Bekijk volle/desktop versie : Mido heeft spijt en Egyptische spelers zijn boos op zijn verbanning!!!



Pagina's : [1] 2

09-02-2006, 16:56
Bondscoach Hassan Shehata zette Ahmed Hossam woensdag uit zijn selectie. Maar andere Egyptische internationals zijn niet blij met deze daad.
Mido maakte zich onmogelijk door in de slotfase van de halve finale tegen Senegal zijn coach verbaal te lijf te gaan na een wissel. Ploeggenoot Hossam Hassan (foto linksboven) sprong tussenbeide om te voorkomen dat de twee kemphanen elkaar daadwerkelijk aanvlogen.

Diezelfde Hassan is zeer teleurgesteld over de gang van zaken. 'Mijn gevoel zegt me dat deze beslissing buiten proporties is', verklaarde de 39-jarige recordinternational. 'We hebben Mido nodig in deze wedstrijd', wijst de aanvaller naar de finale, waarin Ivoorkust vrijdag de tegenstander is.


'Ik ken hem al sinds hij een kind is, hij wil gewoon erg graag spelen. Na afloop probeerde hij zijn excuses aan te bieden, maar de bobo's van de bond maakten het probleem groter. Mido is niet de enige die hier verliest, maar ook de hele ploeg, de fans en de Egyptische voetbalbond. We hebben onszelf met een probleem opgescheept en ik ben niet blij met deze beslissing.'

Ook andere internationals betreuren de verbanning van Hossam, alhoewel ze zich niet zo scherp uitspreken als Hassan. 'Het feit dat hij er niet bij is, zal ons zeker zwakker maken. Maar we moeten accepteren dat hij er niet bij is', aldus middenvelder Mohamed Barakat. 'We zijn hierdoor allemaal gefrustreerd, we hebben Mido nodig, want hij kan overal spelen. Ook al ging hij over de schreef, het is iets tussen hem en de coach.'

(...) Hossam zelf bood publiekelijk zijn excuses aan, onder meer via de BBC. 'Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden aan alle fans en mijn coach en ik hoop dat niemand nog boos op me is. Ik wilde gewoon spelen en deel uitmaken van deze grootse prestatie. Ik heb een fout gemaakt en ik aanvaard de straf.'

'Ik heb de coach niet beledigd. Ik zei Waarom wissel je mij altijd? Hij gedroeg zich niet professioneel door naar me toe te komen en met me te gaan bekvechten. Ik heb te doen met de fans, alle Egyptenaren, want zij wilden dat ik de finale speelde. Ik wilde ook de finale spelen, omdat ik het toernooi wil winnen en dat wil delen met mijn ploeggenoten.'

'Veel mensen zullen spijt hebben van wat er is voorgevallen, net als ik. Het is erg teleurstellend. Het enige wat ik nu wil doen is zo snel mogelijk vergeten wat er hier is gebeurd.'

09-02-2006, 18:23


Watskeburt?? Heeft hij dat echt gedaan??

Vandaar al die ophef!

09-02-2006, 19:18

Citaat door moslima_zaio:
Watskeburt?? Heeft hij dat echt gedaan??

Vandaar al die ophef!
hij is uit de selectie verwijder door de coach

omdat hij niet wou wisselen ging hij met de coach bekvechten

09-02-2006, 19:19

Citaat door LaasteGeruchten:
hij is uit de selectie verwijder door de coach

omdat hij niet wou wisselen ging hij met de coach bekvechten
Typisch Arabieren.....

09-02-2006, 19:45


Mido is een geval apart net als Zlatan dat soort gasten moet je nooit wisselen....

09-02-2006, 19:51
De spelers komen niet echt boos over om eerijk te zijn..ze zeggen het te betreuren maar daar blijft het dan ook wel bij....ik zie Mido tenminste onder deze coach niet meer voor Egypte spelen...hij heeft de trots van de trainer echt zwaar gekrent...een manneke van 22 die hem even ezel komt noemen....echt zwaar respectloos.

09-02-2006, 20:01
is helemaal niet respect loos, iemand die ouder is hoef je niet altijd respect te geven, een mens is een mens, en je gaat alleen dood!

ik vind het goed wat mido heeft gedaan, prima mido, je laat je de les door niemand lezen, daarom ben jij mijn man! kom nou wat denkt die ouwe wel, wisselen, hij heeft geluk gehad dat de invaller heeft gescoort, maar in de finale zijn ze de lul zonder mido!

09-02-2006, 20:02
Hij denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden

09-02-2006, 20:06

Citaat door dirkboy:
is helemaal niet respect loos, iemand die ouder is hoef je niet altijd respect te geven, een mens is een mens, en je gaat alleen dood!

ik vind het goed wat mido heeft gedaan, prima mido, je laat je de les door niemand lezen, daarom ben jij mijn man! kom nou wat denkt die ouwe wel, wisselen, hij heeft geluk gehad dat de invaller heeft gescoort, maar in de finale zijn ze de lul zonder mido!
dat zegt meer iets over jou denkwijze he . Je coach moet je respecteren als hij niets fout heeft gedaan. Door mido de wisselen stopt de wereld heus niet met draaien. Shehata had hem voor zijn bek moeten slaan, net zoals op het filmpje van Rachid_Breda

09-02-2006, 20:26

Citaat door savana:
dat zegt meer iets over jou denkwijze he . Je coach moet je respecteren als hij niets fout heeft gedaan. Door mido de wisselen stopt de wereld heus niet met draaien. Shehata had hem voor zijn bek moeten slaan, net zoals op het filmpje van Rachid_Breda



Dat zou wel een mooie actie zijn geweest

10-02-2006, 20:16
Ik vond het geweldig om te zien hoe Mido na de wedstrijd zijn coach omhelsde... beetje laat, maar toch leuk om te zien.

11-02-2006, 10:06
fu ck middo eigen schuld

11-02-2006, 10:15



Citaat door dirkboy:
is helemaal niet respect loos, iemand die ouder is hoef je niet altijd respect te geven, een mens is een mens, en je gaat alleen dood!

ik vind het goed wat mido heeft gedaan, prima mido, je laat je de les door niemand lezen, daarom ben jij mijn man! kom nou wat denkt die ouwe wel, wisselen, hij heeft geluk gehad dat de invaller heeft gescoort, maar in de finale zijn ze de lul zonder mido!
Juist omdat we allemaal dood gaan, moet je niet zulke acties uithalen. Het is en blijft de coach. Hij bepaald wat er gebeurt. Ik zou het echt niet pikken als een knul die 80 jaar jonger is dan ik, mij zit uit te schelden, terwijl ik de touwtjes in handen heb....
Er moet altijd 1 iemand de baas zijn, anders loopt het fout. In dit geval is de coach de baas van het team en hoort hij zijn verantwoordelijkheid te nemen. Dat doet hij door hem uit de selectie te zetten. Zo geeft hij ook een signaal aan de anderen die zulke acties proberen uit te halen...

11-02-2006, 10:21
wat is het nou, heet hij nou mido of hossam

11-02-2006, 10:23
JOEJOEJOEJOEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ EGYPte heeft gewonnen Allahoe AKBARRRRRRR

Pagina's : [1] 2