Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse hangjongeren.



10-02-2006, 14:47
: Klik dan












we moeten een verslag maken over marokaanse hangjongeren en heb jullie hulp nodig
sirieuze antwoorden pleasee




1.Kan een gemeente wat doen om hangjongeren te voorkomen?
2.Kunnen de hangjongeren ook over gaan op vandalisme? zo ja waarom?
3.Worden de jongeren beïnvloed door vrienden om te gaan hangen?


10-02-2006, 15:21


niemandd

15-02-2006, 11:59
salam,

1 de gemeente kan allerlei buurthuizen voor de jongeren opzetten waar ze naar toe kunnen gaan, zonder dat ze op straat rondhangen.
2 De jongeren kunnen op vandalisme overgaan; uit pure verveling denk ik... of uit vermaak
3 Het ligt aan de vrienden, als het vrienden zijn die graag op straat hangen dan wel....

wa salam..

15-02-2006, 12:59
Bedankt foreverappie

15-02-2006, 13:08


heeeeey wel zelf je huiswerk maken he

15-02-2006, 13:16
wAHAHAH BEETJE HuLP MAG TOCH

15-02-2006, 13:17

Citaat door xxnounouxx:
wAHAHAH BEETJE HuLP MAG TOCH
aaaah jaaa tuurlijk blijft tog binnen de familie hé


mgarba 4 live

15-02-2006, 21:11
Hhahaha ja daarom.....maar bedankt voor je punt ik heb terug gegeven.

15-02-2006, 23:05

Citaat door xxnounouxx:
: Klik dan












we moeten een verslag maken over marokaanse hangjongeren en heb jullie hulp nodig
sirieuze antwoorden pleasee




1.Kan een gemeente wat doen om hangjongeren te voorkomen?
2.Kunnen de hangjongeren ook over gaan op vandalisme? zo ja waarom?
3.Worden de jongeren beïnvloed door vrienden om te gaan hangen?

Gemeente kan ervoor zorgen dat jongeren iets te doen krijgen...Er zijn al heel wat buurthuizen maar daar hangen ze op een gegeven moment ook rond.
Er moeten buurthuizen komen met volle programms voor die jongeren..waaronder verschillende activiteiten.
Die jongeren hebben ook geen baan dus daar kan ook iets aan gedaan worden..De jongeren helpen aan een baan te komen, jongeren helpen hoe ze zich moeten gedragen bij een gesprek en hoe ze een sollicitatiebrief moeten maken( veel weten niet eens wat eralleem in moet staan enz.)

Als jongens op straat rondhangen dan doen ze dat zkr niet alleen dat is standaard wel een groepje die steeds groter wordt. Op t begin hangen ze alleen maar dat gaat op een gegeven moment vervelen en dan gaan ze roken, blowen, drinken en voor overlast zorgen.
Ze doen dat dan niet alleen maar samen..De ene keer komt de een met een idee en dan weer een andere..T begint klein en uiteindelijk wordt t steeds erger tot t uit de hand loopt.
Jongeren worden zkr wel door elkaar beinvloed want alleen rondhangen en voor overlast zorgen dat doe je nie zo gauw in je eentje maar in een groep dan sta je ook sterker.
Rond puberteit hangen jongeren veel dat kunnen ze doen uit verveling maar ook om bij de groep te horen want dan ben je 'stoer'. je hoort ergens bij.
Als puber ben je nog op zoek naar je identiteit en je wilt ergens bij horen.

16-02-2006, 01:05
kan je toch zelf verzinnen

16-02-2006, 11:11

Citaat door xxnounouxx:
Hhahaha ja daarom.....maar bedankt voor je punt ik heb terug gegeven.
is cool

16-02-2006, 13:01

Citaat door csbai:
kan je toch zelf verzinnen
Ja heb ik ook gedaan...maa is niet genoeg wat ik heb...ik dacht misschien heeft iemand anders nog een ander antwoord