Bekijk volle/desktop versie : Stelling: De Beste Relatie is GEEN Relatie!



08-02-2006, 09:53
Uitleg:

08-02-2006, 09:54


jah ik wacht..

08-02-2006, 10:05
Helemaal mee eens!

1. het is haram
2. zie ik steeds meer relaties kapot gaan doordat de partner niet betrouwbaar is
3. er zijn genoeg mensen die anderen alleen maar flashen en niet eerlijk zijn.....

08-02-2006, 10:08

Citaat door DKNY_A:
Helemaal mee eens!

1. het is haram Absoluut.
2. zie ik steeds meer relaties kapot gaan doordat de partner niet betrouwbaar is Dit geldt ook in huwelijken. Je hebt genoeg getrouwde mannen die vreemdgaat en niet betrouwdbaar zijn, dus op zich daar hoef je dus niet alleen een relatie voor te hebben. Misgaan dat kan altijd.
3. er zijn genoeg mensen die anderen alleen maar flashen en niet eerlijk zijn..... Klopt, die beloven je om te trouwen maar wilden maar 1 ding ofzo.
Zie hierboven in het zwart gedrukt.

08-02-2006, 10:11



Citaat door letiziaaaaa:
Zie hierboven in het zwart gedrukt.
dat het mis kan gaan ook in een huwelijk weet ik... maar een huwelijk is Halal en een relatie haram......
Beter voorkomen dan genezen.... een relatie kan je veel onzekerheden brengen... : dagen turen waraom niet gebeld.. wat bedoelt hij daarmee.. waarom zus.. waarom zo... als hij je man is (de schoften als uitzondering) dan heb je dit soort zorgen niet .......!

08-02-2006, 10:41
uhmm ONEENS..!!

Ligt r aan wat voor n relatie als je het over kinder liefde hebt..... van broekies van 15 tot 18 jaar okay dan beter geen relatie want daar slaan alleen die hormoontjes op tilt..!!

MAar als je wat ouder en wijzer bent en je ontmoet een jongen of meisje ja dan stuur je die jongen niet direct naar je vader of ga jij als jongen niet gelijk naar pappie toe ..!!! om te vragen of je met diegene mag trouwen..!!!!!
Okay het is haram een relatie maar wat voor relatie ....!!
Als je niet aan elkaar zit bijv. zoenen, strelen etc zie ik het probleem r niet in hoor..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je leert elkaar gewoon beter kenne gaat het niet iwa allah i 3awen spreken we hier dan om een relatie denk ut nie..!!!!!!!!

Je gaat tog niet met de eerste de beste freak trouwen die om je hand gaat vragen of ligt het nu aan mij..!!!!
HAloo we leven in het millenium zelfs in de bergen inmagreb doen ze dat al niet meer ..!!!

En hebben die gatsen op de bergen bij het putje een hot date dus please waar hebben we het over..!!

Je afrekening zal later zijn met " HEM" en jou en met niemand anders..!!

08-02-2006, 10:50
Als je geen relatie hebt kan het ook niet slecht of goed gaan.. Dus de stelling klopt niet... !!

08-02-2006, 11:36
Het gaat tot nu toe gelijk op. De bedoeling van deze topic was eigenlijk een beetje inzicht te krijgen hoe marokkanen naar relaties kijken

08-02-2006, 11:37
de beste voetballer is geen voetballer

08-02-2006, 12:10
ga jij dan maar lkkr aan de gang met je vaseline

08-02-2006, 12:17
eens!




waarom? haram!

08-02-2006, 13:37
De voornaamste reden is dat mannen nurdo's zijn! Waar ik in geen geval iets mee te maken wil te hebben!

Groetje,