Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die borstvoeding geven HELP!!!



05-02-2006, 22:10
ik gaf bij de geboorte van mijn dochtertje borstvoeding maar doordat ze wat geel zag moest ze 2 dagen en nachten in het ziekenhuis verblijven en daar gaven ze haar s'nachts de fles en ze is dat nu gewoon geworden en wil niet zuigen aan mijn borst
daardoor geef ik wat bijvoeding met de fles maar nu heb ik gelezen dat het dan gewoon erger word
wie kan me hierbij helpen
ik voel me zo schuldig nu

05-02-2006, 22:16



Citaat door haki:
ik gaf bij de geboorte van mijn dochtertje borstvoeding maar doordat ze wat geel zag moest ze 2 dagen en nachten in het ziekenhuis verblijven en daar gaven ze haar s'nachts de fles en ze is dat nu gewoon geworden en wil niet zuigen aan mijn borst
daardoor geef ik wat bijvoeding met de fles maar nu heb ik gelezen dat het dan gewoon erger word
wie kan me hierbij helpen
ik voel me zo schuldig nu
Je kan kolven, zo blijft je bv op gang

05-02-2006, 22:22

Citaat door haki:
ik gaf bij de geboorte van mijn dochtertje borstvoeding maar doordat ze wat geel zag moest ze 2 dagen en nachten in het ziekenhuis verblijven en daar gaven ze haar s'nachts de fles en ze is dat nu gewoon geworden en wil niet zuigen aan mijn borst
daardoor geef ik wat bijvoeding met de fles maar nu heb ik gelezen dat het dan gewoon erger word
wie kan me hierbij helpen
ik voel me zo schuldig nu
Je kan ook een soort van tepelhoedje gebruiken, bij de apotheek verkrijgbaar!
Meestal wordt dit gebruikt bij pijnlijke tepels bij borstvoeding.
Zo hou je de baby een beetje voor de gek, denkt ie dat het een zuigspeen van de fles is terwijl het gewoon aan je borst lurkt

succes

05-02-2006, 22:43
Jah, ken een zuster bij wie kind niet aan de borst wilde drinken en ze gebuikt nu een tepelhoedjeipv kolven en met de fles geven.

06-02-2006, 00:05


misschien help vingervoeden. Je doet dan de pink in haar mond en zodra ze begint te zuigen dan spuit je voorzichtig de afgekolfde melk naar binnen. Dit heb ik bij allebei mijn kinderen gedaan. Wil je meer info dan kan je me pmen.
InschaAllah zal het dan lukken.

08-02-2006, 21:01
sorry dat het zolang duurde voordat ik antwoorde had het druk met de baby !
hartelijk dank voor al die tips ik zal het zeker proberen