Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help ik heb roos



06-02-2006, 11:50
mijn hoofdhuid is zo droog dat ik veel roos heb.. anti roos shampoo helpt niet echt.. en olie op mijn hoofd smeren krijgikvan die vette haren...

wie weet een middeltje tegen roos

06-02-2006, 12:02



Citaat door noä:
mijn hoofdhuid is zo droog dat ik veel roos heb.. anti roos shampoo helpt niet echt.. en olie op mijn hoofd smeren krijgikvan die vette haren...

wie weet een middeltje tegen roos
Selsun shampoo...........verkrijgbaar bij de apotheek zonder recept.

helpt echt,,,veel succes

06-02-2006, 12:14
Head&Shoulders helpt echt, dagelijks te gebruiken.

06-02-2006, 12:18
bedankt dames

07-02-2006, 00:48


dove antiroosschampoo
helpt goed

07-02-2006, 00:49

Citaat door noä:
mijn hoofdhuid is zo droog dat ik veel roos heb.. anti roos shampoo helpt niet echt.. en olie op mijn hoofd smeren krijgikvan die vette haren...

wie weet een middeltje tegen roos
vichy dercos

07-02-2006, 11:03

Citaat door SexyBeast:
Head&Shoulders helpt echt, dagelijks te gebruiken.
maar niet voor dagelijks gebruik anders heb je over 20 jaar geen haar meer over

07-02-2006, 11:23
kerestase van l'Oreal...is echt goed...helpt trouwens ook bij haaruitval....

prijs is wel tussen de 15 en de 20 euro voor de shampoo...beetje pittig maar is het echt wel waard...

07-02-2006, 13:30
Roos is een droge schilferige conditie van de hoofdhuid.

Aangeraden wordt een speciale anti-roos shampoo te gebruiken. Het beste is om er één te kopen bij de apotheek of bij een kapper.

Er zijn ook shampoo's op basis van kruiden zoals aloë vera, rozemarijn, tijm en salie die goed werken.

Behandel de hoofhuid zacht. Masseer bij het wassen de shampoo heel zachtjes door het haar. Dep het droog in plaats van hard te wrijven.

Succes meid!!

07-02-2006, 13:33

Citaat door noä:
mijn hoofdhuid is zo droog dat ik veel roos heb.. anti roos shampoo helpt niet echt.. en olie op mijn hoofd smeren krijgikvan die vette haren...

wie weet een middeltje tegen roos
LINK:

http://www.resdan.nl/hoofdroos-informatie.php

09-02-2006, 00:17
Resdan helpt inderdaad heel goed

09-02-2006, 11:04
Zonder chemische troep? Appelazijn verdunt met water! Superspul! Helpt tevens tegen vethaar!

09-02-2006, 11:26



Citaat door noä:
mijn hoofdhuid is zo droog dat ik veel roos heb.. anti roos shampoo helpt niet echt.. en olie op mijn hoofd smeren krijgikvan die vette haren...

wie weet een middeltje tegen roos
Hey meid

Ik heb dit ook een tijdje gehad en niet alleen hele erge roos maar ook haaruitval en een jeukende hoofdhuid ik ben toen naar de dokter geweest en wat mij werd aangeraden is om een kuurshampoo van ZarQa te gebruiken in combinatie met een conditioner en van alles en nog wat, ik ben naar de tuinen geweest want het is niet overal verkrijgbaar ik heb een flesje kuurshampoo gekocht en een conditioner heb mn haar er 2/3 keer mee gewassen en weg was alle haaruitval roos en de jeuk ik was mn haar nu gewoon weer met elvive shampoo en heb tot op heden nog nergens last van gehad dus geloof me en probeer het gewoon een keer je zult zien of ga naar http://www.zarQa.nl en je zult zien...


Heel veel Succes

Liefs Smehane