Bekijk volle/desktop versie : Geluiden opgenomen onder de grond (De koefar in hun graf)



Pagina's : [1] 2

07-02-2006, 16:00
In japan is er ene gluidopname gemaakt, ze hebben ene microfoon onder de aarde geplaatst en wat die japaners vonden zou voorgoed hun leven veranderen.

http://www.55a.net/firas/arabic/index.php?page=show_det&id=784&select_page=13

voor diegen die geen arabisch kunnen spreken maar wel het geschreeuw en de pijn willen horen, stel ik voor om naar de naar de 18 minuten te gaan

dit heft mijn ogen alvast wel geopend ik hoop die van jullie ook

07-02-2006, 20:24


Wat een debiel verhaal. Je moet echt heel erg dom zijn om het te geloven.

Iznogoodh

07-02-2006, 21:41
De link doet het niet, wil je hem er opnieuw opzetten..dzazakallahoe ghairan

07-02-2006, 23:38

Citaat door ibn firnas 23:
met alle respect voor chaykh Zindani maar kvind het maar zwakjes allemaal.

Geloof niet in deze tape...wel eng hoor dat geschreeuw enzo...maar met bandjes kan makkelijk geknoeid worden.

En volgens mij kunnen de mensen niet het lijden van de mensen in het graf horen.
ik heb ook nog nooit geschreeuw uit een urn horen komen, het woord 'graf' is het synoniem voor de tijd tussen de dood en de dag des oordeels, zoals we weten heeft namelijk niet iedereen een graf.

07-02-2006, 23:42



Citaat door ibn firnas 23:
met alle respect voor chaykh Zindani maar kvind het maar zwakjes allemaal.

Geloof niet in deze tape...wel eng hoor dat geschreeuw enzo...maar met bandjes kan makkelijk geknoeid worden.

En volgens mij kunnen de mensen niet het lijden van de mensen in het graf horen.
Nee klopt de basis principe is dat we het niet horen, maar er kunnen gevallen voorkomen dat we het wel kunnen horen, een vorm van een teken.

08-02-2006, 00:14
la 7awla wala qouwata illa billah.

la 7awla wala qouwata illa billah.

la 7awla wala qouwata illa billah.

zelfs de mensen van kennis kunnen zwaar dwalen, en leugens verspreiden. la 7awla wala qouwata illa billah. moge ALLAH ons en Zandani vergeven.

net als dat meisje waarvan ze zeiden dat ze in een dier veranderde omdat ze haar moeder ging vervloeken. en achteraf bleek het werk van een kunstenares te zijn.

ach met de communicatietechnieken van tegenwoordig kunnen mensen makkelijk de leugens verspreiden.

dit is nog erger dan de cartoons, die overigens niet onze profeet voorstellen, want HIJ is veel mooier dan hoe de cartoons getekend zijn.

08-02-2006, 00:24

Citaat door ibn firnas 23:
Heb je bewijzen uit de sunnah broeder?
Voor jou altijd bro:

De Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Was het niet zo dat jullie de doden niet meer zouden begraven, anders had ik Allah gevraagd om jullie de straf van het graf te laten horen''. [Overgeleverd in Muslim, 2868]

Shaykh Muhammad ibn Uthaymeen had er een mooie fatawa over gegeven en ging uitleggen waarom het verborgen voor ons is, hij noemde de punten van:

1) Allah heeft het niet laten zien door zijn genade omdat onze levens alleen maar uit onrust, bangheid en onzekerheid zou bestaan.

2) Als respect voor de dode omdat als hij een daad had gedaan welke tussen Allah en hem is, dan zal het een schande voor hem zijn als wij het ook zagen

3) Omdat het begraven moeilijk zou worden [zie bovenstaande hadith]

4) Omdat als je de bestraffing zou kunnen waarnemen dat de mensen meteen het zullen geloven, dus dat iedereen meteen moslim zou worden (dan zal er niet zoiets zijn als een test).

En ik weet niet precies of het soms kan gebeuren (in een vorm van een teken) zodat Allah ons wil wakker maken of onze Imaans omhoog wil brengen etc, maar volgens mij probeert Sheikh Abdel-Majid al-Zindani dat uit te leggen in zijn lezing, Wallahu Alim,

Wasalaam Allaikom jullie zwakke broeder Islam4you2

08-02-2006, 00:53
“0 kondet gij het waarnernen., wanneer de onrechtvaardi¬gen in doodstrijd
zijn en de engelen hun handen uitstrekken, (zeggende): “Geeft uw zielen op!
Deze dag zal u de straf der schande worden toegekend...”

