Bekijk volle/desktop versie : Verliefd Zijn & Houden Van..



09-02-2006, 21:00
Heey iedereen..

Wat heel vaak gebeurt is dat mensen heel vaak zeggen "ik hou van je"..Sommige jongens doen dat om dat meisje te overtuigen of omdat je gewoon met elkaar gaat..Ik vind dat zo nergens opslaan..De meeste weten geen eens wat "houden van" is. Meestal is het ook een andere gevoel en dat word gezien als dat dan Voor de gene die verliefd is of vriend/vriendin heeft..Hoe wist jij eigenlijk dat je van hem/haar houdt? Ook de mensen die gewoon vrijgezel zijn of ooit relatie hebben gehad mogen reageren..Voor hun geldt dan: Hoe denk jij er achter te komen dat je weet dat je van die gene houdt..

09-02-2006, 21:02


Ik hou van je..4 woordjes waar ik geen waarde aan hecht.

09-02-2006, 21:04

Citaat door ZomaarEenMeisje:
Ik hou van je..4 woordjes waar ik geen waarde aan hecht.
Dus je zegt het gewoon maar...zonder gevoel er bij..en verder niks?

09-02-2006, 21:06
Als een jongen tegen je zegt ''ik hou van je'',dan hecht ik daar geen waarde aan..

09-02-2006, 21:11


Houden van wat is dat ja...goeie vraag weet het niet,kom er wel achter als ik getrouwd ben of ga trouwen...Tot die tijd maak ik me er in ieder geval niet druk om..

09-02-2006, 21:16

Zomaareenmeisje: Ooh je bedoelt als een jongen het zegt..Nou dat is dan goed van je! Ik zou zeggen hecht er pas echt waarde aan als je weet dat het ook echt zo is..

Ladystar: Hahaha dat is ook goed van jou meid!!..Als je getrouwd bent heb je zekerheid ook nog..Maar daarvoor zul je nog moeite krijgen denk k. Want k zou niet met iemand trouwen van wie ik niet hou..