Bekijk volle/desktop versie : Imaam Alie uit Rotterdam ( Indonesische)



Pagina's : [1] 2

06-02-2006, 15:03
Salaam broeders en Zusters,

Wie heeft er ervaring met boven genoemde imaam?
Hij schijnt een hele goede imaam te zijn en hij helpt heel veel mensen met shir.

Ben benieuwd of dit klopt en of dat jullie iemand kennen die door deze imaam geholpen is en genezen.

Alvast bedankt,

07-02-2006, 18:16


Biesmiellah Walhamdoelielah wassalatoe wassalaam 'alaa Rasoelielah waba'd,

Als je de Imaam bedoelt die in Moskee Oethmaan bid in Crooswijk, dan moet je absoluut niet naar hem toe gaan. Wat ik heb begrepen is dat die man zelf ook siehr gebruikt. En Allah weet het beste.

Wassalaam Moe alaykoem

07-02-2006, 21:05
Ik weet niet waar hij bidt, maar hij klonk heel erg goed.
Hij vertelde mij dat hij alles door middel van koran doet en dat hij maar een tussenpersoon is en Allah sws de gene is die geneest.

08-02-2006, 02:00
jullie maken een grote fout de imam geneezt niet het is Allah die geneezt!!!

je mag wel zeggen Allah heeft me genezen dan na Allah de imam!

08-02-2006, 03:44


Bedole je die Indonesische Imam die in R'dam west woont, daar bij het Sparta stadion?

08-02-2006, 21:19

Citaat door Farid_Iglesias:
Bedole je die Indonesische Imam die in R'dam west woont, daar bij het Sparta stadion?
Ja volgens mij woont hij inderdaad daar

02-10-2007, 00:40
Ik ken hem en als je zijn nummer wilt pm me maar. Hij is masha'allah heel goed. En wat ze zeggen dat klopt, de imam en wij doen sabbab en Allah swt is het die ons geneest met zijn rahma. Elhamdoelilah.

02-10-2007, 16:00
[QUOTE=amira_25;37801587]Ik ken hem en als je zijn nummer wilt pm me maar. Hij is masha'allah heel goed. En wat ze zeggen dat klopt, de imam en wij doen sabbab en Allah swt is het die ons geneest met zijn rahma. Elhamdoelilah.[/QUOT

Pm me aub zijn nr.. Groetjes

01-01-2009, 01:49
ik wil ook graag weten wie ervaring met hem heeft en of hij idd betrouwbaar is. Gebruikt hij louter de koran?

01-01-2009, 18:27
onthou een imam die naar de naam van je moeder vraagt snel weg wezen oke.
want dan wil hij je binden aan hem zo dat ej vaker terug komt.

16-09-2011, 18:12
Graag zou ik ook zijn nr willen.. Wie wil hem naar me sturen? Gr

16-09-2011, 23:08

Citaat door fafafa:
onthou een imam die naar de naam van je moeder vraagt snel weg wezen oke.
want dan wil hij je binden aan hem zo dat ej vaker terug komt.
Dat klopt niet. Zo een persoon werkt met jinns, en laat de jinn zo informatie opzoeken over de eventuele ziekte van de patient door middel van de naam. Jinns het een en ander verzoeken is onder bepaalde voorwaarden toegestaan door de geleerden.

Maar beste blijft uiteraard gewoon taqwa vergroten en goede daden verrichten.

18-09-2011, 00:04


Beste


Graag zou ik ook zijn nr willen.. Wie wil hem naar me sturen?
Groetje Med,

18-09-2011, 14:25

Citaat door RaiseUp:
Dat klopt niet. Zo een persoon werkt met jinns, en laat de jinn zo informatie opzoeken over de eventuele ziekte van de patient door middel van de naam. Jinns het een en ander verzoeken is onder bepaalde voorwaarden toegestaan door de geleerden.

Maar beste blijft uiteraard gewoon taqwa vergroten en goede daden verrichten.
Bewijs van de klassieke geleerden hierover?

21-09-2011, 10:27
Is er al iemand bij hem geweest? Graag serieuze reacties

Pagina's : [1] 2