Bekijk volle/desktop versie : ben jij bang om je



04-05-2003, 18:30
TE BINDEN??? , nou ik heb net ondekt dat ik bang ben om me te binden, en daar bedoel ik dan niet mee een haramrelatie, maar echt iets waar je je bindt aan een persoon voor heel je leven, (huwelijk dus), ok ik ben nog jong, maar heb al veel kans laten schieten, ik ben steeds bang, eerst gaat het goed, en als het menens wordt neem ik nooit de telefoon op, negeer hem, etc...ik ben zo bang dat ik men ware zal laten schieten door de schrik die ik heb, heeft er nog iemand dit of kennen jullie dit gevoel niet, let me know.....

04-05-2003, 18:32


De enige Wat me Dwars zou zitten opeens verandert een persoon van karakter

Ik kan het zijn of zij kan het zijn en dan krijg je ellende

Weet waar je aan begint voor dat je er aan begint

04-05-2003, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door qwatra
TE BINDEN??? , nou ik heb net ondekt dat ik bang ben om me te binden, en daar bedoel ik dan niet mee een haramrelatie, maar echt iets waar je je bindt aan een persoon voor heel je leven, (huwelijk dus), ok ik ben nog jong, maar heb al veel kans laten schieten, ik ben steeds bang, eerst gaat het goed, en als het menens wordt neem ik nooit de telefoon op, negeer hem, etc...ik ben zo bang dat ik men ware zal laten schieten door de schrik die ik heb, heeft er nog iemand dit of kennen jullie dit gevoel niet, let me know.....
Join tha club. het is niet zo dat ik er geen vertrouwen in heb ofzo...maar t zit gewoon in mn koppie. En ik denk dat het verleden ook een grote rol bij me speelt. het is heel moeilijk...maar ik heb gemerkt als je iemand meerdere malen afwijst vanwege 'bindingsangst'dat hij dan denkt dat je hem niet moet hebben (ik heb t meegemaakt)

Het is moeilijk,,,en ik schijt werkelijk waar 7 kleuren shit...


Succes

04-05-2003, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door chabab
De enige Wat me Dwars zou zitten opeens verandert een persoon van karakter

Ik kan het zijn of zij kan het zijn en dan krijg je ellende

Weet waar je aan begint voor dat je er aan begint
dank je voor je wijze raad, maar voel me nog steeds....

04-05-2003, 18:35


ge zijt er nog nie klaar voor denk ik

04-05-2003, 18:36

Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
Join tha club. het is niet zo dat ik er geen vertrouwen in heb ofzo...maar t zit gewoon in mn koppie. En ik denk dat het verleden ook een grote rol bij me speelt. het is heel moeilijk...maar ik heb gemerkt als je iemand meerdere malen afwijst vanwege 'bindingsangst'dat hij dan denkt dat je hem niet moet hebben (ik heb t meegemaakt)

Het is moeilijk,,,en ik schijt werkelijk waar 7 kleuren shit...


Succes
nou leuk om te horen dat ik niet alleen ben, maar ook voor jou veeeel succes, want het is werkelijk een heel heel groot probleem geworden voor me!!

04-05-2003, 18:37

Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
ge zijt er nog nie klaar voor denk ik
he soesje, hoe gaat ie?
en ja je hebt misschien wel gelijk ik ben er nog niet klaar voor maar het schrikt me wel af natuurlijk, stel je voor dat ik nooit van gevoel verander??

04-05-2003, 18:37

Citaat:
Origineel gepost door qwatra
nou leuk om te horen dat ik niet alleen ben, maar ook voor jou veeeel succes, want het is werkelijk een heel heel groot probleem geworden voor me!!
het is inderdaad heel moeilijk. Maar ik denk als je echt van iemand houd en hem volledig vertrouwd dat je bindingsangst wat wegneemt.
Neem er alle tijd voor...doe ik ook.


En meid...zolang je er niet zeker van bent...zet je de grote stap niet. Als een kerel van je houd dan gunt hij jou alle tijd van de wereld

04-05-2003, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
het is inderdaad heel moeilijk. Maar ik denk als je echt van iemand houd en hem volledig vertrouwd dat je bindingsangst wat wegneemt.
Neem er alle tijd voor...doe ik ook.


En meid...zolang je er niet zeker van bent...zet je de grote stap niet. Als een kerel van je houd dan gunt hij jou alle tijd van de wereld
nou, dat is echt mooi gezegd, ja en je hebt gelijk, als hij echt van me houd, zou hij zelf een eeuwigheid kunnen wachten op me....

04-05-2003, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door qwatra
he soesje, hoe gaat ie?
en ja je hebt misschien wel gelijk ik ben er nog niet klaar voor maar het schrikt me wel af natuurlijk, stel je voor dat ik nooit van gevoel verander??
met mij gaat alles goed alhamdoulilah en jij dan

nee ma ge hoeft er eigenlijk nie bang voor te zijn hoor het is iets moois kijk maar naar alle andere gelukkig getrouwde mensen da is iets moois das een teken van een liefde ale ge wilt er echt u leven mee delen das toch fijn samen leuke dingen doen enzo mohim ik hoop dat je snel van gevoel zal veranderen zie het van de positieve kant remember


04-05-2003, 18:52

Citaat:
Origineel gepost door qwatra
nou, dat is echt mooi gezegd, ja en je hebt gelijk, als hij echt van me houd, zou hij zelf een eeuwigheid kunnen wachten op me....
Precies...laat hem wachten zolang het nodig is. Doe je dat niet dan zal het geheid mis gaan.
meid..ik wens je heel veel succes met je beslissing (en denk niet dat het aan jou ligt...dit is een probleem die mn samen moet oplossen)

Succes...