Bekijk volle/desktop versie : Geld, dat is waar relatie vader - dochter op lijkt te zijn gebaseerd.



Pagina's : [1] 2 3 4

08-02-2006, 13:36
Soms stelde ik em de vraag waarom zeggen vaders niets over de slettebak activiteiten van hun dochters? Ze zien haar als gekleed maar toch naakt de deur uit lopen, laat thuis komen, vol verf op hun gezicht....en ze lijken er vrede mee te hebben. Totdat ik van de week van een meisje hoorde hoe het bij haar zit. Als ze 's avonds thuis komt, dronken dan wordt ze door haar vader onder de woorden "zied a benti, zied a lhbiba" in bed gestopt en krijgt ze een kus op haar voorhoofd. Dit alles is afgekocht door 500 euro per maand.

Ik heb het idee dat meisjes dat doorhebben en hun "schuld" afkopen door geld.
Alatief die oudjes hebben veel zweepslagen nodig.

Wie van de dames hier herkent zichzelf hierin ( en geen scheinheilige reacties....maar eerlijk)

08-02-2006, 13:40



Citaat door Flasher:
Soms stelde ik em de vraag waarom zeggen vaders niets over de slettebak activiteiten van hun dochters? Ze zien haar als gekleed maar toch naakt de deur uit lopen, laat thuis komen, vol verf op hun gezicht....en ze lijken er vrede mee te hebben. Totdat ik van de week van een meisje hoorde hoe het bij haar zit. Als ze 's avonds thuis komt, dronken dan wordt ze door haar vader onder de woorden "zied a benti, zied a lhbiba" in bed gestopt en krijgt ze een kus op haar voorhoofd. Dit alles is afgekocht door 500 euro per maand.

Ik heb het idee dat meisjes dat doorhebben en hun "schuld" afkopen door geld.
Alatief die oudjes hebben veel zweepslagen nodig.

Wie van de dames hier herkent zichzelf hierin ( en geen scheinheilige reacties....maar eerlijk)
Ik kan mezelf hier niet in herkennen..sorry moet gewoon eerlijk zijn.
ten eerste: ik ga nooit uit, (anders word ik afgeslacht door me broer,en hou d'r ook niet van)
Ten tweede: Ik krijg nooit geld van mijn vader.
Ten derde: mijn vader woont niet bij ons.

Dus.....

08-02-2006, 13:41

Citaat door Flasher:
Soms stelde ik em de vraag waarom zeggen vaders niets over de slettebak activiteiten van hun dochters? Ze zien haar als gekleed maar toch naakt de deur uit lopen, laat thuis komen, vol verf op hun gezicht....en ze lijken er vrede mee te hebben. Totdat ik van de week van een meisje hoorde hoe het bij haar zit. Als ze 's avonds thuis komt, dronken dan wordt ze door haar vader onder de woorden "zied a benti, zied a lhbiba" in bed gestopt en krijgt ze een kus op haar voorhoofd. Dit alles is afgekocht door 500 euro per maand.

Ik heb het idee dat meisjes dat doorhebben en hun "schuld" afkopen door geld.
Alatief die oudjes hebben veel zweepslagen nodig.

Wie van de dames hier herkent zichzelf hierin ( en geen scheinheilige reacties....maar eerlijk)
ik geloof niet dat een meisje dat zo tegen jou zou zeggen; ik denk eerder dat je dat bij je eigen zusje en vader ziet, en dat je daarom zo gefrustreerd reageerd op alle meisjes......maar we zijn niet allemaal zo opgevoed, dus helaas voor je.

08-02-2006, 13:44

Citaat door Flasher:
Soms stelde ik em de vraag waarom zeggen vaders niets over de slettebak activiteiten van hun dochters? Ze zien haar als gekleed maar toch naakt de deur uit lopen, laat thuis komen, vol verf op hun gezicht....en ze lijken er vrede mee te hebben. Totdat ik van de week van een meisje hoorde hoe het bij haar zit. Als ze 's avonds thuis komt, dronken dan wordt ze door haar vader onder de woorden "zied a benti, zied a lhbiba" in bed gestopt en krijgt ze een kus op haar voorhoofd. Dit alles is afgekocht door 500 euro per maand.

Ik heb het idee dat meisjes dat doorhebben en hun "schuld" afkopen door geld.
Alatief die oudjes hebben veel zweepslagen nodig.

Wie van de dames hier herkent zichzelf hierin ( en geen scheinheilige reacties....maar eerlijk)
Ik herken me er een beetje in ..... Wat betreft het steunen van mijn vader met een gedeelte van mijn loon... maar dat is het dan ook ...

Vat me niet verkeerd, jouw topics zijn altijd zo anti-vrouw gericht, niet allen zijn hetzelfde.. altid kom je met verhalen die jouw zijn overkomen .... hoor jij dan ook niet iets aan je Imaan te doen?

Probeer het negatieve om te zetten naar het positieve ..... Probeer die meiden op het goede pad te helpen ipv toe te kijken ....

