Bekijk volle/desktop versie : accepteren een buitenechtelijk kind??



Pagina's : [1] 2

05-02-2006, 22:48
Stel ........je trouwt met een man en je kent niet voldoende zijn verleden ...na een aantal jaren getrouwd te zijn kom je erachter dat hij in het verleden een kind heeft verwekt bij een nederlandse vrouw...het bleek een kortstondige relatie te zijn.
Je man schijnt te weten dat hij bij haar een kind heeft maar zwijgt dit kind dood.....toch na een aantal jaren komt het uit.....wat doe je???
EERLIJK!!!!

05-02-2006, 23:03



Citaat door LellaTinkebell:
Stel ........je trouwt met een man en je kent niet voldoende zijn verleden ...na een aantal jaren getrouwd te zijn kom je erachter dat hij in het verleden een kind heeft verwekt bij een nederlandse vrouw...het bleek een kortstondige relatie te zijn.
Je man schijnt te weten dat hij bij haar een kind heeft maar zwijgt dit kind dood.....toch na een aantal jaren komt het uit.....wat doe je???
EERLIJK!!!!
Ik wijs hem de deur, en niet omdat hij een kind heeft van iemand anders, maar om het feit dat ie tegen me heeft gelogen!

05-02-2006, 23:09
klaaat ut s0..

05-02-2006, 23:34

Citaat door aardbeitje_23:
Ik wijs hem de deur, en niet omdat hij een kind heeft van iemand anders, maar om het feit dat ie tegen me heeft gelogen!
mischien vond hij dat niet van toepassing...

05-02-2006, 23:38



Citaat door LellaTinkebell:
Stel ........je trouwt met een man en je kent niet voldoende zijn verleden ...na een aantal jaren getrouwd te zijn kom je erachter dat hij in het verleden een kind heeft verwekt bij een nederlandse vrouw...het bleek een kortstondige relatie te zijn.
Je man schijnt te weten dat hij bij haar een kind heeft maar zwijgt dit kind dood.....toch na een aantal jaren komt het uit.....wat doe je???
EERLIJK!!!!


Had hij maar niet moeten liegen.

05-02-2006, 23:38

Citaat door kabila_girl:


Had hij maar niet moeten liegen.
ahahahahahaha

05-02-2006, 23:45

Citaat door LellaTinkebell:
mischien vond hij dat niet van toepassing...
niet van toepassing
ben je gek ofzo? Dat is gewoon liegen! En dat hoort niet in een relatie!

05-02-2006, 23:54
hij hoort niet te liegen en al helemaal niet over zijn kind of hij het nou wel of niet wist het is en blijft toch je kind en een goede moslim zorgt voor zijn kind en zwijgt het niet dood klaar

05-02-2006, 23:55
Iets achter houden is wat anders dan liegen. Niet dat ik het goed praat. Maar dat kind had hij al voor hij trouwde dus daar kon je toch al niks aan veranderen als je het wist

05-02-2006, 23:57

Citaat door DUTCHIEXL:
Iets achter houden is wat anders dan liegen. Niet dat ik het goed praat. Maar dat kind had hij al voor hij trouwde dus daar kon je toch al niks aan veranderen als je het wist
ja maar dan had zij in ieder geval de keus gehad om er iets mee te doen, stel dat het andersom was?
Het meisje had een kind maar ze heeft er niets over gezegt hoe zou jij je voelen?

06-02-2006, 00:00

Citaat door aardbeitje_23:
ja maar dan had zei in ieder geval de keus gehad om er iets mee te doen, stel dat het andersom was?
Het meisje had een kind maar ze heeft er niets over gezegt hoe zou jij je voelen?
ik zou het zoiezo niet achter houden.
ik zou het dus ook niet van mijn vrouw accepteren, maar om dan nu gelijk te zeggen dat ik r zou verlaten. dat weet ik echt niet, ik denk dat ik teveel van dr zou houden. mijn vertrouwen zou wel weg zijn

06-02-2006, 00:03

Citaat door DUTCHIEXL:
ik zou het zoiezo niet achter houden.
ik zou het dus ook niet van mijn vrouw accepteren, maar om dan nu gelijk te zeggen dat ik r zou verlaten. dat weet ik echt niet, ik denk dat ik teveel van dr zou houden. mijn vertrouwen zou wel weg zijn
ja dat bedoel ik, vertrouwen is geschaad! dus wat moet je met iemand die je niet vertrouwd? daar kan je toch niet mee verder leven?


Sorry maar dat is mijn mening.

06-02-2006, 00:05


Ik zou hem vergeven.

06-02-2006, 00:07

Citaat door aardbeitje_23:
ja dat bedoel ik, vertrouwen is geschaad! dus wat moet je met iemand die je niet vertrouwd? daar kan je toch niet mee verder leven?


Sorry maar dat is mijn mening.
Vertrouwen kan weer trug komen toch. Mensen maken fouten dat is gewoon zo. Ik ben heel erg vergevingsgezind.

06-02-2006, 00:12

Citaat door DUTCHIEXL:
Vertrouwen kan weer trug komen toch. Mensen maken fouten dat is gewoon zo. Ik ben heel erg vergevingsgezind.
sorry maar dat geloof ik niet

Pagina's : [1] 2