Bekijk volle/desktop versie : Gordijnen lichtwerend maken?



07-02-2006, 11:29

Citaat door UndercoverAngel:
Shokran lieverd!

Ik kan helaas geen Topic's openen en vroeg me dus af of iemand van jullie weet waar ik mijn gordijnen lichtwerend kan laten maken.

Promessa, wil je de topic laten staan tot ik in ieder geval van 1 iemand antwoord heb gekregen want ik wordt helemaal gek!!

Shokran alvast!


.:UcA:.

07-02-2006, 11:31


Voeren denk ik

07-02-2006, 11:32
Topic geopend voor UCA / UndercoverAngel .....

07-02-2006, 11:33
Shokran lieverd!

Ik kan helaas geen Topic's openen en vroeg me dus af of iemand van jullie weet waar ik mijn gordijnen lichtwerend kan laten maken.

Promessa, wil je de topic laten staan tot ik in ieder geval van 1 iemand antwoord heb gekregen want ik wordt helemaal gek!!

Shokran alvast!


.:UcA:.

07-02-2006, 11:38


Imaan83, wat bedoel je precies met voeren?

Ik heb gordijnen gekocht/laten maken en nu blijkt dat ze een beetje te veel licht doorlaten. Ik heb er geen last van maar mijn man wel. Dus vroeg ik me af of het mogelijk is om ergens je gordijnen lichtwerend te maken. Ik weet wel dat je ze al kant en klaar kan kopen maar ik heb al nieuwe gordijnen.

Balen zeg, ik denk dat ik gewoon van die ooglapjes voor hem ga kopen!

Niemand?


.:UcA:.

07-02-2006, 11:49
Jah de gordijnen voeren met donkere/dikke stof.

Of van die rolgordijnen erachter?

07-02-2006, 11:58
Dank jullie wel dames. Ik heb net de leenbakker gebeld en je kan daar lichtwerende stof kopen. Nu moet ik alleen iemand vinden die het voor me wil naaien.! Maar dat komt Insha Allah wel goed!


.:UcA:.

07-02-2006, 12:02

Citaat door UndercoverAngel:
Dank jullie wel dames. Ik heb net de leenbakker gebeld en je kan daar lichtwerende stof kopen. Nu moet ik alleen iemand vinden die het voor me wil naaien.! Maar dat komt Insha Allah wel goed!


.:UcA:.