Bekijk volle/desktop versie : Filmpje over MOslims...



06-02-2006, 15:36
Assalaam oe alaikoem zusters,broeders

Ik kreeg deze link(hieronder) in mijn postvak en mijn mond viel ervan open, het is geen liedje die bij het filmpje is geplakt want je ziet de mensen in het filmpje echt zelf het liedje zingen!!! La hawla wa la qoewatta ila bilah.

Wasalaam oe alaikoem broeders en zusters


http://variatee.vara.nl/mediaplayer/...?filmID=199370

Als je het niet te zien krijg plak het in je adresbalk...

06-02-2006, 15:40


Alikoum salaam warahmatullahi wabarakatuhu

Het lukt niet echt.
Wat krijg je te zien dan?

Wa salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu

06-02-2006, 15:54
EEn clip waarin ze over moslims zingen.. dat ze bang zijn voor ons..
En dat we witte jurken aan doen... en dat we in kleine flatjes wonen en dat we slechte punten halen!!

En dat we maar drie namen hebben Mohammed, ali & achmed. En ga zo maar door..

06-02-2006, 16:20
404 Pagina bestaat niet

Gezochte pagina niet gevonden
Variatee is vernieuwd. De pagina waarnaar je op zoek was bestaat wellicht niet meer.

dit krijg ik te zien

06-02-2006, 16:26


De site doet het niet

06-02-2006, 16:28
ja dat zag ik...

06-02-2006, 19:15

Citaat door Fekroena:
Assalaam oe alaikoem zusters,broeders

Ik kreeg deze link(hieronder) in mijn postvak en mijn mond viel ervan open, het is geen liedje die bij het filmpje is geplakt want je ziet de mensen in het filmpje echt zelf het liedje zingen!!! La hawla wa la qoewatta ila bilah.

Wasalaam oe alaikoem broeders en zusters


http://variatee.vara.nl/mediaplayer/...?filmID=199370

Als je het niet te zien krijg plak het in je adresbalk...
Hey hey meid,

Ik weet welke filmpje je bedoel..Ik heb hem ook via mail gekregen..
Zelf vind ik het een belachelijke filmpje...Want het lijkt wel dat ze het over een bepaalde cultuur hebben, terwijl er zo veel moslims zijn van verschillnede achtergronden...Maar aan de ene kant heb ik zoiets van jullie maken jezelf alleen maar belachelijk...Gewoon triest....

Groetjes Moi

09-02-2006, 20:19
We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam.
We worden bedreigd door de moslims, een pastoor heet een iman.

de mannen drage witte jurken dat is daar heel gewoon de jongens zwarte leren jasjes en een mobiele telefoon.
de vrouw heet een moslima lijkt een beetje op een non ze wonen in hele kleine flatjes met een schotel op balkon.
ze doen aan hongerstaking en dat heet dan rammadan en ze hebben weinig hobbys en een vrouw is minder dan een man.

We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam.
We worden bedreigd door de moslims, en ze slachten soms een lam.
ze halen hele lage cijfers en werken doen ze niet ze drinken hele sterke koffie en roken hasj of weed.
ze hebben maar 3 namen, achmed, ali, mohamed hun vrouwen zien we bijna nooit die zitten binnen in hun flat
ze hebben ook een eigen taaltje niet gespeend van hysterie, het klinkt voor ons nogal boosaardig en zonder een greintje
ironie.

We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam.
We worden bedreigd door de moslims, ze houden niet van spek en ham.

tot zover niets bedreigends, nog geen vuiltje aan de lucht, waar zijn we dan zo bang voor waarom zijn ze zo berucht.
niet omdat ze slecht zijn wild of onbeschoft, maar soms zit er eentje tussen die opeens spontaan ontploft.
maar nooit als ze alleen zijn altijd op de markt en in de trein.
en dat maakt ze zo gevaarlijk, daarom nog ιιn keer dit refrein.

We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam.
We worden bedreigd door de moslims, want ze doen vaak van klabam, want ze doen vaak van klaBOEM

09-02-2006, 20:42
De vliegende panters?? Ja, al gezien.

Moge Allah ze vernederen!

09-02-2006, 20:45
Ik zou dit soort sites geen credit geven door erop te klikken.. Dat is juist wat ze willen, hoe vaker het bekeken wordt des te beter voor hun..
Dit soort onzin gelijk wissen!!

09-02-2006, 21:20
hmmm ik twijfelde of ik wel op de link wil klikken was bang dat het iets zo beledigends is dat het me bij blijft en waar ik weer slecht van slaap enz. maar toen ik tekst van het liedje las deed het me niks. vond het lollig.

het bewijst weer hoe ze met ons bezig zijn. hoezo geen hobby's??

11-02-2006, 13:11
Nou ja zeg die tekst, slaat nergens op.

12-02-2006, 19:33


ja ik heb het al eens eerder gezien... vreemde boeren

12-02-2006, 19:35
die tekst zegt toch al genoeg over hun hersens? Dit is alleen maar als show bedoeld, trek je er niks van aan... jullie weten toch hoe jullie zijn? Heb schijt aan zulke mensen.
Zij hebben geen leven dus laat ze gewoon lekker, tenminste zo denk ik erover. Als mensen mij of mijn cultuur of geloof of iets dergelijks belachelijk maken met een liedje.. ja moeten zij weten, geen leven is jammer voor hen. Ik leef mijn leven en zij het hunne.

12-02-2006, 21:02
hahahaha sorry maar ze zijn belachlijk. Ik ga me dus echt niet druk maken om dit kleuterlied. Heb t al een tijdje geleden via mail gekregen en kon er alleen om lachen. Zo zie je maar weer hoe belangrijk we zijn. Trieste mensen.