je houdt dan komt ie wel naar je toe...nog iets als je mij s nachts belt en ik lig al een beetje half te slapen dan praat ik werkelijk onzin ha ha ha dus meid don t worry

Succes verder

ps. je moet je niet bekeren voor hem als je je bekeert dan moet je dat uit volle overtuiging doen

11-02-2006, 19:45
Beste NM,

Jullie hebben zo te lezen al heel veel meegmaakt, Ik denk en hoop dan ook dat jullie relatie niet aan het einde is gekomen. Probeer te bemiddelen via zijn zussen of zijn moeder, werkt altijd! en als jij geen ander hebt, waar maak jij je dan zorgen om?

ps. Hoe kan hij voor je zorgen als hij geen werk heeft?

11-02-2006, 19:46
Ben geen dame, maar voelde me vrij om te reageren, hoop dat je het niet erg vindt!

11-02-2006, 19:46



Citaat door Sherine20:
Tis een ingewikkeld verhaal...een ding weet ik zeker als ie echt van je houdt dan komt ie wel naar je toe...nog iets als je mij s nachts belt en ik lig al een beetje half te slapen dan praat ik werkelijk onzin ha ha ha dus meid don t worry

Succes verder

ps. je moet je niet bekeren voor hem als je je bekeert dan moet je dat uit volle overtuiging doen
Dankjewel... ik bekeer ook echt niet alléén voor hem.. sins hem ben ik gewoon anders tegen van alles en nog wat gaan aankijken.. Ik heb bijv. ook heel erg veel spijt dat ik het bed met hem heb gedeeld voor het huwelijk.

11-02-2006, 19:48

Citaat door Nordin3000:
Ben geen dame, maar voelde me vrij om te reageren, hoop dat je het niet erg vindt!
Nee vind ik niet erg. Hij heeft tijdelijk geen werk hij deed seizoens gebonden werk.En nu een beetje hier en daar maar geen vaste baan. Dat heeft hij zegmaar 9 maanden en 3 maanden niks zoals nu

11-02-2006, 19:50
En oja.. ik heb inderdaadgeen ander. Maar het probleem is eigenlijk dat hij zo koppig is.. hij is bang dat ik hem wil terug pakken hij heeft altijd gezegd op een dag ga je me pijn doen.. Hij geloofd er dus heilig i n dat dit die dag wa

11-02-2006, 20:11
Nou, dan zeg je toch gewoon eerlijk tegen hem! Die dag dat jij pijn gaat voelen is nog niet gekomen, jongen! Bereid je maar alvast voor, Dit is maar een misverstand!

11-02-2006, 20:14

Citaat door Nordin3000:
Nou, dan zeg je toch gewoon eerlijk tegen hem! Die dag dat jij pijn gaat voelen is nog niet gekomen, jongen! Bereid je maar alvast voor, Dit is maar een misverstand!
Haha tja ik heb hem gister heel de avond gebeld maar hij neemt niet op of wil niet luisteren. En vandaag staat ze telefoon uit hij had me ook al gezegd een ander nummer te willen nemen.. maarja ik moet maar afwachten...

12-02-2006, 16:06
Ik heb vanacht een smsje van hem ontvangen dat ik hem niet meer moet bellen,dat ik voor hem niks meer waard ben. Dat ze besluit vast staat en dat hij heel de nacht zich heeft "uitgeleefd"...ik snap niet waarom hij zo omslaat...

12-02-2006, 16:57

Citaat door NederlandseMeid:
Ik heb vanacht een smsje van hem ontvangen dat ik hem niet meer moet bellen,dat ik voor hem niks meer waard ben. Dat ze besluit vast staat en dat hij heel de nacht zich heeft "uitgeleefd"...ik snap niet waarom hij zo omslaat...
Wat een sukkel, jij draagt zijn kind! Hoe kan ijj nu niks waard zijn?
Ga naar zijn moeder, marokaanse jongens luisteren altijd naar hun moeder!
Succes!

12-02-2006, 17:28
geef hem gewoon de tijd, zijn trots is gekrenkt waarschijnlijk als je hem de tijd geeft en hij houd echt van je belt hij vanzelf wel weer insha allah

12-02-2006, 17:29


Maar kijk zijn moeder weet nog niks van het kind..snap je..dus ik kan moeilijk goeie argumenten geven... alleen dat hij me dus verkeerd begreep en niet SNAPT dat mensen ook dromen.. Heb het gevoel dat hij nu gewoon inziet waar we mee bezig zijn geweest.. en dat hij me gewoon niet meer wil

12-02-2006, 17:31

Citaat door dyenice:
geef hem gewoon de tijd, zijn trots is gekrenkt waarschijnlijk als je hem de tijd geeft en hij houd echt van je belt hij vanzelf wel weer insha allah
Ja, ik hoop het.. ik weet het niet meer... maar bedankt voor je reactie

12-02-2006, 17:35

Citaat door NederlandseMeid:
Ja, ik hoop het.. ik weet het niet meer... maar bedankt voor je reactie
meid ik weet wat je doormaakt, maar ik weet ook dat als hij echt van je houd dat hij echt wel weer belt. echt geloof me die mannen zijn zo trots dat moeten ze eerst even laten bezinken. laat hem me weten als hij gebelt heeft en ondertussen zou ik in ieder geval niet meer of niet elke dag bellen je kan wel af en toe laten weten dat je nog van hem houd en dat het je spijt dat het zo gelopen is maar geef hem ook de tijd om na te denken en om je te gaan missen snap je

Pagina's : [1] 2