Bekijk volle/desktop versie : Ik snap niet



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2006, 00:12
Waarom sommige jongens zich druk maken om meisjes die roken, strakke kleren dragen of uitgaan?!?!? Wats jullie probleem?!?!?


05-02-2006, 00:25


Ze moeten zich ergens druk om maken..

Hun eigen leventje verveelt hen dus gaan ze zich maar met die van andere bemoeien ofzo

Of ze zien wat er om zich heen gebeurt en kunnen het niet laten om een oordeel te vellen.. Tja, people love to talk..

05-02-2006, 00:27

Citaat door sammy_boeffie:
Waarom sommige jongens zich druk maken om meisjes die roken, strakke kleren dragen of uitgaan?!?!? Wats jullie probleem?!?!?

Je kijkt naar dat meisje alsof dat je dochter is. Zo bekijk ik het.

Zou je zo je dochter willen zien? Gewoon eerlijk zijn.

05-02-2006, 00:28
ze uiten hun woedde voor al die keren dat ze worden afgewezen

05-02-2006, 00:28



Citaat door Romaissa.:
Ze moeten zich ergens druk om maken..

Hun eigen leventje verveelt hen dus gaan ze zich maar met die van andere bemoeien ofzo

Of ze zien wat er om zich heen gebeurt en kunnen het niet laten om een oordeel te vellen.. Tja, people love to talk..
Ik denk dat dat het is.

Ik haat jongen die denken dat een jongen wel alles mag en een meisje niet. Ze noemen ons rekhab, terwijl ze zelf de grootste zijn

05-02-2006, 00:30

Citaat door Mohammed1986:
Je kijkt naar dat meisje alsof dat je dochter is. Zo bekijk ik het.

Zou je zo je dochter willen zien? Gewoon eerlijk zijn.
Jah, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Jongens van tegenwoordig denken echt niet op zo'n manier.

Nee, tuurlijk zou ik mijn dochter niet zo willen zien. Maar ik ga me echt niet druk maken, zoals sommige jongens dat doen.

05-02-2006, 00:31

Citaat door sammmirrr:
ze uiten hun woedde voor al die keren dat ze worden afgewezen
Je geeft et toe?

05-02-2006, 00:32

Citaat door sammy_boeffie:
Jah, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Jongens van tegenwoordig denken echt niet op zo'n manier.

Nee, tuurlijk zou ik mijn dochter niet zo willen zien. Maar ik ga me echt niet druk maken, zoals sommige jongens dat doen.
Precies, je hebt verschillende soorten jongens. Sommige omdat ze zielig zijn en niks te doen hebben. Anderen bekijken het juist Islamitisch en humanistisch.

Zo heb je ook verschillende meisjes. De sletterige domme wijven. En de nette slimme meiden.

05-02-2006, 00:32

Citaat door sammy_boeffie:
Je geeft et toe?
wat geef ik toe ?

05-02-2006, 00:33
nee ik maak me niet druk, want ik ben niet verantwoordelijk voor hun daden, maar maak me wel zorgen

05-02-2006, 00:34

Citaat door Mohammed1986:
Je kijkt naar dat meisje alsof dat je dochter is. Zo bekijk ik het.

Zou je zo je dochter willen zien? Gewoon eerlijk zijn.
Wat je nu zegt is gewoon onzin.

De jongens die oordelen over die meisjes zijn meestal juist degenen die achter het kontje van dat meisje aanrennen, omdat ze zien hoe makkelijk ze is.
Ze playen erop los en roepen later dat het h.oeren zijn.. Ik weet niet hoor, maar ik ga er vanuit dat geen één vader zijn dochter zo behandelt.


p.s. Ik heb het natuurlijk niet over alle jongens

05-02-2006, 00:34

Citaat door Mohammed1986:
Precies, je hebt verschillende soorten jongens. Sommige omdat ze zielig zijn en niks te doen hebben. Anderen bekijken het juist Islamitisch en humanistisch.

Zo heb je ook verschillende meisjes. De sletterige domme wijven. En de nette slimme meiden.
Er bestaan geen s!etten of nette meisjes. Wij zijn gewoon allemaal etzelfde, PUNT!


sammmirrr, Geef je toe, dat je ook zo bent zoals de meeste jongens die niks anders doet dan meisjes oordelen op hun strakke kleding ensow?

05-02-2006, 00:35



Citaat door DE_WARE_MOCRO:
nee ik maak me niet druk, want ik ben niet verantwoordelijk voor hun daden, maar maak me wel zorgen
Waarom zou jij je zorgen moeten maken om wat iemand anders doet? Ieder zijn eigen graf toch?

05-02-2006, 00:37

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
nee ik maak me niet druk, want ik ben niet verantwoordelijk voor hun daden, maar maak me wel zorgen


Ik maak me natuurlijk ook zorgen. We zijn aan het einde van de dag allemaal moslims. Ik zie mijn broeders en zusters natuurlijk graag op het rechte pad, maar er is niets dat ik er tegen kan doen. Wat hun uitspoken is iets tussen hen en Allah. Daar sta ik buiten..

05-02-2006, 00:37

Citaat door sammy_boeffie:
Er bestaan geen s!etten of nette meisjes. Wij zijn gewoon allemaal etzelfde, PUNT!


sammmirrr, Geef je toe, dat je ook zo bent zoals de meeste jongens die niks anders doet dan meisjes oordelen op hun strakke kleding ensow?
ik heb nooit een oordeel gemaakt over vrouwen en hun kleren of het roken dus ik weet niet waar je het over hebt

Pagina's : [1] 2 3