Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk vitaminenbehandeling voor het haar



07-02-2006, 13:22
hey, heeft iemand een vitaminenbehandeling laten doen voor het haar? zoja dan zou ik graag willen weten bij welke kapper, hoe lang dat duurt en voor hoeveel. ben alleen in de behandelingen van de kappers geinterreseers dus niet in die rare combi's van ei en olie etc.

alvast bedankt

07-02-2006, 13:28


Ik heb een vitamine behandeling bij kapsalon Zunera Wonderstraight in Amsterdam laten doen. De kosten zijn 50 euro en het duurt zo'n uurtje.

Groetjes!

08-02-2006, 14:46
wat hou dat in??
is het echt goe??

08-02-2006, 14:54

Citaat door Moeskiela:
Ik heb een vitamine behandeling bij kapsalon Zunera Wonderstraight in Amsterdam laten doen. De kosten zijn 50 euro en het duurt zo'n uurtje.

Groetjes!

Salaam meid,

Wat doe die kapper dan?

Wa 3alaikom salaam


08-02-2006, 15:27


Salaam Aleykum

Je kan t ook voor 8 euro doen bij een gewone kapper, hoeft niet zo duur te zijn... Ze gaan dan aandacht aan je haar besteden in 5 stappen met shampoos weet ik veel wat allemaal, is best goed denk ik, alleen na 1 behandeling is je haar egt niet meteen gezond, duurt ff. Je kan ook vitamine pillen slikken, bijvoorbeeld vitamine B100 complex met een hoge dosering, dat is wat mijn arts zei.

Succes

=XxX=