Bekijk volle/desktop versie : Ik ben opzoek naar een goede dansschool (streetdance)



09-02-2006, 23:35
dag mensen,

Ik ben opzoek naar een goede dansschool, het gaat met name om dansen op R&B muziek. Drie jaar terug heb ik ook samen met vriendinnen op streetdance gezeten, dat was een super leuke tijd. Maar mijn dansdocente is ermee gestopt. Daarom open ik hier een topic naar meiden die me kunnen adviseren waar ik het best terecht kan of iemand die zelf op dansen zit. Graag in de omgeving Rotterdam/Denhaag.

groetjes...

10-02-2006, 00:56


Vraag is om informatie bij de moskee, mischien dat ze daar bepaalde activiteiten hebben?

10-02-2006, 15:55

Citaat door Mocrobrains:
Vraag is om informatie bij de moskee, mischien dat ze daar bepaalde activiteiten hebben?
hmm, een leuke reactie jonge man .
Ik wil gaan dansen omdat ik op deze manier lekker bezig ben met sport wat dus goed is voor mijn conditie en gezondheid. Als je sport kan combineren met een hobby, is het toch mooi meegenomen....

10-02-2006, 16:29

Citaat door sannae:
hmm, een leuke reactie jonge man .
Ik wil gaan dansen omdat ik op deze manier lekker bezig ben met sport wat dus goed is voor mijn conditie en gezondheid. Als je sport kan combineren met een hobby, is het toch mooi meegenomen....
Als je het met de Islaam kan combineren dan is het inderdaad ideaal.