Bekijk volle/desktop versie : Imam aap bederft de sfeer



04-05-2003, 16:12

Citaat door Yahya:
Imam aap bederft de sfeer.
.

04-05-2003, 16:16


uhh heb ik iets gemist?

04-05-2003, 16:18

Citaat:
Origineel gepost door Yahya
Imam aap bederft de sfeer.
Wat ik niet begrijp, waarom doen de moderator's hier niks tegen!??

is dat subssidie die ze onlangs hebben gekregen een soort omkoping ofzo??!!

he Marokkanen ga allemaal bij feedback klagen bij de moderator's!

en ik zeg dit tegen de moderator's: jullie kunnen hem zo traceren! als dat zo is! gooi aub zijn adres hier op het forum! dan maken we meteen een einde aan zijn smerige leven.

04-05-2003, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door Camilla27
uhh heb ik iets gemist?
dit had je gemist: ene imamelqird doet zich hier voor als berber om vervolgens ons zwart te maken! ik denk dat hij eerder een Ael sukkeltje is. lees goed mijn tekst hier beneden dan snap je het. want giteren nog was hij hier onder de naam : shell

Je bent weer door de mand gevallen Ael losertje!! je denkt zeker zo de Imazighen te kunnen schaden, maar schijbedrog laffaard!


Beste landgenoten: de bovenvermelde persoon imamelqird = Rifraf = shell, doet zich voor als Riffijn en als Marokkaan.
maar hij is het niet! hij is door en door fake nep! telkens als hij ontmaskerd wordt verwijdert hij zijn topic[/SIZE]

[SIZE=4]hij was trouwens ook die ene Rifraf + perzik69 (hij had ook meerdere namen gebruikt) maar hij was die tijd snel te herkennen! hij had het de hele tijd over: hoe goed sharon was en dat israel goed bezig was omdat arabieren slecht zijn. ik denk dat trouwe forum lezers van Marokko.nl wel weten over welk persoon ik het heb.[/SIZE]

en wat nog opmerkelijk was de tijd dat er een paar nobele imazighen hier wat aan de zelfbewustwoording van imazighen probeerden te doen (d.m.v. discuseren) toen kwam deze parasiet te voorschijn! eerst dacht ik aan een arabier! maar hoe die shell zich hier over komt, hij is niet riffijn! en niet arabier! hij is iemand die aan beide een hekel heeft!

he shell, dat neppe rif fondsje van je wou niet lukken he?? en dan maar weer jouw eerdere naam (Rifraf) weer hergebruiken

zeg tegen die Ael losertjes die jou weer hebben ingehuurd om een verband te trekken tussen Imazighen en die smerige slachters: sharon en bush! het zal jullie niet lukken!!! want jullie lijken nu meer op honden die blaffen en de nobele Imazighen een sneltrein die jullie laffe geblaf voorbij Zoeft!!!!

[size=4]en deze boodschap voor de achterlijke personen hier die telkens in deze parasiet intrrappen!: zeg eens nou eerlijk, zien jullie niet dat zijn bedoeling is juist Imazighen in het kwade licht willen brengen??!!
en zeg eens nou eerlijk wie staat nu echt te wachten op zo een parasiet?! denk goed na! en geef jezelf een antwoord! voor dat jullie hier weer onzin gaan uitkramen.
want dat is wat deze smerige ael ventje wil bereiken!

PS: nadat hij onder zijn vorige nick name(shell) was ontmaskerd probeert hij dat weer die smerigerd! maar al zijn woorden duiden juist op dat hij een zielige Ael'er is.

04-05-2003, 16:23


Hoe weet je nou dat shell ..rifraf was en nu weer Imamelqird???

04-05-2003, 16:24
ahh is dat alles? ga me daar niet druk om maken....

04-05-2003, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door imamalqird
GOH HEB JE HET DOOR, HOE HEBBEN ZE MARMOUCH VAN AEL ANDERS GEPAKT EN RIZZKII?
wel op je woorden letten en niet jouw collega's van het Ael uitschelden. want straks ontslaan ze jou nog! wat een vertoning van die ael sukkels weer! hahahah

04-05-2003, 16:54

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
Hoe weet je nou dat shell ..rifraf was en nu weer Imamelqird???
ik weet het uit zijn manier van provoceren! en zijn manier om de Imazighen in het kwade licht te proberen te brengen! hij is al 10 keer ofzo van marokko.nl uitgebanned! dus veel vaste forum bezoekers, weten wie deze AEl sukkel is!

kijk de probleem van ael is: die heissa rond hun clubje is voorbij, daarom proberen ze van alles om terug te komen.
ze denken nu door de berbers zwart te maken dat ze meer aanhangers krijgen ofzo
maar een ding weten ze niet dat een amazigh zijn ziel nooit gaat verkopen aan smerige ael ook al komen ze hier in allerlei gedaantes (zie bvb: die smerigerd: imamelqird)

04-05-2003, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door Yahya
Aha.. nu weet ik waarom ze zoveel geld hebben gekregen, het is niet alleen een omkoping, maar ze hebben een beter traceringssysteem gekocht, mogelijke terroristen hier op Marokko.nl kunnen ze doorgeven aan de AIVD zodat ze opgespoord en opgepakt kunnen worden.
Iedereen die verdacht wordt van symphatie voor terrorisme en die in staat zou kunnen zijn om aanslagen te plegen, die kan dan in de gaten gehouden worden door geheimagenten.
De AIVD werkt samen met Marokko.nl.
wellah ik geef je 100% gelijk! want waar blijven ze dan!?
dit is toch een marokkaanse forum! ik als ik een moderator hier was, dan zou ik alles er aan doen om achter het adres van deze laffaard te komen. en ik zal zijn adres gewoon hier plaatsen en op allerlei sites! zodat er meteen en einde wordt gemaakt aan zijn zielige leven,

04-05-2003, 18:18

Citaat:
Origineel gepost door Yahya
Een persoon zoals Imam Aap, die waarschijnlijk voor de AEL werkt moet opgespoort worden en opgepakt door de politie.
Het is tegen de wet om zo een smerig politiek spelletje te spelen.
De redactie van Marokko.nl moet een onderzoek doen naar Imam Aap.
Als hij echt haat zaait en hij echt voor AEL werkt, dan hoort hij ontslagen te worden en moet hij berecht worden.
kijk, er zijn 2 mogelijkheden: of hij was van de ael of een zionist van DE CIDI! die denkt dat de Imazighen een simpele bevolking zijn die makkelijk te infeltreren zijn.
ik dacht eerst aan de Ael omdat ik ervan overtuigd was dat deze onderkruipsel alles aan deed om de Imazighen zwart te maken. (dat was de tactiec van ael ook)

maar volgens mij is dit meer het werk van een zionist! want dat zijn de enige die zo smerig en goedkoop kunnen opereren.