Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lenzen..



Pagina's : [1] 2

08-02-2006, 21:04
Hoe was het de 1e keer om lenzen in te doen? Hoe deed je dat? Hoelang duurde het bij jou? Waren jou ogen niet gevoelig ervoor?


08-02-2006, 21:27


Bij mij duurde het een half uur voordat ik er pas eentje erin had, daarna was me oog best rood maar dat gaat snel over.

Het was me eerste en me láátste keer

x Indiipendent.

08-02-2006, 21:35
Niets aan, ge doet je ogen open, zet die lens er in, klaar is kees

08-02-2006, 21:35
Harde of zachte lenzen?

Ik heb heel lang zachte lenzen gehad, en daar heb ik nooit echt problemen mee gehad. Ja op het begin is het natuurlijk altijd wel even uitvogelen wat het handigst is om ze in en uit te doen, maar daar krijg je vanzelf handigheid in! Heel veel mensen vinden het eng om iets in hun ogen te doen, maar dat valt best mee hoor. Niks engs aan. (kan niet zoveel gebeuren iig) Nu heb ik sinds een tijdje harde lenzen, en die deden op t begin zo'n pijn! Ik dacht echt dat ik er nooit aan zou wennen, alsof er in m'n ogen gestoken werd ofzo.. ik kon alleen maar tranen, niks zien. Gelukkig werd het na een tijdje beter, en nu voel ik er eigenlijk vrij weinig van. Toch blijven harde lenzen gevoeliger (voor stof ed) dan zachte lenzen.

08-02-2006, 21:44


hahaaha eerste keer dat k lenzen in deed was een RAMP!
was kapot lang bezig

08-02-2006, 22:45
De eerste keer dat ik me lens in me oog deed..ging me echt makkelijk af !!

09-02-2006, 11:45

Citaat door BuddyMan:
Hoe was het de 1e keer om lenzen in te doen? Hoe deed je dat? Hoelang duurde het bij jou? Waren jou ogen niet gevoelig ervoor?

je wilt niet weten de eerste keer toen ik lenzen in deed..

ik werd helemaal gek .. ik was shie uur bezig met een..


maar nu gaat het gewoon heel snel in.. je hebt het neit eens door

09-02-2006, 12:00
Indoen ging bij mij de eerste keer heel snel (omdak mij niet belachelijk wou maken bij die opticien die naast mij zat ), maar ze uitdoen was wat anders...
Tja, het is eventjes wennen om je oog open te trekken en zo, maar je leert het heel snel.

09-02-2006, 12:04

Citaat door Magrebia:
Indoen ging bij mij de eerste keer heel snel (omdak mij niet belachelijk wou maken bij die opticien die naast mij zat ), maar ze uitdoen was wat anders...
Tja, het is eventjes wennen om je oog open te trekken en zo, maar je leert het heel snel.
ik had die opticien die eerste dag gek gemaakt..

09-02-2006, 12:10
hhahaahahahah..bij mij duurde het dagen voordat ikze normaal erin kan stoppen...mijn ogen werden dik en rood van irritatie..maar na mate je vaak doet went het weer

09-02-2006, 12:11

Citaat door douadia:
hhahaahahahah..bij mij duurde het dagen voordat ikze normaal erin kan stoppen...mijn ogen werden dik en rood van irritatie..maar na mate je vaak doet went het weer
nigh ela douadje inou..

09-02-2006, 12:11
ging heel makkelijk en er ging een wereld voor me open.. ik kon opeens zien..

09-02-2006, 12:14



Citaat door Nadorialopez:
nigh ela douadje inou..
jaa niet nromaal poepjeee

09-02-2006, 12:16

Citaat door douadia:
jaa niet nromaal poepjeee
sborjegh opticien die dag..


09-02-2006, 12:16

Citaat door faaatje66:
ging heel makkelijk en er ging een wereld voor me open.. ik kon opeens zien..

Pagina's : [1] 2