Bekijk volle/desktop versie : wanneer weet je zeker........



Pagina's : [1] 2

06-02-2006, 15:33
stel je vind een jongen leuk en jij denkt dat hij jou ook wel ziet zitten

wanneer weet je pas 100% zeker dat een jongen gek op je is?

06-02-2006, 15:34


Als hij van plan is Naar je vader toe te komen

06-02-2006, 15:36
Als hij je een beetje leuk vindt, is dat moeilijk als hij wat verlegen is. Als hij echt helemaal stapelverliefd is, dan merk je dat aan alles. (Elkaar "toevallig" overal tegenkomen, "toevallig" altijd naast elkaar staan om te praten, het over alles eens zijn, etc. Jongens zijn niet zo subtiel. Jij als vrouw moet dat zeker doorhebben.)

06-02-2006, 15:37

Citaat door Hijaab-O.V.T.S:
Als hij van plan is Naar je vader toe te komen
hahah daar ben ik het helemaal mee eens.....

06-02-2006, 15:37


dat weet je niet........je denkt iemand door en door te kennen en dan blijkt dat je iemand toch niet zo goed kent als je dacht. Je weet wel wie je bent!
pasta.... je bent een Loser!

06-02-2006, 15:40

Citaat door DaanA:
Als hij je een beetje leuk vindt, is dat moeilijk als hij wat verlegen is. Als hij echt helemaal stapelverliefd is, dan merk je dat aan alles. (Elkaar "toevallig" overal tegenkomen, "toevallig" altijd naast elkaar staan om te praten, het over alles eens zijn, etc. Jongens zijn niet zo subtiel. Jij als vrouw moet dat zeker doorhebben.)
maar als een jongen jou de hele tijd aan kijkt moet dat tog niet gelijk beteken dat hij jou leuk vind.......?

06-02-2006, 15:44

Citaat door mocrohajat18:
maar als een jongen jou de hele tijd aan kijkt moet dat tog niet gelijk beteken dat hij jou leuk vind.......?
Hm, dat is wel een teken. Ja, weet je, ik ken geen Marokkanen, dus misschien is het voor hen anders. Ik ken alleen jongens zoals ikzelf en die zijn vaak een beetje verlegen, maar als ze verliefd zijn, zijn ze zo stuntelig soms, dat het toch wel opvalt. Bij sommige jongens heeft de hele omgeving zeg maar eerder door dat ze verliefd zijn dan zijzelf.
Maar als een jongen jou de hele tijd aan zit te kijken en jij vindt hem ook leuk, dan kun je proberen contact met hem te zoeken. Als jullie elkaar dan echt leuk vinden, gaat het allemaal vanzelf en veel sneller dan je denkt, zelfs bij de meest verlegen jongen. Als je hem niet leuk vindt, zou ik niks doen. Ook niet extra onaardig of zo, dat komt toch niet aan.

06-02-2006, 15:46
stuntelig hahah jah dat is hij soms ook

06-02-2006, 15:48

Citaat door mocrohajat18:
stuntelig hahah jah dat is hij soms ook
Nou meisje, misschien heb je beet. Spreek hem eens aan over iets intiems. Als hij gaat stotteren weet je het zeker. Als jij het niet durft, vind jij hem ook leuk.

06-02-2006, 15:51
als je oogcontact met em hebt en dan heel lang en heel intens meid dan heb je beet. nu nog je vangst binnehalen!!! veel succes

06-02-2006, 15:54
maar ik vertrouw hem nie
heb gehoord dat hij der van houdt om meerdere vriendinnen op na te houden...........

06-02-2006, 15:58

Citaat door mocrohajat18:
maar ik vertrouw hem nie
heb gehoord dat hij der van houdt om meerdere vriendinnen op na te houden...........
als je iemand niet vertrouwd dan nooiiit aan beginnen maar weet je eej je zegt zelf:
ik heb [SIZE="6"]gehoord[/SIZE]

wat je hoort moet je niet altijd geloven en het ligt er ook aan uit wiens mond je het hebt gehoord ik zou zelf op ondezoek uit gaan succes

06-02-2006, 15:58



Citaat door mocrohajat18:
maar ik vertrouw hem nie
heb gehoord dat hij der van houdt om meerdere vriendinnen op na te houden...........
Ah, da's heel gevaarlijk. Het is namelijk voor een player nogal makkelijk te faken.

06-02-2006, 16:04

Citaat door safaaa:
als je iemand niet vertrouwd dan nooiiit aan beginnen maar weet je eej je zegt zelf:
ik heb [SIZE="6"]gehoord[/SIZE]

wat je hoort moet je niet altijd geloven en het ligt er ook aan uit wiens mond je het hebt gehoord ik zou zelf op ondezoek uit gaan succes
maar weet je het is van een betrouwbare bron ze zit bij hem op school....en jah hij kan goed met haar opschieten dus hij verteldt haar die dingen...
maar het is volgens mij wel een player hij doet zich tegenover mij heel heilig voor....

06-02-2006, 16:05

Citaat door mocrohajat18:
stel je vind een jongen leuk en jij denkt dat hij jou ook wel ziet zitten

wanneer weet je pas 100% zeker dat een jongen gek op je is?
Wanneer?


Pas als hij je behandeld zoals hij wilt dat een jongen zijn zusje behandeld... en dat allemaal uiteraard volgens de regels van de Islam ...

Pagina's : [1] 2