Bekijk volle/desktop versie : het internet (CHAT)



04-02-2006, 19:19
hoi luitjes...
mijn verhaal..

je kan het al bijna niet meer weg denken internet..elk gezin heeft het bijna en we genieten er met de dag meer van..
je kan eralles mee vinden en alles op kwijt..
maar nu komt het..
DE CHAT..
veel mensen ontmoeten elkaar via de chat..of een datingsite wat voor heel veel normaal is.. ik sta niet gauw klaar met een oordeel maar ik denk dat ik me al gauw zou gaan afvragen waarom is hij op de chat?..en of ik niet het zoveelste meisje ben met wie hij chat..?
(nu hebben we het over mij hij kan dat natuurlijk ook over mij af vragen)
ik denk zoiezo dat het voor een jongen anders ligt omdat een jongen naar mijn mening minder snel sirieus is dan een meisje..en een meisje is natuurlijk sneller weg van iemand dan een j0ngen..
(miss ben ik nog van de oude stempel kan ook hahaha)
en het is natuurlijk ontzettend anoniem je kan zeggen wat je wil..je moet maar geloven dat alles wat hij/zij zegt waar is..
zou je uberhaupt iemand sirieus nemen met wie je chat..en zou je altijd eerlijk moeten zijn?
ik zie het net als dat je je nummer weg geeft aan een jongen die je op straat tegen komt..alleen sla je het stukje dan over hoe zou hij/zij eruit zien..
maar ja...

maar ik vraag me nou af hoe dat bij jullie zit hebben jullie wel eens iemand ontmoet via marokko.nl of een chat.. en is daar wat van uitgekomen?

groetjesss lellatinkebell

04-02-2006, 20:31


..............

04-02-2006, 22:12

Citaat door sweet_sihem:
jaah via M.nl!.. en er is iets moois van aan het groeien
wat leuk meis ik hoop voor je dat het wat wordt

04-02-2006, 22:15
ja he ik vraag het me ook af!!!
KOm op mensen reageren!!

XX

04-02-2006, 22:18


Nope..en gaat nooit gebeuren....

04-02-2006, 22:19

Citaat door LellaTinkebell:
wat leuk meis ik hoop voor je dat het wat wordt
ewa tjaah insh'Allah.. dank je..

04-02-2006, 22:20
We hebben veel grotere zorgen aan onze hoofd dan aan te denken aan dunya en zijn verleidingen.

04-02-2006, 22:35
tegenwoordig ontmoeten mensen elkaar op straat, school, of internet.... je doet er aan mee, of niet!

maar geloof me, een jongen die je ontmoet via chat, dan ben je echt niet de enigste of eerste waar die mee spreekt

04-02-2006, 23:40
een vriendin van me haar zus is nu al 3 jaar getrouwd met iemand van m.nl dat dat bestaat he

04-02-2006, 23:54

Citaat door LellaTinkebell:
hoi luitjes...
mijn verhaal..

je kan het al bijna niet meer weg denken internet..elk gezin heeft het bijna en we genieten er met de dag meer van..
je kan eralles mee vinden en alles op kwijt..
maar nu komt het..
DE CHAT..
veel mensen ontmoeten elkaar via de chat..of een datingsite wat voor heel veel normaal is.. ik sta niet gauw klaar met een oordeel maar ik denk dat ik me al gauw zou gaan afvragen waarom is hij op de chat?..en of ik niet het zoveelste meisje ben met wie hij chat..?
(nu hebben we het over mij hij kan dat natuurlijk ook over mij af vragen)
ik denk zoiezo dat het voor een jongen anders ligt omdat een jongen naar mijn mening minder snel sirieus is dan een meisje..en een meisje is natuurlijk sneller weg van iemand dan een j0ngen..
(miss ben ik nog van de oude stempel kan ook hahaha)
en het is natuurlijk ontzettend anoniem je kan zeggen wat je wil..je moet maar geloven dat alles wat hij/zij zegt waar is..
zou je uberhaupt iemand sirieus nemen met wie je chat..en zou je altijd eerlijk moeten zijn?
ik zie het net als dat je je nummer weg geeft aan een jongen die je op straat tegen komt..alleen sla je het stukje dan over hoe zou hij/zij eruit zien..
maar ja...

maar ik vraag me nou af hoe dat bij jullie zit hebben jullie wel eens iemand ontmoet via marokko.nl of een chat.. en is daar wat van uitgekomen?

groetjesss lellatinkebell
ellooow

je hebt het over van "misschien ben ik wel het zoveelste meisje met wie hij chat"..

ach chatten = enkelt kletsen...heb liever van een jongen dat ie dag in dag uit loopt te kletsen, dan dat ie dag in dag uit zijn nootjes kraakt...als je begrijpt wat ik bedoel

in ieder geval...Mijn nicht heeft op haar 19de een jongen ontmoet op de chat...een jaar later zijn ze getrouwt...nu is ze 23, heeft een dochtertje van 1 jaar, een schat van een man, en een gelukkig leven!

Zo zie je maar weer, alles is maktoub..en de wegen tot het vinden van een partner zijn ondoorgrondelijk!!

het beste allemaal...!!

wa sallamoe 3alaikoem, Fatima Zahra