Bekijk volle/desktop versie : Chelsea krijgt pak slaag



Pagina's : [1] 2

11-02-2006, 17:33
met nog 20 min te gaan staan ze 3-0 achter tegen middlesborough

11-02-2006, 17:42


Hoe kan dat? Wij verliezen nooit!!

11-02-2006, 17:46

Citaat door popstar86:
Hoe kan dat? Wij verliezen nooit!!
Het had nou al 4-0 moeten zijn want doelpunt onterecht afgekeurd vanwege buitenspel wat het zeker niet was.

11-02-2006, 18:05
chelsea is poepteam

11-02-2006, 19:06


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeee

11-02-2006, 19:09

Citaat door Inerzaf:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeee
Hahah je zal het maar moeten geloven maarja de tittel pakken ze toch wel

11-02-2006, 19:11

Citaat door Rachid_Breda:
Hahah je zal het maar moeten geloven maarja de tittel pakken ze toch wel
Mourinho heeft zelfs al een dag vrijgemaakt om de landstitel te vieren.

11-02-2006, 19:13

Citaat door popstar86:
Mourinho heeft zelfs al een dag vrijgemaakt om de landstitel te vieren.
Ja dat klopt maar dat zit er nu volgens mij niet meer in...want hij verwachte vandaag natuurlijk niet te verliezen...vorig seizoen had hij wel de juiste datum voorspelt

11-02-2006, 19:14
Ja dat wel

11-02-2006, 19:18

Citaat door Rachid_Breda:
Ja dat klopt maar dat zit er nu volgens mij niet meer in...want hij verwachte vandaag natuurlijk niet te verliezen...vorig seizoen had hij wel de juiste datum voorspelt
Ik heb er volle vertrouwen in dat Chelsea weer de landstitel pakt, ze hebben de eerste plaats in de premiership goed verovert en hebben overigens 15 punten méér dan de ManU. So, it's gonna be ok.

11-02-2006, 19:23

Citaat door popstar86:
Ik heb er volle vertrouwen in dat Chelsea weer de landstitel pakt, ze hebben de eerste plaats in de premiership goed verovert en hebben overigens 15 punten méér dan de ManU. So, it's gonna be ok.
Nee dat zeker....niemand kan ze nu nog van de titel afhouden...ik denk dat ze nu meer bezig zijn met de CL dan met de competitie...dus ze hebben zich dit ook wel kunnen veroorloven...alleen moet ik wel zeggen dat ze vandaag echt dramatisch slecht gespeeld hebben...veld was ook heel slecht maar dat moet voor Chelsea geen excuus zijn want dat is op Stamford Bridge ook niet echt veel beter.

11-02-2006, 19:27
ja man, hun veld is egt naar de klote ik heb ook ergens gelezen dat Barca iets over de veld op Stamford Bridge had gezegt..??

11-02-2006, 19:34



Citaat door Inerzaf:
ja man, hun veld is egt naar de klote ik heb ook ergens gelezen dat Barca iets over de veld op Stamford Bridge had gezegt..??
Ja dat klopt maarja reactie van Mourinho was zo van ja ok we hebben niet een perfecte veld maar we boeken er al 2 jaar hele goede resultaten op dus zo slecht kan het veld ook al weer niet zijn

11-02-2006, 19:51

Citaat door Rachid_Breda:
Nee dat zeker....niemand kan ze nu nog van de titel afhouden...ik denk dat ze nu meer bezig zijn met de CL dan met de competitie...dus ze hebben zich dit ook wel kunnen veroorloven...alleen moet ik wel zeggen dat ze vandaag echt dramatisch slecht gespeeld hebben...veld was ook heel slecht maar dat moet voor Chelsea geen excuus zijn want dat is op Stamford Bridge ook niet echt veel beter.
Klopt, het veld van Stamford bridge is heel slecht, het is voornamelijk zand dan gras.
En 3-0 verliezen motiveert je club al helemaal niet en sowieso zal Mourinho dit niet accepteren. Dus ik denk (eigenlijk weet ik wel zeker) dat Chelsea extra hard zal trainen, aangezien dit (in de ogen van Mourinho en Chelsea zelf) een veel te grote vernedering is. Dus ook in de CL heb ik er volle vertrouwen in.

11-02-2006, 21:12
Misschien een idee om VI aan te klaagen voor plagiaat want ze hebben bijna letterlijk mijn topic naam overgenomen



Middlesbrough geeft Chelsea pak slaag

11/2/2006 18:03

Chelsea heeft de tweede nederlaag van het seizoen geleden. Uit tegen Middlesbrough kreeg de soevereine koploper hard op de broek (3-0). Bijna 46 maanden geleden verloren de Londenaren voor het laatst met zo'n verschil in het Premiership.
Toen was het Manchester United dat met eenzelfde scoorde zegevierde. The Mancunians deden dat zelfs op Chelsea's thuishaven Stamford Bridge. Ruud van Nistelrooy bepaalde op 20 april 2002 de eindstand op 0-3.

Boro verdiende de overwinning deze keer volledig. De ploeg van Steve McClaren, die de laatste twaalf duels in het Premiership niet won, stond verdedigend als een huis en maakte aanvallend optimaal gebruik van de kansen die het kreeg.

Fabio Rochemback opende al na een minuut de score. Zijn matige schot met links ging via de benen van Petr Cech in het doel. Stuart Downing verdubbelde de marge net voor rust, ook met een laag maar niet al te hard schot. Yakubu Aiyegbeni maakte het feest compleet. De Nigeriaan bekroonde zijn sterke wedstrijd met een fraaie solo en een koel schot.

Pagina's : [1] 2