(Al An ‘am (6):93)

Het graf is een onbekend terrein. De buitenkant is stil, maar de binnenkant
bevat geheimen en verschrikkingen, welke een gewoon mens niet kan waarnemen.
Zij kunnen slechts waargenomen worden door iemand, die een hoog niveau van
geloof en innerlijk gezicht heeft gekregen.Het is een vreemd feit dat dieren
in staat zijn om de straf van in het graf te horen terwijl mensen dat over
het algemeen niet kunnen. De Profeet (moge Allah hem zege¬nen en vrede
geven) zei: ‘Zij worden gestraft en de dieren horen het.’

Thabit al-Boenani zei hierover: “Ik liep op een keer tus¬sen de graven en ik
hoorde een stem achter mij zeggen:“Thabit! Wordt niet door de stilte
bedrogen! Hoe veel mensen lijden daarin!” Ik keerde mij om, maar ik zag
niemand.”

Al-Hassan liep voorbij een begraafplaats en zei: “Wat zijn hier veel mensen!
En wat stil zijn zij! Hoeveel onder hen zijn er, die lijden!”

08-02-2006, 09:44
جديد الشيخ الزندان& #1610; حول أصوات المعذبي& #1606; هذا الشريط هو عبارة عن تصريح قام به الشيخ عبد المجيد الزندان& #1610; مؤخراً حول شريط المعذبي& #1606; أو السعير مدة الشريط 57 دقيقة ونظراً لأهمية الشريط والتصري& #1581; قمنا بنشره على موقعنا



[CENTER]http://www.jameataleman.org/truthv/fier.mp3

Eerst opslaan aub dan luisteren naar sheick Zendani (57 min in het arabisch)






LUISTER HIER:
http://www.jesus-is-savior.com/sounds/sounds_from_hell.mp3[/CENTER]

08-02-2006, 11:08
Het schijnen opnames te zijn van een Japans studentenprotest.

08-02-2006, 11:27

Citaat door Hamza_T:
Het schijnen opnames te zijn van een Japans studentenprotest.
het schijnt....dat schijnt...dit schijnt....zus schijnt...zo schijnt.....moe

zwijgen is goud

en het woord "schijnen" kunnen we beter weglaten.

08-02-2006, 11:34

Citaat door ibn firnas 23:
`ja ik heb zijn uitleg gehoord maar kwam me niet sterk over.

Maar broeder die fatwa van Uthaymeeen zegt toch niet dat we de doden zouden kunnen horen?

Wa lahu a'alm,,,


Ik vind de audio maar een vreemd verhaal.
Nee klopt, Utaymeen ging uitleggen waarom het voor ons verborgen is.

Tja ik heb de lezing niet helemaal gehoord, maar het is wel zeker dat het normaal gesproken niet kan, dat we de doden horen, en of het tekenen zijn? dat weten we niet en Allah weet het beste.

08-02-2006, 11:46



Citaat door HEEEELP:
het schijnt....dat schijnt...dit schijnt....zus schijnt...zo schijnt.....moe

zwijgen is goud

en het woord "schijnen" kunnen we beter weglaten.
Als je dan toch aan je Aqhlaaq wilt werken had dan liever zelf gezwegen omdat ik namelijk het recht heb gekregen van Islam om iets aan te kaarten als dit zeer goed mogelijk batil is.

Of moet ik onvoorwaardelijk aannemen dat al zulks soort 'berichten' waar zijn?

08-02-2006, 12:17

Citaat door Hamza_T:
Als je dan toch aan je Aqhlaaq wilt werken had dan liever zelf gezwegen omdat ik namelijk het recht heb gekregen van Islam om iets aan te kaarten als dit zeer goed mogelijk batil is.

Of moet ik onvoorwaardelijk aannemen dat al zulks soort 'berichten' waar zijn?
" het schijnt" is niet genoeg.

als je wil aangeven dat het mogelijk batil is. dan moet je ook bij vertellen waar dat schijnt? en hoe? en niet alleen maar roepen " het schijnt"

we leven in een wereld van "bewijzen"

schijnen hebben we niks aan.

en als je geen bewijzen hebt, kan je beter zwijgen.

08-02-2006, 16:46
Dus je roept me nu op om te zwijgen als iemand beweert dat er audio opnamen zijn van Akhira?!

Pagina's : [1] 2