Bekijk volle/desktop versie : In welk land zou jij willen wonen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-02-2006, 15:19
Salaam o3alekom,

Lijkt het jullie niet mooi om in saudi arabie te wonen en te werken voor altijd?
In een flatgebouw dat ongeveer 100 meter van Masjid el Haram (heilige moskee in mekka) staat.
Elke dag op tijd bidden, niemand of niks die je dat ontzegt.
Met een niqaab rondlopen, niet omdat het er verplicht is, maar omdat je het uit liefde voor Allah doet en niemand die raar opkijkt omdat je anders bent.
Elke dag het gebed horen vanuit Masjid el Haram. Elke dag in Masjid el Haram bidden.
Is dit niet mooi?

In welk land zou jij willen wonen?
En insha allah.......

Ma3a salama

10-02-2006, 15:21


Paradijs op aarde Mekka al Moukaramah.

Dat zou een droom zijn die uitkomt, moge Allah verwezenlijken.
En anders zo dicht mogelijk daarbij in de buurt

10-02-2006, 16:24
... en elke week dweilen op chopchopsquare, en elke dag van die idioten die schreeuwen als er een háár uit je boerka steekt, niet meer mogen autorijden, niet meer zelfstandig ergens heen mogen, altijd de een of andere mannelijke chaperonne die je op de vingers kijkt, ...

Groetjes,
BeertjeBee

10-02-2006, 16:25

Citaat door elkabdani:
Salaam o3alekom,

Lijkt het jullie niet mooi om in saudi arabie te wonen en te werken voor altijd?
In een flatgebouw dat ongeveer 100 meter van Masjid el Haram (heilige moskee in mekka) staat.
Elke dag op tijd bidden, niemand of niks die je dat ontzegt.
Met een niqaab rondlopen, niet omdat het er verplicht is, maar omdat je het uit liefde voor Allah doet en niemand die raar opkijkt omdat je anders bent.
Elke dag het gebed horen vanuit Masjid el Haram. Elke dag in Masjid el Haram bidden.
Is dit niet mooi?

In welk land zou jij willen wonen?
En insha allah.......

Ma3a salama
eeen droom, maar dan wil ik wel de hele familie mee

10-02-2006, 16:34


salaam o3alekom,

Zijn er woningen dicht bij de moskee waar profeet mohamed vzmh is begraven? Mijn pa zegt dat het daar best wel eng is in de avond of als t er verlaten is, daarom vroeg ik me af of er wel mensen in de buurt wonen, want daar wonen lijkt mij ook wat..... hihih ik praat alsof ik er echt ga wonen. Hmmmmmm, ik zou t liefst recht tegenover de koepel willen wonen. Dat zou n mooi uitzicht zijn, om van bovenaf de moskee te bezichtigen.

ma3a salama

10-02-2006, 16:37
Nederland ....

hé, daar woon ik al. Komt dat even goed uit

Groetjes,
BeertjeBee

10-02-2006, 17:08

Citaat door Akhlaaq:
Dat was mijn droom ooit. Nu ga ik realistisch zijn marokko dan maar.
Egypte is ook realistisch hoor, Alhamdoelillah..

10-02-2006, 17:10
Shariqah <&#233;&#233;n van de emiraten van de UAE>, er is daar geen fitnah te vinden wat in Dubai wel zo is. Er is veel gelegenheid tot het opdoen van kennis en er wordt met de Shari3a geregeerd:






10-02-2006, 17:11
En toen ging de wekker.

10-02-2006, 17:11
Wow masha Allah!

10-02-2006, 17:20

Citaat door AbouMoussa:
Shariqah

me too

10-02-2006, 17:21
nog een aantal pro's van shariqah: het is er over het algemeen heel schoon, hygienisch en netjes (geldt ook voor de andere emiraten), iets wat je niet van veel arabische landen kunt zeggen...

10-02-2006, 17:40



Citaat door AbouMoussa:
Shariqah <één van de emiraten van de UAE>, er is daar geen fitnah te vinden wat in Dubai wel zo is. Er is veel gelegenheid tot het opdoen van kennis en er wordt met de Shari3a geregeerd:





Mooi mashAllah.

10-02-2006, 17:43

Citaat:

Citaat door hayet_hamas:
Marokko.
Waarom woon je er dan niet?

Groetjes,
BeertjeBee

10-02-2006, 17:45

Citaat door BeertjeBee:
Waarom woon je er dan niet?

Groetjes,
BeertjeBee
Omdat ik helaas hier geboren ben

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9