08-02-2006, 13:44



Citaat door Lina&:
ik geloof niet dat een meisje dat zo tegen jou zou zeggen; ik denk eerder dat je dat bij je eigen zusje en vader ziet, en dat je daarom zo gefrustreerd reageerd op alle meisjes......maar we zijn niet allemaal zo opgevoed, dus helaas voor je.
Ik heb geen zusje en als ik er een had die zich zo zou gedragen...lang leve schapen hoeden in de bergen met een paar tanden en een oog waar ze nog een klein beetje door ziet

08-02-2006, 13:44
wat een GE L UL geldt voor je zus misschien
heb een goede relatie met mn paps hij is super en hoef zijn geld niet en andersom ook niet
verder ben ik geen h o en drink niet dus aub
SPEAK FOR YOURSELF!!!

08-02-2006, 13:47
Flasher als een meisje die je kent dat zegt waarom behoed jij haar dan niet van het slechte pad!!! Beste broeder in plaats van dit op te schrijven kon je haar beter behoeden zo heb je een goede daad! en zal Allah swt je belonen! ik bedoel hier verder niets mee

wa aleykoem selaam

Friekssss

08-02-2006, 13:47
was et maar waar dat ik me ouders kon afkopen met geld:P

Ten eerste: welk geld?whaha ben blut

ten 2e: me ouders geven me een draai om me oren als ik ook maar iets doe wat verkeerd is, of ik ze nou 5 cent of 500 euro geef...

08-02-2006, 13:47

Citaat door Flasher:
Ik heb geen zusje en als ik er een had die zich zo zou gedragen...lang leve schapen hoeden in de bergen met een paar tanden en een oog waar ze nog een klein beetje door ziet
Als je geen zus hebt.. hoe kun je dan ooit maar iets over dit onderwerp weten?

En derbij.. 'k denk niet dat dat zo gaat bij Marokkaanse vaders.. nou ja 'k ken er in elk geval niemand die zo is..

08-02-2006, 13:47
Dames dames dames hoe verklaar je dan de verpesting van de marokkaanse meisjes zonder dat de vaders er wat aan doet? Wat maakt die vaders blind dat ze niet zien wat hun dochters uitspoken....

Ik weet dat geld mensen vaak verblind vandaar de redenering.....

08-02-2006, 13:50
Ik kom er eerlijk vooruit ben een --> Egoïstisch, materialistisch, leugnares, vreemdganger, duivels, sadistische, perverse, dominante, flirt, modebewust, intelligente, bierzuipende
cocainsnuivende, heroïneprikkende en last but not least een regelrechte pyromaan.

08-02-2006, 13:51

Citaat door Flasher:
Soms stelde ik em de vraag waarom zeggen vaders niets over de slettebak activiteiten van hun dochters? Ze zien haar als gekleed maar toch naakt de deur uit lopen, laat thuis komen, vol verf op hun gezicht....en ze lijken er vrede mee te hebben. Totdat ik van de week van een meisje hoorde hoe het bij haar zit. Als ze 's avonds thuis komt, dronken dan wordt ze door haar vader onder de woorden "zied a benti, zied a lhbiba" in bed gestopt en krijgt ze een kus op haar voorhoofd. Dit alles is afgekocht door 500 euro per maand.

Ik heb het idee dat meisjes dat doorhebben en hun "schuld" afkopen door geld.
Alatief die oudjes hebben veel zweepslagen nodig.

Wie van de dames hier herkent zichzelf hierin ( en geen scheinheilige reacties....maar eerlijk)
: lahalwa wala koewatie illa billahie el3adiem, hier heb ik echt geen woorden voor, als ik al een te strakke broek aan heb hoor ik gelijk mijn moeder me schelden en het gelijk moet uitdoen en een ander aandoe, en nu ik op stage zit ben ik heel laat klaar dan hoor ik mijn telefoon 10keer over gaan als ik uit ben. Hamdoelilah bestaan ook nog echte meiden met een kop vol hersenen.


Ik werk en hamdoelilah verdien ik soms meer dan mijn vader per maand, en wallah nog nooit heeft hij tegen mij gezegd dat ik het aan hem moet geven of wat dan ook, hij zegt 3ed tegen mij, als je iets nodig hebt dan moet je het maar zeggen en soebha Allah hij betaald zelfs mijn rijlessen.

08-02-2006, 13:54



Citaat door Flasher:
Ik heb geen zusje en als ik er een had die zich zo zou gedragen...lang leve schapen hoeden in de bergen met een paar tanden en een oog waar ze nog een klein beetje door ziet
als het je zusje niet is, dan is het wel iemand anders in je familie, want geen enkele meisje gaat jou (of aan een andere vreemde) vertellen dat ze haar vader omkoopt, dus bulshit.

08-02-2006, 13:57

Citaat door Lina&:
als het je zusje niet is, dan is het wel iemand anders in je familie, want geen enkele meisje gaat jou (of aan een andere vreemde) vertellen dat ze haar vader omkoopt, dus bulshit.
meid, zegeven zelf hun doos aan mij, laat staan nog dat ze me niet zouden vertellen dat ze vader zoet houden met geld.

08-02-2006, 14:05

Citaat door Flasher:
meid, zegeven zelf hun doos aan mij, laat staan nog dat ze me niet zouden vertellen dat ze vader zoet houden met geld.
dat maakt jou toch geen haar beter dannnnnnn en dat ze met je naar bed gaan (wat ik niet geloof maar ja) wilt nog niet zeggen dat ze gelijk alles vertellen over de acties van hun low-life familie??

Pagina's : [1] 2 3 4